Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Loziska prednich kol E66 745Li
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Dotahujem to tak isto, a zatial ziadny problem nebol. Niekde v TISe bude moment. Tie dosticky s roznou hrubkov pozorujem skoro vzdy medzi stranami. Nie na jednej brzde. Nebolo tam nieco pridrate? Prip. vodiace valceky na vymenu?
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Vodici valecky vzdycky vycistim a namazu. Vlastne vse vycistim a namazu. Jak vodici drazky, tak i driky. Vic se sjizdej vnitrni desky. Tam, kde je signalizace, tak byli desky sjete uplne na doraz, ale signalizace se nerozvitila. Nevim proc.
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Mam lehky problem z brzdama. Dneska jsem jen na Jizni moravu do Veseli nad Moravou a pri ceste me zacalo neco hucet od leveho kola. Rikam si, kurva, ze by lozisko, jenze to vzdycky prestalo, kdyz jsem lehce prislapl brzdu a nebo zakmital volantem. Zvuk, jako kdyz neco drhne. Tak jsem zvedl kolo a leve se toci hur nez prave. Rukou s nim v pohode otocim, ale spolujezdcovo se toci plynulejc. Brzdy maji najeto 300 km, takze hovno. Mam zmatkovat nebo to nechat, aby si poradne sedli? Nikdy si mne to nestalo a to jsem jim namontoval uz nekolik. Desky a kotouce mam Jurid white.
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
A nepridiera sa ti valček. Bol ten disk teplejsi ako druhý? Skúsil by som pozrieť. Alebo zla brzdová hadicka, ktorá nepustí kvapalinu naspäť. To však neviem ci je na 7er možné. Mal som oboje, ale na rôznych autách.
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Ty valecky jsem cistil a promazaval. Hlavni pist jsem pri davani novych desticek zamacknul rucne, takze sel taky lehce (relativne, silu jsem vyvinout musel, ale to je normalni). Kotouc se mne nezda, ze by horel, je zima a kdyz jsem na nej sahal, tak se mne nezda. Jenom si vzpominam, ze jsem pri nandavani desticek s trmenama ten pist asi malo zamacknul a sli tam na kotouc dost na tesno, ale neresil jsem to, protoze jsem si rikal, ze si to sedne. Ze to pri zmacknuti brzdy stejne vyviji tlak a tak se to oddali samo. Na druhe strane jsem to uz zmackl vic, aby sel uplne lehce nasadit. Jestli tam neni chyba.
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
To je uplne jedno jak to zamacknes. Vuli desek proti kotouci po odbrzdeni vymezi kmity kotouce. Muze byt problem s tou brzdovou hadici, ktera kdyz se zborti, tak hur odvadi kapalinu zpatky, ale kazdopadne pokud ujedes par desitek km a ten kotouc neni rozpalenej az je to cejtit nosem, tak normalne dojedes. Pokud se enormne prehriva, tak si odpravis lozisko, pripadne i ty nove brzdy se ti upecou a desky se natavej do kotouce. Taky se muze uplne seknout kolo. Tak udelej projizdku s minimalnim brzdenim, osahej kotouce a uvidis, jestli dojedes pak domu nebo ne.
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Jak si ses zminil ohledne te brzdove kapaliny, tak jsem si uvedomil, ze kdyz se menila brzdovka, tak byly sjete, jak predni, tak i zadni brzdy. Jelikoz jsem ted menil vechny, tak tim, ze jsem zatlacil vsechny brzdove pistky, tak se zvedla i brzdova kapalina v nadobce nad max. Vysal jsem na benzince na risku a vypada, ze se to vyresilo. Ted uz kolo nedrhne, tak uvidime.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
tak brzdovkou to fakt nebylo...
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Pry ne, sam nevim. Jestli to jeste neno sedly. Nemam silu se s tim uz srat.
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Ja teraz mením na mojej 745ke hadičky, doštičky a brzdové piestiky na zadných brzdách.
Pravý zadný piestik zatuhol, nechcelo sa mu ísť dnu (prípravkom), a potom už ani von (použitím nožnej brzdy).
Piestik je poškodený koróziou. Preto sa mu nechcelo vracať.
Brzdové doštičky to schytali úplne (majú už sivú farbu popola).
Doštičky boli pred koncom životnosti, kontakt ešte nesignalizoval výmenu. Všetko OK. Až kým pri kolese nebolo cítiť smrad gumy, koleso jemne teplé.
Po jazde bez brzdenia všetko OK. Tak pár krát brzdenie, a teplota kolesa (disku!) asi 40-50°C.
Možno to schytal kotúč a aj ložisko kolesa.
Pozri pod prachovku piestika. Ak tam uvidíš červený prach korózie, rieš to.
A podľa manuálu sa vodiace piny brzdiča nemažú.
P.
Pravý zadný piestik zatuhol, nechcelo sa mu ísť dnu (prípravkom), a potom už ani von (použitím nožnej brzdy).
Piestik je poškodený koróziou. Preto sa mu nechcelo vracať.
Brzdové doštičky to schytali úplne (majú už sivú farbu popola).
Doštičky boli pred koncom životnosti, kontakt ešte nesignalizoval výmenu. Všetko OK. Až kým pri kolese nebolo cítiť smrad gumy, koleso jemne teplé.
Po jazde bez brzdenia všetko OK. Tak pár krát brzdenie, a teplota kolesa (disku!) asi 40-50°C.
Možno to schytal kotúč a aj ložisko kolesa.
Pozri pod prachovku piestika. Ak tam uvidíš červený prach korózie, rieš to.
A podľa manuálu sa vodiace piny brzdiča nemažú.
P.
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Kdybych ty pistky mel zatuhle nebo oxidovane, tak je urcite nezamacknu rukou. Podle me.
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Veď sám píšeš, že si piestik na danej strane rukou nedotlačil/nemohol dotlačiť...
P.
P.
Re: Loziska prednich kol E66 745Li
Dotlacil, ale nevedel jsem, jak hodne na doraz. Bylo to na tesno, tak jsem to znova uz nerozebiral. Ted uz kolo na zatoceni neblokuje, tak uvidim. Ono to prstama nejde, tak jednoduse, nemel jsem stahovak ani sverku.