to je jasnyjazet píše:To musí být nějaký zmanipulovany, e65 je přeci nejlepší ve všem
.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E60/61 Přestavěné na plyn
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:13, celkem upraveno 1 x.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
Cheater tak to byl jen pocit protože ve všem je ta 750i citelně lepší v něčem o hodně....
http://www.zeperfs.com/en/duel1256-1835.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel1256-1835.htm
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1672
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
To právě mi na 2,8 vadilo. V pěti lidech (ještě každý přes 100kg) a prakticky to jelo tak HTP. Na druhou stranu, při řidičském výletě na jih evropy jela za 6,9 a že jsme nejeli eko rally.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
No jo tak to je ale zásadní fakt, kterej se nezmínil.. a prázdná 328i zas lítá jak motokára. Každopádně aspoň se odvděčí spotřebou.
Kdo chce lítát střelbu v pěti lidech potřebuje pětilitr, no. Já jezdím, asi jako většina 80% času sám, takže Vosmilitr mět nemusím.
Kdo chce lítát střelbu v pěti lidech potřebuje pětilitr, no. Já jezdím, asi jako většina 80% času sám, takže Vosmilitr mět nemusím.
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:13, celkem upraveno 1 x.
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1672
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
No, právě že ani samotnému mi to jak motokára nepřišlo. Jo, jelo to, ale za dva dny už mi to tak nepřišlo.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
Neslyšel jsem moc lidí co by 328i zklamala..
Škoda, že nemáme graf z dynobrzdy jak na tom byla třeba doopravdy?
Jsem zvědavej co naměřím sám na třílitru až se tam konečně dostanu, ale pocitově si nestěžuju. Jezdí to kombinatoriku za 9.5l, meziměsto i pod 8l, do LPG to ani dávat nebudu.
Jsem zvědavej co naměřím sám na třílitru až se tam konečně dostanu, ale pocitově si nestěžuju. Jezdí to kombinatoriku za 9.5l, meziměsto i pod 8l, do LPG to ani dávat nebudu.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
totic: a co máš za auto ? 530i e60/e61 190kw verzi ?
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1672
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
Vždyť jsem psal, že byla na brzdě a ubylo asi 8 koní.Graf nemám, auto šlo dál. Možná bych si ho i nechal, ale pak se objevila 545i.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
Aha tak to jo, to jsem přehlídl, no hlavně že už je spokojenost s V8 atd.
Hlava nepraskla, ťuky ťuk, už je to Euro4, olej žere bohužel přes litr na 3tis km, dolívat jsem si musel taknějak zvyknout.
Hlavní podíl na spotřebě má podle mě převodovka, ten manual ZF je dobře poskládanej 1-4 do rychla, 5-6 na spotřebu.
Jinak čistě město a popojížďky, znáš to jako každej R6.. když startím za studena je tam klidně 12l.
Nn ještě M54B30 s 230hp (dle TP na motoru). Na E46 klubu ho opěvujou, jen tady plujou.Filozof píše:totic: a co máš za auto ? 530i e60/e61 190kw verzi ?
Hlavní podíl na spotřebě má podle mě převodovka, ten manual ZF je dobře poskládanej 1-4 do rychla, 5-6 na spotřebu.
Jinak čistě město a popojížďky, znáš to jako každej R6.. když startím za studena je tam klidně 12l.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
tak motor vyloženě není špatnej ale dosti lidem žere olej prostě těch svých 1-5L na 10tis jak u koho.
Pak se tu objeví pár lidí co řekne že jim skoro nic nebere ta m54b30.
No a ještě nějaké drobnosti.
Těch 170kw s manuálem jede celkem pěkně v 5er co jsem si zkoušel v 330i i 530i je to znatelně lepší jak 528i.
Ale zase ty m52 jsou držáky.
Ber to tak že jsou to staré auta....každej dnes už pomalu končí s e60/e61 a rozhlíží se kam dál....Ale nikdo nevidí světlo na konci tunelu.
Jedinná 535i f11 mi přijde zajimavá a 530d tour. ale to jsou auta co mají mnohem vyšší náklady jako e61....což je škoda. Musí se brát jedině premiová paliva jinak to jde vše do kytek ty motory časem co mám tak pozjištováno...
Takže 535i jezdí za kolik 10-11l průměr ? a na LPG to prostě nejde.
a 530d má zase choulostivých dalších 10 součástek oproti benzínu a vše stojí randál jinak fko má kufr pěkný i interiér až na to vrzání a ošizení materiálu.
e61 550i s LPG nebo 530i e61 190kw s LPG mi přijdou jako jedinné zajimavé motorizace.
Pokud se nebavím i jiných řadách 3er nebo 7er.
Pak až géčko které je celkem pěkné.
Jinak všimli jste si kam padají ceny ojetých 5er f10 a f11 ???
Pak se tu objeví pár lidí co řekne že jim skoro nic nebere ta m54b30.
No a ještě nějaké drobnosti.
Těch 170kw s manuálem jede celkem pěkně v 5er co jsem si zkoušel v 330i i 530i je to znatelně lepší jak 528i.
Ale zase ty m52 jsou držáky.
Ber to tak že jsou to staré auta....každej dnes už pomalu končí s e60/e61 a rozhlíží se kam dál....Ale nikdo nevidí světlo na konci tunelu.
Jedinná 535i f11 mi přijde zajimavá a 530d tour. ale to jsou auta co mají mnohem vyšší náklady jako e61....což je škoda. Musí se brát jedině premiová paliva jinak to jde vše do kytek ty motory časem co mám tak pozjištováno...
Takže 535i jezdí za kolik 10-11l průměr ? a na LPG to prostě nejde.
a 530d má zase choulostivých dalších 10 součástek oproti benzínu a vše stojí randál jinak fko má kufr pěkný i interiér až na to vrzání a ošizení materiálu.
e61 550i s LPG nebo 530i e61 190kw s LPG mi přijdou jako jedinné zajimavé motorizace.
Pokud se nebavím i jiných řadách 3er nebo 7er.
Pak až géčko které je celkem pěkné.
Jinak všimli jste si kam padají ceny ojetých 5er f10 a f11 ???
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
Mám E60 550i přestavěnou na LPG, jezdím s tím už cca 2 roky
- Nádrž 65 L s mírně zvedlou podlahou.
- Na dálky dám s plnou okolo 500 km
- po městě a okolí (Praha) tankuju kolem 60 litrů nájezd pak 380-400 km
- dlouhodobě po přepočtu cca 6L benzínu na 100 km
(když jezdím na benzin mám tak 12-13 L)
LPG jsem dělal u Vaňka a max spokojenost, všechno hezky zabudované. Z počátku to škubalo, ale problém byl v motoru. Letos jsem udělal generálku motoru (u mistra Snejka), kvůli průsakům oleje a od té doby prakticky není poznat rozdíl benzín vs LPG. Kickdowny, vytáčení do červeného, 200 km/h, vše funguje, žádné vypínání.
Pokud je motor v dobrém stavu a plynař nemá obě ruce levé, tak je plyn dobrá investice.
Jinak k E60/E61 a E65/E66 obecně. Tahle generace aut přinesla řadu inovací, který nemají auta dodnes. Říkám tomu jaderná elektrárna na kolech a prostě se to sere, zejména u pětek, ale i sedmičky umí pozlobit. Tak si ho kup s motorem a výbavou, která ti bude dělat radost. Nekupoval bych to v "látce", bez dynamicu, s obyčejnými sedačkami a malým motorem... to si raději vezmi koncern v dieselu.
- Nádrž 65 L s mírně zvedlou podlahou.
- Na dálky dám s plnou okolo 500 km
- po městě a okolí (Praha) tankuju kolem 60 litrů nájezd pak 380-400 km
- dlouhodobě po přepočtu cca 6L benzínu na 100 km
LPG jsem dělal u Vaňka a max spokojenost, všechno hezky zabudované. Z počátku to škubalo, ale problém byl v motoru. Letos jsem udělal generálku motoru (u mistra Snejka), kvůli průsakům oleje a od té doby prakticky není poznat rozdíl benzín vs LPG. Kickdowny, vytáčení do červeného, 200 km/h, vše funguje, žádné vypínání.
Pokud je motor v dobrém stavu a plynař nemá obě ruce levé, tak je plyn dobrá investice.
Jinak k E60/E61 a E65/E66 obecně. Tahle generace aut přinesla řadu inovací, který nemají auta dodnes. Říkám tomu jaderná elektrárna na kolech a prostě se to sere, zejména u pětek, ale i sedmičky umí pozlobit. Tak si ho kup s motorem a výbavou, která ti bude dělat radost. Nekupoval bych to v "látce", bez dynamicu, s obyčejnými sedačkami a malým motorem... to si raději vezmi koncern v dieselu.
-
koki
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
Souhlas s JakoobCZ, mám to podobně tak e60 550i s lpg od Tartarini. jezdím se dvěma reduktory lpg. A plynaři jsou machři. Vše funguje. 
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:13, celkem upraveno 1 x.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
no to sice je, tolik mi žere 6er, když jedu slušně, ale stejně je to hrozny
jak si zvykneš na LPG nechceš jinak
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:13, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn
550i e61, nadž 65L, aktualne necelých 350.000km, pracant a nejazdím predpisovo, 80% dialnice.
NIKDO NIKDY SA NEDOTKOL MOTORU ANI PREVODOVKY všetko povodne.
10.000km olej motor
30.000km LPG filtre
50.000km sviečky, cievky, prevodový olej, separky,
545i e61 2X
Ta jedna mala 540.000 odpisana iba preto že totalka a mohol by som pokračovat s V8 a LPG
PS: riešim LPG do mojej M5 e61 viac topci LPG v M5
NIKDO NIKDY SA NEDOTKOL MOTORU ANI PREVODOVKY všetko povodne.
10.000km olej motor
30.000km LPG filtre
50.000km sviečky, cievky, prevodový olej, separky,
545i e61 2X
Ta jedna mala 540.000 odpisana iba preto že totalka a mohol by som pokračovat s V8 a LPG
PS: riešim LPG do mojej M5 e61 viac topci LPG v M5
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
