Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výpadek 4x4, automat KO

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#81 Příspěvek od JaraX »

abcent500 píše:Ted rano cesta do prace 13,6-13,8V, pri parkovani po 21 min jizdy uz 11-12V a uz se hybaly otacky motoru pri volnobehu o cca 100 ot/min.
s tím odpojeným konektorem to mělo 11-12V? nastarovany auto?
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#82 Příspěvek od abcent500 »

Ne zapojenym. Odpojeny jsem zkousel vcera vecer a daval cca 13.8V. Jak pojedu dnes z prace a zacne to zase skakat, odpojim konektor a zkusim jestli se to nezmeni.
Vanessa_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 426
Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Klubové ID: 4072

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#83 Příspěvek od Vanessa_CZ »

hele na 99,9% je to altik. Vetsinou nepomuze ani regulator
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#84 Příspěvek od JaraX »

a proč jsi ho zase zapojoval?
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#85 Příspěvek od abcent500 »

Odpojil jsem pred cestou z prace, pri stani 13,9-14V, za jizdy celou cestu rovnych 14V bez jakychkoliv vykyvu otacek a napeti. Znamena to, ze alternator je v poradku?
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#86 Příspěvek od abcent500 »

O vikendu jsem dle Jaraxe zkusil odpojit jeste IBS, skryte menu za jizdy ukazalo 13,9-14V, pri stani na volnobeh pada v pravidelnych intervalech na 11V, pak pomalu leze na 14V a zase spadne dolu na 11V.
https://youtu.be/Lg_kZaDS2z8

Dotaz. Alternator je nakonec Valeo tudiz i regulator. Na slovenskem foru pisou, ze Valeo dela dily pro Bmw. Kdyby to byl spatny regulator, nebude v pripade vymeny original od Bmw taky Valeo?

Edit: Ted jsem volal do Bmw tady v Grazu a prej to muze byt poskozena kabelaz na ktere je i olejovy senzor.
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#87 Příspěvek od mi00wa »

vyměn regulator za original BMW.

a problém se senzorem nemůže bejt když jsi měl odpojený regulator od BSD linky, a pořád to padalo.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#88 Příspěvek od abcent500 »

Pockej, s odpojenym regulatorem, kdy altik bezi ve svem rezimu 14V to prave drzelo, od vikendu tak jezdim a vse funguje.
S pripojenym regulatorem to pada i po odpojeni IBS u baterie.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#89 Příspěvek od abcent500 »

Abych to tady uzavrel, na 99% to je regulator. Ted dotaz, da se vymenit bez cele demontaze alternatoru? Na yt jsem nasel video 730d, kde to dostal zeshora jednou rukou ven a vymenil za novy. Ten pristup k altiku vypada stejne jako u me... jinak alternator je v zaruce, ma smysl reklamovat jako celel nebo rovnou dat origo regulator a sral pes na zaruku? Dik
Vanessa_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 426
Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Klubové ID: 4072

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#90 Příspěvek od Vanessa_CZ »

ano da se vymenit i bez sundani alt.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#91 Příspěvek od abcent500 »

Super diky.
Odpovědět