Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kopnutí automatu z 1 na 2 - F10 2010

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
viyrag
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pon 22.06.2020 11:46

Kopnutí automatu z 1 na 2 - F10 2010

#1 Příspěvek od viyrag »

Zdravím. Mam f10 2010 530d automat.
Automat někdy škube z 1 na 2 když přeřazuje otřese to autem a je to někdy hrozná rána, někdy ne.
Pak to zase zmizí a třeba měsíc to funguje v pohodě.
Pak se to zase ozve.

Co by to mohlo být ? Jak vyřešit?
Proplach byl dělan 190tkm aktualni najezd 245tkm .

Diky
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Kopnutí automatu z 1 na 2 - F10 2010

#2 Příspěvek od Filozof »

pokud je to sporadická chyba co se objevuje velice málo je to špatně diagnostikovatelné.
Pokud by to dělalo často tak servis kde dělají automaty a měli by přijít na problém.

Asi bych zkontroloval hladinu oleje a nechal vyresetovat adaptace převodovky a kontrolu na live data na diagnostice. Ideálně at to udělají v servisu nebo kdo tomu rozumí.
Šel bych touto cestou.
viyrag
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pon 22.06.2020 11:46

Re: Kopnutí automatu z 1 na 2 - F10 2010

#3 Příspěvek od viyrag »

Filozof píše:pokud je to sporadická chyba co se objevuje velice málo je to špatně diagnostikovatelné.
Pokud by to dělalo často tak servis kde dělají automaty a měli by přijít na problém.

Asi bych zkontroloval hladinu oleje a nechal vyresetovat adaptace převodovky a kontrolu na live data na diagnostice. Ideálně at to udělají v servisu nebo kdo tomu rozumí.
Šel bych touto cestou.

Asi za zmíňku stojí že egr je v háji.
Můžete to na to mít vliv ?
Děkuji
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Kopnutí automatu z 1 na 2 - F10 2010

#4 Příspěvek od Filozof »

nejsem servis a na dálku to těžko někdo takto odhadne. Ale jistě je dobré mít vše v pořádku.

zanesení EGR ventilu může mít za následek nepravidelný volnoběh nebo škubání motoru v nízkých otáčkách, klepání v motoru, nebo obtížné starty a zvýšení hodnot emisí výfukových plynů.
Takže to může být klidně i příčina občasného škubání.

Ale věšteckou kouli opravdu nemám takže doporučuji vyřešit EGR a pak čekat zda se chyba znovu projeví.
Odpovědět