Nazdar.
Je toho celkem dost na co si dat bacha - tak asi na toto:
- Po nastartovani mrkni na hlavni remenici na klice - vetsinou byva out (poznas ze se vrti) s tim jsou spojene i ostatni kladky (vrzani) a napinak
- Ted v lete bohuzel nepoznas jestli neodeslo zhavici rele - casta zavada/neni az tak nakladna jako pracna
- olej v IC a unik pres hadici u PP kola - to je u vsech E60 slabina. Olej tam stejka na silent ramene a to byva vymlaceny
- mel jsem problem ze mi nefoukala mala turbina - zkontrolovat a lepsi rovnou vymenit spoustu podtlakovych hadicek
- jedna z nejdulezitejsich veci je prevodovka tam si dat bacha:
1. pri pomalem dojezdu a brzdeni treba na semaforu jestli nekope tvrde prvni prevod. stupen
2. prokluz a nezarazeni rychlost. stupne
3. pri rychlosti 70-80kmh se divat jestli se nehadaj kvalty a nevi co zaradit
4. pri kickdownu zkusit treba az do 5stupne drzet jestli vsechny rychlosti zapadnou /me se stava ze obcas nezaradi a spadne do nouzaku/
Mistni me urcite jeste doplni ve spousta vecech
