Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
Zdravím, prosím o radu, sem čerstvim majitelem E46, 325i, rok 2000, auto jede dobře přijde mě ze i motor tahne hezky, nikde nic neklepe, ale jakmile jsem s tim najel na dalnici rozjel to na nakych 130-140 km/h dal tam pětku auto začalo přišerně dunět jakoby od výfuku tak se cele rozklepalo že jsem měl pocit že me z něj všechno odpadne, jedná se o hluboký duniví zvuk jako když date na max subwooferu a pustíte táhlej dlouhej bas, proste se to neda přeřvat, po pul hodine jizdy sem musel zastavit protože se to nedalo, ješte dneska me píska v hlavě, kam se na to hrabe techno party, děje se to pouze po zařazení 5ky a pouze od 130km a vejš, hluk naskočí nárazově, není to tak ze by to na 100 dunělo trochu, na 120 vic a na 130 hodne, proste nic nic, pak když to překročí 130 tak konec, smrt, sem hluchej, na autě je nerezovej výkuk viz odkaz. https://uloz.to/!NJ9OUliMvD1l/img-20190619-180324-jpg tak nevim jestli to neni jím ale to by přece dělalo i na jiné převodu a v jiných rychlostech ne? třeba na dvojku, trojku taham normálně do 5 tisic otaček a je to krasnej zvuk kterej teda je o neco hlubší ale zadny buracení, díky za reakce
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Re: E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
Zkoušel jsi, jestli to dělá při téhle rychlosti (130-140) i když jedeš na 4ku?
Re: E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
teď sem to byl zkusit dělá to taky ale ne tolik. Je to proste divny.
Re: E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
Zkontroluj hardyspojku a uložení kardanu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
Přesně jak píše Horan, je to nějaká nevyváženost. Kardan je vyvážen jako celek, ale dá se rozpojit. A pokud se to po demontáži nespojí tak, jak to bylo, tak se stane nevyváženým.
Re: E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
díky za typ, hodim to do servisu a uvidim co vykoumaj, na kolik tak vyjde oprava te hardy spojky pripadně kardanu? a jeste by mě zajimalo diferencial to bejt nemuže? to mě zase řekli na druhem foru.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
Takhle vypadá poškozená hardy spojka:
https://www.autohificlub.cz/forum/13-os ... e-jmenuje-
https://www.autohificlub.cz/forum/13-os ... si-nediva-

Takhle to (pouze jako příklad) vypadá v katalogu origo náhradních dílů https://www.realoem.com/bmw/de/showpart ... 6117511454 , cena dílu č. 1 BMW číslo 26117511454 je 3197.1 CZK + DPH.
Ale ty si to vyhledej sám podle čísla VIN, já to vzal jen podle typu a roku výroby.
https://www.autohificlub.cz/forum/13-os ... e-jmenuje-
https://www.autohificlub.cz/forum/13-os ... si-nediva-
Takhle to (pouze jako příklad) vypadá v katalogu origo náhradních dílů https://www.realoem.com/bmw/de/showpart ... 6117511454 , cena dílu č. 1 BMW číslo 26117511454 je 3197.1 CZK + DPH.
Ale ty si to vyhledej sám podle čísla VIN, já to vzal jen podle typu a roku výroby.
Re: E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
Tomuhle už se snad ani nedá říkat "poškozená" 

Re: E46, 325i, obrovský hluk od 3000 otáček
tak se zase po delší době hlasim a nejsem z toho moudrej, kdyby někdo veděl o nějakem odborníkovi v Královehradeckem kraji byl bych mu vděčný, no kazdopadne jsem byl ve třech servisech, ve všech mě to zvyhli. V prvním mě řekli že tam nic neviděj, ve druhém me zvedli na zvedáku i s autem, servisák mě řekl ať auto rozjedu na na 130 (kola ve vzduchu samozřejmě) auto se klepalo jako krava, stejne jako když jedu po silnici, řekl mě že kardan vypadá v pohodě, hardy spojka taky ale ze se šileně klepou zadni kola ať je zkusim nechat vyvážit že by to mohlo bejt tim že jsou velký a nevyvážený mám tam 245/35 r19 myslíte že je to možné? když jedu například 90 a vyšlápnu spojku tak hučení přestane, na druhou stranu když jedu 130 a vyšlapnu spojku hučí to dál, takže by to možná teoreticky mohlo být i tím? nakonec třetí servisak, ten auto zvyhl vyřadil na neutral parkrat pootočil kolem a řekl že to špatnej kříž a chycený oko ale že mě to neudělá protože to neumí vyvážit, tak nevim jestli to mám poslat ze skály, nějaké nápady? ještě jsem se v prvním přispěvku zapoměl zmínit že mě auto při každém přeřazení dunivě bouchne jako když praštíte do bubnu a naopak když řadim zpátečku tak to občas cinkne jak když spadne kovova tyč na zem, tak nevim jestli je to normální nebo to má s tím drnčením něco společného, auto taky začína trochu vybrovat když jedu od 30km/h vejš a přeřazuji tak přesně když začina spojka zabírat, jakmile ji uplně pustim tak to utichne ale v zaběru to vybruje. sorry za chyby píšu ve spěchu