ženský to nepůjčuj, nebo max na roviněJak rikam, me to nejak netankuje, ale uz vidim, jak z toho zensky praskne cevka
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
645ci SMG vs. bezSMG
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Taky reseni
Uz ted ma moc dlouhej retez 
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Suma sumárum pro denní jízdy ZF automat ?
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
já to tak mám a jsem s tim spokojenej
je to komfortní při jezdění po městě v kolonách, při parkování apod., při sportovní jízdě (a režimu) taky řadí dostatečně, pro denní jízdy bych neměnil
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Za me taky spis klasiku. SMG bych zvladnul v M6, kde je samozrejme jine, nez v non-M a s tou V10 to funguje celkem peknedaedalus píše:Suma sumárum pro denní jízdy ZF automat ?
Pak jeste zalezi, jestli se u ZF bavime o 6HP19/26 nebo 6HP28. Ta druha uz ve sportovnim rezimu radi dost rychle, ma to uz “podobnej” projev jako DSG...
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Ok díky za zpětnou vazbu,stále sleduju ceny tohoto modelu a 15 let stará 645 se pořád drží vysoko jako kdyby šlo o limitovanou edici
, na druhou stranu jde o V8,v těch dobách ještě slušné automobilky.
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Na to, co to auto umí, je už teď ultralevny...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
645i, resp E63 a E64 jsou z pohledu sedmičkáře strašný sráče, celý to vrže, je to cely nekvalítní, nic to neumí, sere se to, opravy drahý, díly se špatně shání. za 200-400k je to prostě celkem shit co dostaneš.........na druhou stranu kombinace kabria (coupe podle mě nemá moc smysl, je to furt "půlšestka"), V8, dynamic drivu = zážitky co ti nenabídne nic v dané cenové relaci.s nějakou e46 e90 apod to nelze srovnávat.daedalus píše:Ok díky za zpětnou vazbu,stále sleduju ceny tohoto modelu a 15 let stará 645 se pořád drží vysoko jako kdyby šlo o limitovanou edici, na druhou stranu jde o V8,v těch dobách ještě slušné automobilky.
ale jestli tě serou svorníky na hlavě, tak si 6er fakt nekupuj, to je konstruktérský propadák
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
tohle auto nebude za 150, i servis a spotřeba je někde jinde... na druhou stranu, když tim pak jedeš, tak to za to stoji

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
za 150 jsou coupe občas, otázka jak moc se to vyplatí, já koupil za 220 a dalších 250 jsem do ní dal, možná víc, nedávno jsme koupili stejný face za 400 a dalších 250 do něj taky padne, ale pak bude zase lepší jak moje
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
U tech sestek je potiz. Dobrou ti proda malokdo, pripadne za sileny prachy, protoze to bude fanda, co si ji hycka. Ty levnejsi kusy jsou vetsinou po ksiltofkari, pro kteryho slovo servis znamenalo nalepka "No Fear" nebo "Remus" a olej menit nebude, protoze ho je tam strasne moc a stalo by to ranec :-\
A to co najdes na inzerci, pri prvnim servisu spolkne 150 - 350kKc, pricemz u nekterych z toho vonavku stejne neudelas
Jinak muj osobni nazor je, ze levnejsi ty sestky uz nebudou. Uz ted si kvalitni kusy drzi cenu a do budoucna to jen poroste. 6er neni 5er, sestek se udelalo zhruba desetkrat min nez petek a polovina toho, co treba Z4 (E85), takze to bude za chvilku celkem raritka
Uz i ty E85 jsou raritky a na cene neklesaji 
Takze az se naskytne pekna M6 E64, udelam si z ni youngtimera
A to co najdes na inzerci, pri prvnim servisu spolkne 150 - 350kKc, pricemz u nekterych z toho vonavku stejne neudelas
Jinak muj osobni nazor je, ze levnejsi ty sestky uz nebudou. Uz ted si kvalitni kusy drzi cenu a do budoucna to jen poroste. 6er neni 5er, sestek se udelalo zhruba desetkrat min nez petek a polovina toho, co treba Z4 (E85), takze to bude za chvilku celkem raritka
Takze az se naskytne pekna M6 E64, udelam si z ni youngtimera
