 jezdím denně 30km do práce, často jezdíme Rakousko, Německo, tak ať to svezení za něco stojí už...
  jezdím denně 30km do práce, často jezdíme Rakousko, Německo, tak ať to svezení za něco stojí už...Koukám po 5tce rok 2015-2016, s nájezdem do 120tis km. V M-Paketu bez X-drivu (nevyužiju a jen případné problémy navíc) jestli Limo nebo Kombi je mi asi jedno.
Chtěl bych se zeptat na pár dotazů pokud se někdo znalý podělí o zkušenosti...
jak je to se spolehlivostí čtyřválců 520d 140kw nebo 525d a nebo jít do šestiválce 530d?? U nich jsem ale slyšel, že už to nejsou šestiválce jako bývaly.
Dále jak jsou na tom automatické převodovky, čemu se vyhnout nebo na co si dát pozor?
Jak jsou u těchto motorů řešeny rozvody, jestli musí motor ven nebo ne?
A pak jak je na tom cenově servis... neberu brzdy, filtry motorový olej, spíš na kolik vyjdou tozvody cca a výměna oleje v převodovce?
Díky moc za rady
Ještě mám v merku novou a4 2.0tdi 140kw 2016-17, ale tu jedině v manuálu, protože ty s-tronic převodovky jsou průser a od koncernu bych se moc daleko nehnul ...


 .
.
 
  
 