s tím odpojeným konektorem to mělo 11-12V? nastarovany auto?abcent500 píše:Ted rano cesta do prace 13,6-13,8V, pri parkovani po 21 min jizdy uz 11-12V a uz se hybaly otacky motoru pri volnobehu o cca 100 ot/min.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výpadek 4x4, automat KO
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadek 4x4, automat KO
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Ne zapojenym. Odpojeny jsem zkousel vcera vecer a daval cca 13.8V. Jak pojedu dnes z prace a zacne to zase skakat, odpojim konektor a zkusim jestli se to nezmeni.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
- Klubové ID: 4072
Re: Výpadek 4x4, automat KO
hele na 99,9% je to altik. Vetsinou nepomuze ani regulator
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadek 4x4, automat KO
a proč jsi ho zase zapojoval?
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Odpojil jsem pred cestou z prace, pri stani 13,9-14V, za jizdy celou cestu rovnych 14V bez jakychkoliv vykyvu otacek a napeti. Znamena to, ze alternator je v poradku?
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
O vikendu jsem dle Jaraxe zkusil odpojit jeste IBS, skryte menu za jizdy ukazalo 13,9-14V, pri stani na volnobeh pada v pravidelnych intervalech na 11V, pak pomalu leze na 14V a zase spadne dolu na 11V.
https://youtu.be/Lg_kZaDS2z8
Dotaz. Alternator je nakonec Valeo tudiz i regulator. Na slovenskem foru pisou, ze Valeo dela dily pro Bmw. Kdyby to byl spatny regulator, nebude v pripade vymeny original od Bmw taky Valeo?
Edit: Ted jsem volal do Bmw tady v Grazu a prej to muze byt poskozena kabelaz na ktere je i olejovy senzor.
https://youtu.be/Lg_kZaDS2z8
Dotaz. Alternator je nakonec Valeo tudiz i regulator. Na slovenskem foru pisou, ze Valeo dela dily pro Bmw. Kdyby to byl spatny regulator, nebude v pripade vymeny original od Bmw taky Valeo?
Edit: Ted jsem volal do Bmw tady v Grazu a prej to muze byt poskozena kabelaz na ktere je i olejovy senzor.
Re: Výpadek 4x4, automat KO
vyměn regulator za original BMW.
a problém se senzorem nemůže bejt když jsi měl odpojený regulator od BSD linky, a pořád to padalo.
a problém se senzorem nemůže bejt když jsi měl odpojený regulator od BSD linky, a pořád to padalo.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Pockej, s odpojenym regulatorem, kdy altik bezi ve svem rezimu 14V to prave drzelo, od vikendu tak jezdim a vse funguje.
S pripojenym regulatorem to pada i po odpojeni IBS u baterie.
S pripojenym regulatorem to pada i po odpojeni IBS u baterie.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Abych to tady uzavrel, na 99% to je regulator. Ted dotaz, da se vymenit bez cele demontaze alternatoru? Na yt jsem nasel video 730d, kde to dostal zeshora jednou rukou ven a vymenil za novy. Ten pristup k altiku vypada stejne jako u me... jinak alternator je v zaruce, ma smysl reklamovat jako celel nebo rovnou dat origo regulator a sral pes na zaruku? Dik
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
- Klubové ID: 4072
Re: Výpadek 4x4, automat KO
ano da se vymenit i bez sundani alt.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Super diky.