Jj to sis vsiml spravne. Nektere radi drave a nektere pri podrazeni jsou line (utahane, ale rychlomer leze nahoru). Ja ted resim to same. Nechal jsem si u Snejka vymenit prevodovku a byla hrozne utahana, po smazani adaptaci se trochu zlepsila. Pak jsem jel s klimou a zase razeni priserne, kazdou chvilku kopala pri dojizdeni 2 na 1. Tak jsem znova smazal adaptace a jel to projet na benzin a se zaplou klimou. Po 60 km zacala radit nadherne a ciste, zadny proklus pri pridani plynu. Prislapl jsem plyn a sla hned do otacek. Jenze pak se me za 2 dny objevila zavada se skrtici klapkou. Motor vlezl do nouzaku a nejelo to vic, jak 60 km, hrozny. Po telefonu se Snejkem jsme postupne provadeli pres inpu ukony, abychom zjistili, co se deje. Smazali jsem komplet vsechny adaptace motoru a nakonec zjistili, ze to dela konektor od skrtici klapky. Problem mastal opet u prevodovky, zacala radit na hovno, protoze byla zvykla na jiny kroutak a prubeh motoru. Kopala, chvelo se to pri razeni
Takze znova obnovit adaptace na benzin a ted porad ladim prevodovku, protoze je opet utahana. Nejlepsi by bylo prehrat soft v prevodovce, najet na benzin aspon 100 km kvuli adaptacim benzinu, seridit znova LPG a znova naucit prevodovku na muj styl jizdy. A jeste lepsi by bylo pretesnit prevodovku, jenze na to ted nejsou penize a musi se pockat. Podle toho, co jsem cetl o prevodovkach, tak se ty adaptace nemusi hned povest obnovit spravne. Hlavne dle Snejka se ty prevodovky uci i 3000 km. Hlavne pri tom podrazeni se me z motoru ozyva takove jemne piskani, ktere pak zmizi. Membrany ciste, mekke, podtlakove hadice taky vypadaji, ze tesni. Jakoby by to delala prevodovka asi.
