ricrd1 píše:Potřebuju vozit lyže. Jde na e65 přidělat rakev? Případně na co si dát pozor.
ty nemas skivak? Nebo aspon diru v tom tunelu?
do skivaku se vejdou tak dvoje lyže (předpokládám, že je stejnej v 7, jako v jinejch modelech), snowboard už vůbec, takže když jede rodina tak to nejde... moje čerstvá zkušenost, taky se mi to nelíbí, ale bohužel jediný řešení je rakev
Vanessa_CZ píše:Revize, garaze, 2xemise neresim. Resim zda si mam nechat rozyebat auto... A to se mi zatim moc nechce...
Za tech 12 jezdi kdejaka pastika. I ten 3litr d kdyz je v peru tak sosa tech 12. Primovstriky to samy. Nikoho nesoudim ta cena za plnou plynu je lakava, ale proste mi to nesedi...
Nedelej to tomu autu... Kdyz to umis utahnout, nech to tak, jak to je.
matiz píše:Kdyby jste vedeli jak jsem nasrany, vcera mne ta svine nechala 200m od baraku, musel jsem si zaridit odtah, ano za plneho provozu, v krizovatce, respektive 2m za ni. Ostuda po cele dedine. protoze to bylo opravdu 200m... Jedni nadavali, druzi troubili, treti si klepali na celo, dalsi si soucitne rikali no jo, baworak... Fakt jsem se stydel...
Nadrz tam je pul roku, baterka neco okolo roku. Je mrtva natolik ze uz to s ni nenastartuju. jdu to vyfotit...
dobra story.... nepreju ti to...
Ale zaroven tomu neverim, protoze Jarax rikal, ze benziny nechcipaj, pouze fujky nafta te necha nekde viset, ale s benzinem vzdy dojedes. Takze kecas.
matiz píše:Kdyby jste vedeli jak jsem nasrany, vcera mne ta svine nechala 200m od baraku, musel jsem si zaridit odtah, ano za plneho provozu, v krizovatce, respektive 2m za ni. Ostuda po cele dedine. protoze to bylo opravdu 200m... Jedni nadavali, druzi troubili, treti si klepali na celo, dalsi si soucitne rikali no jo, baworak... Fakt jsem se stydel...
Nadrz tam je pul roku, baterka neco okolo roku. Je mrtva natolik ze uz to s ni nenastartuju. jdu to vyfotit...
dobra story.... nepreju ti to...
Ale zaroven tomu neverim, protoze Jarax rikal, ze benziny nechcipaj, pouze fujky nafta te necha nekde viset, ale s benzinem vzdy dojedes. Takze kecas.
jo kdo říkal? každý motor může chcípnout, jen to u těch N62 není zrovna běžná praxe, ale stát se může a ale rozhodně to nechcípa jako N57 a M57TU2 apod
Tak stát se může no holt se ta elektronika někdy podělá ...a MATIZ má tuším problém s vybíjením nějaké jednotky co mu odkráglovala baterii pokud jsem to pochopil správně. Jen mi nejde do hlavy proč mu auto zdechlo nebo jsem se to tady nedočetl nikde.
Čím víc si tady čtu tím mám větší obavy z e65
Na lyže bych si vzal normálně box na střechu a nic neřešil.... případně další možnost je lyžovat na těch metrovkách ...docela trend co jsem si naposledy na horách všiml. Měli to dva páry s náma na chatě a nic neřeší....hodí to do kupéčka s botama a taškama vše do kufru a jedou.
Jedny mám doma taky je to fajn lyžování pokud se nabrousí tak i celkem svižně to jede ... pokud nechci trhat rekordy jsou v pohodě.
Jinak otevři www.mobile.de , zadej do vyhledávání 7 řadu, omez ji roky 2002 až 2008 seřaď podle nejvyššího počtu najetych kilometrů a hned zjistíš, které motory vydrží nejvyšší nájezd
Jinak otevři http://www.mobile.de , zadej do vyhledávání 7 řadu, omez ji roky 2002 až 2008 seřaď podle nejvyššího počtu najetych kilometrů a hned zjistíš, které motory vydrží nejvyšší nájezd
a co to jako znamena? kolik lidi si koupi novou benzínovou sedmu aby s ní jezdilo 150k ročně a kolik naftovou.
většina lidi co ma nějaky 750i nebo 760i ma ještě mraky dalších aut, ale kdo ma 730d to má na pracanta.
to je jak kdybys řekl že naftovy oktavky maj najeto víc jak benzínovy, to je asi logicky ne?
tady je to fakt demence.
JaraX píše:
a co to jako znamena? kolik lidi si koupi novou benzínovou sedmu aby s ní jezdilo 150k ročně a kolik naftovou.
A proc do toho tahas nakup novyho auta?
JaraX píše:
většina lidi co ma nějaky 750i nebo 760i ma ještě mraky dalších aut, ale kdo ma 730d to má na pracanta.
A to si vzal jako kde tuhle informaci? To jako ze kdo ma benzin nema potrebu to auto dojizdet nad 400 tisic km a proto diesly s takovym najezdem jsou, ale benziny ne? Ze kdo ma 750i ma i "mraky" jinejch aut nevim nevim hele. Urcite to neplati u modelu E65. E65 750i neni dnes znamka bohatstvi. Kor kdyz majitele casto nemaji ani na benzin a musi tlakovat kufry zkapalnenym plynem, nemyslis?
JaraX píše:
to je jak kdybys řekl že naftovy oktavky maj najeto víc jak benzínovy, to je asi logicky ne?
tady je to fakt demence.
to si nemyslím, dokud to budeš opravovat, pojede cokoliv. to je jako bys řekl že letadla jsou spolehlivější než auta, je to prostě jen dobrý servisní plán.
ty prostě nevíš kolikaty jsou u te nafty vstřiky, turba, čerpadla, egry, řemenice apod.
JaraX píše:
a co to jako znamena? kolik lidi si koupi novou benzínovou sedmu aby s ní jezdilo 150k ročně a kolik naftovou.
A proc do toho tahas nakup novyho auta?
JaraX píše:
většina lidi co ma nějaky 750i nebo 760i ma ještě mraky dalších aut, ale kdo ma 730d to má na pracanta.
A to si vzal jako kde tuhle informaci? To jako ze kdo ma benzin nema potrebu to auto dojizdet nad 400 tisic km a proto diesly s takovym najezdem jsou, ale benziny ne? Ze kdo ma 750i ma i "mraky" jinejch aut nevim nevim hele. Urcite to neplati u modelu E65. E65 750i neni dnes znamka bohatstvi. Kor kdyz majitele casto nemaji ani na benzin a musi tlakovat kufry zkapalnenym plynem, nemyslis?
JaraX píše:
to je jak kdybys řekl že naftovy oktavky maj najeto víc jak benzínovy, to je asi logicky ne?
tady je to fakt demence.