Zdravím. Mam f10 2010 530d automat.
Automat někdy škube z 1 na 2 když přeřazuje otřese to autem a je to někdy hrozná rána, někdy ne.
Pak to zase zmizí a třeba měsíc to funguje v pohodě.
Pak se to zase ozve.
Co by to mohlo být ? Jak vyřešit?
Proplach byl dělan 190tkm aktualni najezd 245tkm .
Diky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kopnutí automatu z 1 na 2 - F10 2010
Re: Kopnutí automatu z 1 na 2 - F10 2010
pokud je to sporadická chyba co se objevuje velice málo je to špatně diagnostikovatelné.
Pokud by to dělalo často tak servis kde dělají automaty a měli by přijít na problém.
Asi bych zkontroloval hladinu oleje a nechal vyresetovat adaptace převodovky a kontrolu na live data na diagnostice. Ideálně at to udělají v servisu nebo kdo tomu rozumí.
Šel bych touto cestou.
Pokud by to dělalo často tak servis kde dělají automaty a měli by přijít na problém.
Asi bych zkontroloval hladinu oleje a nechal vyresetovat adaptace převodovky a kontrolu na live data na diagnostice. Ideálně at to udělají v servisu nebo kdo tomu rozumí.
Šel bych touto cestou.
Re: Kopnutí automatu z 1 na 2 - F10 2010
Filozof píše:pokud je to sporadická chyba co se objevuje velice málo je to špatně diagnostikovatelné.
Pokud by to dělalo často tak servis kde dělají automaty a měli by přijít na problém.
Asi bych zkontroloval hladinu oleje a nechal vyresetovat adaptace převodovky a kontrolu na live data na diagnostice. Ideálně at to udělají v servisu nebo kdo tomu rozumí.
Šel bych touto cestou.
Asi za zmíňku stojí že egr je v háji.
Můžete to na to mít vliv ?
Děkuji
Re: Kopnutí automatu z 1 na 2 - F10 2010
nejsem servis a na dálku to těžko někdo takto odhadne. Ale jistě je dobré mít vše v pořádku.
zanesení EGR ventilu může mít za následek nepravidelný volnoběh nebo škubání motoru v nízkých otáčkách, klepání v motoru, nebo obtížné starty a zvýšení hodnot emisí výfukových plynů.
Takže to může být klidně i příčina občasného škubání.
Ale věšteckou kouli opravdu nemám takže doporučuji vyřešit EGR a pak čekat zda se chyba znovu projeví.
zanesení EGR ventilu může mít za následek nepravidelný volnoběh nebo škubání motoru v nízkých otáčkách, klepání v motoru, nebo obtížné starty a zvýšení hodnot emisí výfukových plynů.
Takže to může být klidně i příčina občasného škubání.
Ale věšteckou kouli opravdu nemám takže doporučuji vyřešit EGR a pak čekat zda se chyba znovu projeví.