nemá někdo zkušenost?
u E65 je to jednoduchý, ale u E60-E64 to vypadá na pěknej masakr
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e60-e64 ACC retrofit
- HyndaDan
- Registrovaný
- Příspěvky: 358
- Registrován: sob 25.03.2017 20:20
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 3953
Re: e60-e64 ACC retrofit
Na http://www.bmwcoding.com někdo dodělával stop&go do e63.
http://www.bmwcoding.com/showthread.php ... 26amp%3Bgo
Je to tam popsaný na 2 strany, když to zkrátim tak bylo potřeba toto:
1) Replacing DSC unit to DSC ACC. Do the job at a service station;
2) Wiring in two stages;
3) Replacing bumper bracket (only E63/E64), radar installation and connecting;
4) Coding;
5) LRR calibration (if necessary).
http://www.bmwcoding.com/showthread.php ... 26amp%3Bgo
Je to tam popsaný na 2 strany, když to zkrátim tak bylo potřeba toto:
1) Replacing DSC unit to DSC ACC. Do the job at a service station;
2) Wiring in two stages;
3) Replacing bumper bracket (only E63/E64), radar installation and connecting;
4) Coding;
5) LRR calibration (if necessary).
e66 750Li
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e60-e64 ACC retrofit
já se bojím že stop and go do 2004 nedodělám
Re: e60-e64 ACC retrofit
A u e92 s ACC (funkční od 30km/hod) se dá předělat na Stop&Go?
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: e60-e64 ACC retrofit
Na Stop&Go je toho potřeba více a hlavně správnou generaci, viz např. LRR
ACC-Sensor 09/2004 - 03/2005 (66316770000)
ACC-Sensor 2 03/2005 - 03/2007 (66316779874)
Sensor LRR 03/2007 - xx/xxxx (66316781590)
Pak dva SRR do nárazníku, nějaká čidla k brzdám, celkově asi příliš mnoho práce.
Největší kámen úrazu je však asi kalibrace, měnil jsem LRR na svém autě po bouračce za jiný, který fungoval, ale chtěl jsem to pro sichr doladit v autorizáku. Není boha to zkalibrovat
ACC-Sensor 09/2004 - 03/2005 (66316770000)
ACC-Sensor 2 03/2005 - 03/2007 (66316779874)
Sensor LRR 03/2007 - xx/xxxx (66316781590)
Pak dva SRR do nárazníku, nějaká čidla k brzdám, celkově asi příliš mnoho práce.
Největší kámen úrazu je však asi kalibrace, měnil jsem LRR na svém autě po bouračce za jiný, který fungoval, ale chtěl jsem to pro sichr doladit v autorizáku. Není boha to zkalibrovat
