Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 518i Touring - nivo
E34 518i Touring - nivo
ahoj,
mám nově 518i Touring r. v. 1996. Můžu se zeptat zkušenějších majitelů, jak poznám, že můj kus má, či nemá automatickou nivelaci zadní nápravy?
BMW každopádně trochu sedí na zadku a po nastartování se rozhodně samo nezvedá. Nevím tedy, zda jsou to "pouze" za ta léta prosezelé zadní pružiny, anebo zda je tam právě nefunkční nivo.
________
A případně jak to vlastně bylo tehdy s výbavou - bylo nivo u touringů sériové, nebo za příplatek?
Děkuji,
vojta f.
mám nově 518i Touring r. v. 1996. Můžu se zeptat zkušenějších majitelů, jak poznám, že můj kus má, či nemá automatickou nivelaci zadní nápravy?
BMW každopádně trochu sedí na zadku a po nastartování se rozhodně samo nezvedá. Nevím tedy, zda jsou to "pouze" za ta léta prosezelé zadní pružiny, anebo zda je tam právě nefunkční nivo.
________
A případně jak to vlastně bylo tehdy s výbavou - bylo nivo u touringů sériové, nebo za příplatek?
Děkuji,
vojta f.
Re: E34 518i Touring - nivo
No servus.
Tak si lehni pod zadni naraznik a podivej se jestli tam je pero nebo mech.
Co te vedlo ke koupi takovéhle nesmyslný kombinace auta (rozumej karoserie) a motoru ?
Tak si lehni pod zadni naraznik a podivej se jestli tam je pero nebo mech.
Co te vedlo ke koupi takovéhle nesmyslný kombinace auta (rozumej karoserie) a motoru ?
Re: E34 518i Touring - nivo
Prodejce byl lepší kšeftař, než kupující znalec.
Takže plná výbava, do kufru dáte i fabii na štorc, motor, kterej má sice méně válců, ale tím pádem levnější provoz. A že to má málo koní? Kampak chcete pane dneska litat? Provoz jako prase, všude kamery.....
Říkám Vám zlatej kup. Dneska už volalo šest zájemců. Ale jsem rovnej. Vám to podrzim.
Sorry za OT.
Takže plná výbava, do kufru dáte i fabii na štorc, motor, kterej má sice méně válců, ale tím pádem levnější provoz. A že to má málo koní? Kampak chcete pane dneska litat? Provoz jako prase, všude kamery.....
Říkám Vám zlatej kup. Dneska už volalo šest zájemců. Ale jsem rovnej. Vám to podrzim.

Sorry za OT.
Re: E34 518i Touring - nivo
Ne, opravdu E34 nemá měch. Je to jiný tlumič, poznáš to tak, že tě jdou do tlumiče trubky (odspodu). Péra to má taky.Jirke píše:No servus.
Tak si lehni pod zadni naraznik a podivej se jestli tam je pero nebo mech.
Co te vedlo ke koupi takovéhle nesmyslný kombinace auta (rozumej karoserie) a motoru ?
Re: E34 518i Touring - nivo
Aha, tak sorry ta mystifikaci. 

Re: E34 518i Touring - nivo
ještě vyráběli 518g CNG touring e34
Já jsem nikdy v tak slabém autě nejel ale věřím že všechno má svého kupce.
Co když to byl pěknej kus servisovanej a byl za 20K v TOP stavu ?
Pro ženu či klidného řidiče klidně dobrej RETRO kočár
http://bmw.katalog-automobilu.cz/automo ... 5-e34-518i
Hned chudáka musíte zmasírovat co si koupil za slabej stroj ...
vždyt je to jedno ne každej nechce hned 2,5i a vejš ... třeba to má pro začátek a stačí mu to ... nebo to chce přenechat v rodině...atd.
CITUJI: Základní osmiventilový čtyřválec byl právě na jaře 1994 upraven. Výkon se zvedl na 85 kW (115 k), v souvislosti s tím vzrostl i točivý moment. Motor s novým označením M43 se montoval jak do sedanů, tak i kombi a rozvody měl poháněné řetězem místo dřívějšího ozubeného řemenu. Tento agregát byl rovněž o rok později, na podzim 1995 modifikován pro spalování zemního plynu (CNG). Pokud jel vůz právě na plyn, jeho výkon klesl na 77 kW. Rozjížděl se ale vždy na benzin, řidič mohl poté přepínat oba druhy pohonu dle libosti a stavu nádrží tlačítkem na přístrojové desce.
Exot CNG vydržel v modelové paletě až do ukončení výroby verze Touring, což v jeho případě znamenalo jediný rok. Jako sedan se nevyráběl, k dispozici byla navíc pouze přímo řazená pětistupňová převodovka. Kufr ztratil pouze 15 % kapacity, plynová nádrž měla kapacitu 80 l/12,8 kg, původní benzinová zůstala. Dnes je hodně vzácný, vzniklo jich totiž jen 298 a prodával se pouze v Německu. Automobil s označením 518g

Já jsem nikdy v tak slabém autě nejel ale věřím že všechno má svého kupce.
Co když to byl pěknej kus servisovanej a byl za 20K v TOP stavu ?
Pro ženu či klidného řidiče klidně dobrej RETRO kočár

http://bmw.katalog-automobilu.cz/automo ... 5-e34-518i
Hned chudáka musíte zmasírovat co si koupil za slabej stroj ...

CITUJI: Základní osmiventilový čtyřválec byl právě na jaře 1994 upraven. Výkon se zvedl na 85 kW (115 k), v souvislosti s tím vzrostl i točivý moment. Motor s novým označením M43 se montoval jak do sedanů, tak i kombi a rozvody měl poháněné řetězem místo dřívějšího ozubeného řemenu. Tento agregát byl rovněž o rok později, na podzim 1995 modifikován pro spalování zemního plynu (CNG). Pokud jel vůz právě na plyn, jeho výkon klesl na 77 kW. Rozjížděl se ale vždy na benzin, řidič mohl poté přepínat oba druhy pohonu dle libosti a stavu nádrží tlačítkem na přístrojové desce.
Exot CNG vydržel v modelové paletě až do ukončení výroby verze Touring, což v jeho případě znamenalo jediný rok. Jako sedan se nevyráběl, k dispozici byla navíc pouze přímo řazená pětistupňová převodovka. Kufr ztratil pouze 15 % kapacity, plynová nádrž měla kapacitu 80 l/12,8 kg, původní benzinová zůstala. Dnes je hodně vzácný, vzniklo jich totiž jen 298 a prodával se pouze v Německu. Automobil s označením 518g
Re: E34 518i Touring - nivo
Pánové, vy jste mi ale experti.
@jirke děkuji za odborný názor podtržený znalým hodnocením. Měchy E34 nemá ani s autonivelací.
@kupca děkuji za smysluplný post.
Zjistit, zda auto nivo má nebo nemá, lze každopádně zjistit i pohledem pod kapotu. To kdyby na tohle téma narazil někdo, koho by to skutečně zajímalo.
Viz zde: https://ibb.co/R7Q0Pzt
Příště se zase zeptám, vážení.
@jirke děkuji za odborný názor podtržený znalým hodnocením. Měchy E34 nemá ani s autonivelací.
@kupca děkuji za smysluplný post.
Zjistit, zda auto nivo má nebo nemá, lze každopádně zjistit i pohledem pod kapotu. To kdyby na tohle téma narazil někdo, koho by to skutečně zajímalo.
Viz zde: https://ibb.co/R7Q0Pzt
Příště se zase zeptám, vážení.
Re: E34 518i Touring - nivo
To že má jinou nádobku mi nenapadlo, ale je fakt, že má jinou kapalinu.
Taky je úžasné, že to je spojeno se servem, jak ti praskne hadička vzadu, ztuhne řízení. A protože to má pružiny, ale kapalinou přijde o tlumiče, tak se to pak chová jak velbloud. Při jízdě - nahoru dolů. úžasný pocit.
E39, když prdne měch, je to na zemi, ale tolik to nehoupe, neb to drží tlumič. A funguje řízení.
Mám vyzkoušeno oboje
Taky je úžasné, že to je spojeno se servem, jak ti praskne hadička vzadu, ztuhne řízení. A protože to má pružiny, ale kapalinou přijde o tlumiče, tak se to pak chová jak velbloud. Při jízdě - nahoru dolů. úžasný pocit.
E39, když prdne měch, je to na zemi, ale tolik to nehoupe, neb to drží tlumič. A funguje řízení.
Mám vyzkoušeno oboje

Re: E34 518i Touring - nivo
A ted delas chytryho co sis to nekde vygooglil ?vojta f píše:Pánové, vy jste mi ale experti.
@jirke děkuji za odborný názor podtržený znalým hodnocením. Měchy E34 nemá ani s autonivelací.
@kupca děkuji za smysluplný post.
Zjistit, zda auto nivo má nebo nemá, lze každopádně zjistit i pohledem pod kapotu. To kdyby na tohle téma narazil někdo, koho by to skutečně zajímalo.
Viz zde: https://ibb.co/R7Q0Pzt
Příště se zase zeptám, vážení.
