Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 518i Touring - nivo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
vojta f
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 21.06.2020 17:43

E34 518i Touring - nivo

#1 Příspěvek od vojta f »

ahoj,
mám nově 518i Touring r. v. 1996. Můžu se zeptat zkušenějších majitelů, jak poznám, že můj kus má, či nemá automatickou nivelaci zadní nápravy?

BMW každopádně trochu sedí na zadku a po nastartování se rozhodně samo nezvedá. Nevím tedy, zda jsou to "pouze" za ta léta prosezelé zadní pružiny, anebo zda je tam právě nefunkční nivo.
________

A případně jak to vlastně bylo tehdy s výbavou - bylo nivo u touringů sériové, nebo za příplatek?

Děkuji,
vojta f.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1177
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

Re: E34 518i Touring - nivo

#2 Příspěvek od Jirke »

No servus.
Tak si lehni pod zadni naraznik a podivej se jestli tam je pero nebo mech.
Co te vedlo ke koupi takovéhle nesmyslný kombinace auta (rozumej karoserie) a motoru ?
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: E34 518i Touring - nivo

#3 Příspěvek od horan »

Prodejce byl lepší kšeftař, než kupující znalec.
Takže plná výbava, do kufru dáte i fabii na štorc, motor, kterej má sice méně válců, ale tím pádem levnější provoz. A že to má málo koní? Kampak chcete pane dneska litat? Provoz jako prase, všude kamery.....
Říkám Vám zlatej kup. Dneska už volalo šest zájemců. Ale jsem rovnej. Vám to podrzim. :lol:
Sorry za OT.
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň

Re: E34 518i Touring - nivo

#4 Příspěvek od kupca »

Jirke píše:No servus.
Tak si lehni pod zadni naraznik a podivej se jestli tam je pero nebo mech.
Co te vedlo ke koupi takovéhle nesmyslný kombinace auta (rozumej karoserie) a motoru ?
Ne, opravdu E34 nemá měch. Je to jiný tlumič, poznáš to tak, že tě jdou do tlumiče trubky (odspodu). Péra to má taky.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1177
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

Re: E34 518i Touring - nivo

#5 Příspěvek od Jirke »

Aha, tak sorry ta mystifikaci. :idea:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E34 518i Touring - nivo

#6 Příspěvek od Filozof »

ještě vyráběli 518g CNG touring e34 :lol:

Já jsem nikdy v tak slabém autě nejel ale věřím že všechno má svého kupce.

Co když to byl pěknej kus servisovanej a byl za 20K v TOP stavu ?

Pro ženu či klidného řidiče klidně dobrej RETRO kočár 8-)

http://bmw.katalog-automobilu.cz/automo ... 5-e34-518i

Hned chudáka musíte zmasírovat co si koupil za slabej stroj ... :roll: vždyt je to jedno ne každej nechce hned 2,5i a vejš ... třeba to má pro začátek a stačí mu to ... nebo to chce přenechat v rodině...atd.


CITUJI: Základní osmiventilový čtyřválec byl právě na jaře 1994 upraven. Výkon se zvedl na 85 kW (115 k), v souvislosti s tím vzrostl i točivý moment. Motor s novým označením M43 se montoval jak do sedanů, tak i kombi a rozvody měl poháněné řetězem místo dřívějšího ozubeného řemenu. Tento agregát byl rovněž o rok později, na podzim 1995 modifikován pro spalování zemního plynu (CNG). Pokud jel vůz právě na plyn, jeho výkon klesl na 77 kW. Rozjížděl se ale vždy na benzin, řidič mohl poté přepínat oba druhy pohonu dle libosti a stavu nádrží tlačítkem na přístrojové desce.

Exot CNG vydržel v modelové paletě až do ukončení výroby verze Touring, což v jeho případě znamenalo jediný rok. Jako sedan se nevyráběl, k dispozici byla navíc pouze přímo řazená pětistupňová převodovka. Kufr ztratil pouze 15 % kapacity, plynová nádrž měla kapacitu 80 l/12,8 kg, původní benzinová zůstala. Dnes je hodně vzácný, vzniklo jich totiž jen 298 a prodával se pouze v Německu. Automobil s označením 518g
vojta f
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 21.06.2020 17:43

Re: E34 518i Touring - nivo

#7 Příspěvek od vojta f »

Pánové, vy jste mi ale experti.

@jirke děkuji za odborný názor podtržený znalým hodnocením. Měchy E34 nemá ani s autonivelací.

@kupca děkuji za smysluplný post.

Zjistit, zda auto nivo má nebo nemá, lze každopádně zjistit i pohledem pod kapotu. To kdyby na tohle téma narazil někdo, koho by to skutečně zajímalo.
Viz zde: https://ibb.co/R7Q0Pzt

Příště se zase zeptám, vážení.
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň

Re: E34 518i Touring - nivo

#8 Příspěvek od kupca »

To že má jinou nádobku mi nenapadlo, ale je fakt, že má jinou kapalinu.
Taky je úžasné, že to je spojeno se servem, jak ti praskne hadička vzadu, ztuhne řízení. A protože to má pružiny, ale kapalinou přijde o tlumiče, tak se to pak chová jak velbloud. Při jízdě - nahoru dolů. úžasný pocit.
E39, když prdne měch, je to na zemi, ale tolik to nehoupe, neb to drží tlumič. A funguje řízení.
Mám vyzkoušeno oboje :-)
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1177
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

Re: E34 518i Touring - nivo

#9 Příspěvek od Jirke »

vojta f píše:Pánové, vy jste mi ale experti.

@jirke děkuji za odborný názor podtržený znalým hodnocením. Měchy E34 nemá ani s autonivelací.

@kupca děkuji za smysluplný post.

Zjistit, zda auto nivo má nebo nemá, lze každopádně zjistit i pohledem pod kapotu. To kdyby na tohle téma narazil někdo, koho by to skutečně zajímalo.
Viz zde: https://ibb.co/R7Q0Pzt

Příště se zase zeptám, vážení.
A ted delas chytryho co sis to nekde vygooglil ? :D
Odpovědět