
Právě že v kontextu odvětrávání jsem neřešil nic. Konkrétně na co jsem sahal:
Samotná palivová pumpa + vevnitř jsem samozřejmě sahal na 2 černé přívodní trubky od podávací pumpy v nádrži, na samotný přívod paliva k pumpě (tam se mi zmrvila ta jistící plastová "spona", kterou samostatně nelze sehnat, tak jsem musel koupit zánovní podávací pumpu, ze které jsem to vyměnil, jinak by to nedrželo

To je vše, na nic dalšího jsem nesahal.

Spolu s problémem plné nádrže se projevuje i problém prázdné nádrže. Nebo asi spíše nejde o problém, ale stejně to raději napíšu.
Vlivem vymýšlení pozice té pumpy se mi podařilo nakalibrovat to tak, že 0 dojezd = 0 v nádrži bez další rezervy.
No už při dojezdu nějakých 50km se zhruba ještě 4 litry v nádrži auto pod plným plynem třeba v zatáčce výrazně cukne (jako bych snad šlápl na brzdu). Předpokládám ale že nepůjde o nic jiného, než o malý stav benzínu v nádrži, kdy se v zatáčce přelije a v tu chvíli není pumpa schopna čerpat benzín a tak se stane toto.
