
Mám najeto 173000km a dle místních informací by auto mělo být už aspoň dvakrát po smrti. Ale zatím jezdí bez problému ( asi dost možná jediný kus na světě ) Je to kupované nové v DE a hned přivezeno do ČR. Co si pamatuju tak krom spotřebáku se měnilo: zadní měchy, manžeta poloosy, přední pružiny ( pravá praskla ), horní uložení tlumičů, krycí plech předních kotoučů a pár drobností, nic zásadního. Servis pravidelný BMW, olej v převodovce na 120tis a teď budu dělat na 180tis. Prozatím jediné co bude potřeba vyřešit je vyčištění sání a EGR.
Průměrná spotřeba je 9,5-10,5l dle období. Teď dovolená Chorvatsko a spotřeba 8l.
V zimě většinou před startem zahřáto přes bufík, po dojezdu vždy nechat motor dochladit a ne hned chcípnout.
V interieru vrže dekorační lišta u spolujezdce, jinak nic. Samo když začnu na všechny plasty šmatlat, různě tlačit a zkoušet tak se ozve vrzání ( ale není to nové auto a má už dost za sebou ) Samo, že kvalita je ošizená, ale je to dané současnou dobou a směrnice EU a aby automobilka neskrachovala tak někde trochu ušetřit musí.
Podle mě, jsou problémy způsobené chováním majitelů k autům v ČR. Proto se u nás prodávají takové vraky s pochybnou minulostí, zanedbaným servis apod. A pak si každý stěžuje, jak jsou tyhle modely na hovno, nic to nevydrží a jen se to sere.
Co si myslíte, že za 300tis. koupite? 5 let starý bawo v plný výbavě po starém doktorovi ze západního německa se zaručeným nájezdem 100tis km který stálo nový přes 2 miliony



Image a to v jakým stavu jsou ty auta tomu dělají ty úžasní businesmani v drahejch hadrech ( z aliexpresu a podobných eshopů ) který nejsou schopni investovat pár tisic do servisu protože Pepa v hospodě říkal, že Lojza z vedlejší ulice v garáži umí všchno za pár stovek na jeho fábii. Tak proč by měl platit něco víc, ale mít baworáka je krutě hustě cool a zvětší mu to ptáka minimálně o 10cm

Mám rád jak všichni máte na svých autech úplně úžasnou spotřebu. V8 jezdí za 10 a to ji nešetříte

Zpět k novějším BMW co se rozpadnou jen při pohledu na ně. Měl jsem půjčené F10 525D 2016 nebo 2017. Auto krásně jelo, interiér super, nic nevrzalo, krásně pevné na silnici.
Žena měla 218i Active Tourer. To je to BMW nebo vlastně neBMW s půlkou motoru a otočeným pohonem kol. A víte co, super auto do města, lituju že jsme ho dali pryč, pač to opravdu fungovalo k tomu k čemu to bylo stvořené. Skvělý doplněk k vašim 750iL…nevim co všechno. A právě díky těmto neBMW modelům může BMW dělat dál modely jako M2, M3, M4, M5,….
Nejsem zastáncem nových moderdních aut s vypínám všeho možné ( půlka válců, start-stop, DPF na PDF apod ) nesnáším tyhle výmysli EU. Nemám rád nové modely G řady a nechtěl bych je, ale stále dokola hejtit modely F řady

Trochu jsem si vylil srdíčko a tak teď do mě!!!! Už úplně vidím jak po zveřejnění tohoto se F07 rozpadne na parkovišti, upadne poloosa, automat už nezařadí nic a ojnice vyletí ven a poškodí vedle stojící F10, která drží pohromadě jen díky lepící pásce
