Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M57N2 problem se vstrikem

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

M57N2 problem se vstrikem

#1 Příspěvek od matiz »

Byla jednou jeden trilitrovy baworak. Jelikoz uz mel neco nakokrhano a umrel mu vstrik tak jsem si myslel ze se jen vymeni a odjezd, pohoda leharo kavicka. Ovsem to byl jeden z mych velkych omylu... Po vymene vstriku vse ok, odjezd. Posleze telefon ze se rozla kontrolka motoru, rikam si nevadi uvidime. Od teto chvile zacaly moje neskutecne trable. Korekce v prdeli okolo 5. Demontaz vstriku a ejhle, vstrik podfukoval. Dala se druha podlozka - korekce na pikacu. dala se zase nova podlozka nyni origis za pouhych 134kc napikacu. Nasledovala oprava sedla ( nic mu nebylo ) proste zalapovalo se do naproste dokonalosti. Korekce na pikacu, vstrik opet podfukoval. V naproste zoufalosti jsem zmeril hloubku od ventiloveho vika dolu na dosedaci plochu vstriku.

A tady nastava ten kurevsky problem, to sedlo je o temer 2mm HLUBSI... Byl to ale motor z 535, jeste jsem nepanikaril. nyni jsem se ale dostal ke stejnemu motoru a hloubku vstriku ma stejnou jako ta 535 - 127mm plus minus nejaka desetina jako chyba mereni.

Ten problemovy motor ma 128,9mm !!! Nevypada to ze by to nekdo zmasakroval, ale je to o 2mm hlubsi. Udelal jsem prasarnu, dal jsem dve podlozky a ejhle, vstrik kupodivu nefuci...

Nesetkal se s tim nekdo, mam s tim tak trochu kurewsky problem, protoze dve podlozky je na mne prilis silna prasarna. Jsem v prdeli, nevim proc to mam u toho motoru hlubsi, nikdy jsem se s tim nesetkal.

Pokud by nekdo vedel, budu rad za help.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: M57N2 problem se vstrikem

#2 Příspěvek od TANN3R »

Protože to už někdo prasil před tebou a tu dosedací plochu vzal trochu víc, než je zdrávo. Hliník se rád nechá obrábět :D
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: M57N2 problem se vstrikem

#3 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 23:00, celkem upraveno 1 x.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 problem se vstrikem

#4 Příspěvek od matiz »

hele, ale o 2mm???? To je straslive MOOOOOOC. Cumel jsem tam a nenasel nejake stopy, pokud to nevzali stejnym prumerem frezy, no jsem z toho dost v prdeli. Podlozky jsem nezihal, nikdy jsem to nedelal a ani delat asi nebudu. Ja mel sedlo zalapovane TIP TOP. Coz mam potvrzene i tim ze kdyz jsem dal dve podlozky, mimochodem stare protoze jsem nove nemel uz skladem tak to je perfektni. V podlozce to neni. Mam o 2mm hlubsi sedlo. A chci se nejak dopatrat proc...

Mam samozrejme dost bobaky to pustit s tem dvema podlozkama at za par tisic nemame propaleny pist, ze jo...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 problem se vstrikem

#5 Příspěvek od JaraX »

co to za výbavu? třeba by se něco hodilo, nebo počkáme až se trhnou rozvody? :D
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 problem se vstrikem

#6 Příspěvek od matiz »

nic z toho nechces, dal jsem to sice sem protoze jinam uz vlastne ani nelezu protoze nemam tolik sily... A ti kteri by k tomu mohli neco rict sem lezou, takze je to vlastne OK :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Je to stodola, ale sere pes, ty motory jsou napric vsema radama stejne. Az na detaily.

Samozrejme ze jsem to uz probiral po telefonu, nikdo se s tim nikdy nesetkal...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 problem se vstrikem

#7 Příspěvek od JaraX »

a termostat je tam jakej? :lol: :lol: :lol: :lol:

a ostatní valce jsi měřil?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 problem se vstrikem

#8 Příspěvek od matiz »

Nemeril a ani ho vytahovat nebudu. To uz je takovy casovy pruser ze se v tom nechu dal rochnit...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 problem se vstrikem

#9 Příspěvek od Snejk »

nj asi nejspis moc protahly sedlo no...
kazdopadne dve podlozky funguji naprosto spolehlive... overeno
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: M57N2 problem se vstrikem

#10 Příspěvek od TANN3R »

Jo, fungují. Kdyby si to chtěl míň na prasáka, tak si tu podložku nech vyrobit na míru na soustruhu. Prostě origo + 2mm.

Jinak dva milimetry v tom hliníku nejsou nic moc. Stačí solidní fréza a trochu zatlačit :D Lidi nemaj vůbec cit.

Btw. odkud jsi to měřil? Jen jestli není problém na druhé straně, u šroubů vstřiku.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 problem se vstrikem

#11 Příspěvek od matiz »

nene, suplerou od ventildeklu az dospod na sedlo... Zustanou tam dve podlozky kdyz to neni problem, slozim to a uz to nechcu ani videt protoze moje nervy...

Jinak ten repasovany vstrik od pana bosche a tim myslim fabricky repas s krabickou a zataveny ve folii vydrzel asi 100km a bylo po nem. Jak slysim repas, jezi se mi vsecky chlupy... Pak dodelam dalsi pomnicek co mam, potrebuju natahat asi 40 dratu po celem traktoru a pak prisaham ze si beru dovolenou, zaviram a dodelam si svoje vlastni auto...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 problem se vstrikem

#12 Příspěvek od Snejk »

taky jsou vyrobeny v krůtě (turkej) tak co bys cekal ...
Odpovědět