spongebob - máš docela zvláštní výběr víkendovek, musí mít 4 dveře, jo?!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Skutečné náklady na provoz
Re: Skutečné náklady na provoz
tvl, já to tu sepíšu, co se řešilo za 10 let a 140tis km a nikdo nic
spongebob - máš docela zvláštní výběr víkendovek, musí mít 4 dveře, jo?!
spongebob - máš docela zvláštní výběr víkendovek, musí mít 4 dveře, jo?!
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Skutečné náklady na provoz
Tak ona to není až tak víkendovka v pravém slova smyslu. Prodal jsem obě své auta (jedno z nich byla x5). A koupil si jedno pořádné. Jelikož do práce a přes týden jezdím služebním autem, tak Jaguar plní ,,spíše takovou víkendovku". To ale neznamená, že občas nepotřebuji odvézt víc lidí, nebo nějaké věci. Z toho důvodu musí být auto alespoň trochu praktické.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: Skutečné náklady na provoz
Tak myšlenka je jasná místní guru je kokot a já jsem měl pravdu všichni si kupte nafty na radu člověka který najel za rok 6tis. Servis samodomo, takže na autě nic jiného špatného nebylo viz výměna žhaviček bez jednotky - to je skoro jakoby jsi nedělal.
Jinak místní cigoši taky koupili x5 nic do ní nedali a najezdili 10x víc jak Ty, takže x5 3.0d je spolehlivé auto a takových příkladů je víc.
Moje e70 není vrak, 70% lidí v tom bude spokojená, já vím že to auto potřebuje cca 200tis a dalších 100tis aby byla top.
Prostě recenze jak víno.
Jinak místní cigoši taky koupili x5 nic do ní nedali a najezdili 10x víc jak Ty, takže x5 3.0d je spolehlivé auto a takových příkladů je víc.
Moje e70 není vrak, 70% lidí v tom bude spokojená, já vím že to auto potřebuje cca 200tis a dalších 100tis aby byla top.
Prostě recenze jak víno.
Re: Skutečné náklady na provoz
1. Nikde neříkám: všichni běžte a kupte si naftu. Říkám jen to, že není potřeba se toho až tak bát.
2. Opravdu chceš tvrdit, že výměna žhavicích svíce bez jednotky nemá vůbec význam?
3. O recenze jsem se opravdu vůbec nepokoušel. Na to je 6tis. km opravdu málo.
Opravdu jediný, kdo pochopil co jsem chtěl říct byl RomanM3.
2. Opravdu chceš tvrdit, že výměna žhavicích svíce bez jednotky nemá vůbec význam?
3. O recenze jsem se opravdu vůbec nepokoušel. Na to je 6tis. km opravdu málo.
Opravdu jediný, kdo pochopil co jsem chtěl říct byl RomanM3.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: Skutečné náklady na provoz
Ano výměna žhaviček bez jednotky je k hovnu, jelikož ta výměna ji oddělá beztak Ti minimálně dvě nežhavili a ani jsi to nepoznal tvrdím to na základě svojí zkušenosti a zkušenosti všech co to někdy tady psali "tak jsem vyměnil žhavičky a stejně nežhaví, co teď"
První dvě věty druhého odstavce Tvého prvního příspěvku, říká co, jasně když si kupím auto kterým nejezdím tak se nemusím bát nákladů.
Jinak gratulace k víkendovce, snad to xf není nafta, prostě nafta se na víkend nehodí, to je můj názor.
První dvě věty druhého odstavce Tvého prvního příspěvku, říká co, jasně když si kupím auto kterým nejezdím tak se nemusím bát nákladů.
Jinak gratulace k víkendovce, snad to xf není nafta, prostě nafta se na víkend nehodí, to je můj názor.
Re: Skutečné náklady na provoz
Aha, a jak mi vysvětlíš situaci, že před výměnou zhavicek auto už při 0°C nechytlo a po výměně v -8°C úplně v pohodě. Kdyby tam bylo špatne i to relé tak by to asi stále nechytalo.
Ne xf už je plnotučný V8.
Ne xf už je plnotučný V8.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: Skutečné náklady na provoz
Tak při O° to chytne i na jednu až dvě a klidně pokud si ras a nepůjde žádná tak to po 10-15 vteřinách stejně chytne, tenhle motor už není předkomůrka, při -20 poznáš že nejdou 2-3, ale to je jedno mysli si co chceš.
Re: Skutečné náklady na provoz
SpongeBob: když jsem měl e39, e83 i e46-ky (CR) s naftou, tak na všech byly po koupi mrtvý jednotky zhaveni. A všechny startovaly bez problémů i v -10. Točilo možná o chlup dýl, ale nekonalo se žádný trápení startéru jako u TDS a ostatních rotacek. Ty se trápily vždy.
Chápeme, že si chtěl napsat, že se nenaplnilo to, že do toho nasypes mraky peněz během chvíle, ale uznej, že 6000km je prostě málo. To dá skoro každé auto "nachystany" na prodej.
S e66 dělám těch tvých 6000km za měsíc a půl.
Tím ji tu nechci chválit. Dělalo se toho taky mraky. Dokonce i benzínové vstriky.
6000km je prostě žalostně málo na to napsat. "VIDÍTE? NEMÁTE PRAVDU!"
Chápeme, že si chtěl napsat, že se nenaplnilo to, že do toho nasypes mraky peněz během chvíle, ale uznej, že 6000km je prostě málo. To dá skoro každé auto "nachystany" na prodej.
S e66 dělám těch tvých 6000km za měsíc a půl.
6000km je prostě žalostně málo na to napsat. "VIDÍTE? NEMÁTE PRAVDU!"
Re: Skutečné náklady na provoz
To auto vůbec nemělo snahu chytnou, i když točilo dlouho. A po výměně chytlo hned. Tak to zas tak k hovnu bez relé asi není, jak tvrdíš ty.vlastnemec píše:Tak při O° to chytne i na jednu až dvě a klidně pokud si ras a nepůjde žádná tak to po 10-15 vteřinách stejně chytne, tenhle motor už není předkomůrka, při -20 poznáš že nejdou 2-3, ale to je jedno mysli si co chceš.
Re: Skutečné náklady na provoz
To že je 6tis na nějaké závěry málo uznávám. Mě jen vadí to, že ti kteří psali, že jsem měl tehdy raději koupit tu 4.4. za 200-220tis Kč a byl bych na tom finančně líp. Nedokáží skousnout, že se jejich předtucha nenaplnila.horan píše:SpongeBob: když jsem měl e39, e83 i e46-ky (CR) s naftou, tak na všech byly po koupi mrtvý jednotky zhaveni. A všechny startovaly bez problémů i v -10. Točilo možná o chlup dýl, ale nekonalo se žádný trápení startéru jako u TDS a ostatních rotacek. Ty se trápily vždy.
Chápeme, že si chtěl napsat, že se nenaplnilo to, že do toho nasypes mraky peněz během chvíle, ale uznej, že 6000km je prostě málo. To dá skoro každé auto "nachystany" na prodej.
S e66 dělám těch tvých 6000km za měsíc a půl.Tím ji tu nechci chválit. Dělalo se toho taky mraky. Dokonce i benzínové vstriky.
![]()
6000km je prostě žalostně málo na to napsat. "VIDÍTE? NEMÁTE PRAVDU!"
Re: Skutečné náklady na provoz
Tak ono jde hlavně o to, že jestli se jejich předtucha naplnila nebo ne, tak to vlastně po těch 6000 nevíme. Já neříkám, že měli pravdu oni nebo ty, ale pokud ti někdo radil při koupi, tak určitě neradil s myšlenkou toho, že to najede 6000 km a půjde to dal.
Re: Skutečné náklady na provoz
Nikdo mi při koupi neradil. Přišel jsem do áček a koupil první vránu co jsem videl. 
Re: Skutečné náklady na provoz
-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 22:27, celkem upraveno 1 x.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skutečné náklady na provoz
todle cos napsal je uplnej nesmysl, a nikdo ani Guru JaraX ani guru Jára ani Guru Snejk ti nemuže říct jak ti bude auto fungovat, někdo koupí F01 750i N63 a najede s ní pul mega aniž by se něco výraznějšího posralo a jinej tam za 100kkm vymění 4 motory. Obyvklé je ale že se N63 sere, a to prostě vycházíš ze zkušeností.
a stejný to je se starou naftovou X5, najet s tím 6000km a prohlásit hurá ono se to neposralo, a vy co jste říkali že mám koupit benzín si to běžte rychle hodit, je uplně stejný jako bys seš vystříkal do šlapky a řval hrdě že neotěhotněla ani jsi neumřel na aids a ochrana je nahovno. prostě až s nějakým autem najedeš 200k,tak pak můžeš říct, hele, ta nafta není zas tak zlá, ale to že to rok vydrželo jezdit, není vzorek.
jeden koupí 745i a najede 100k bez investic, druhej do toho sype celou dobu, třetí do toho nasype po koupi a pak jen jezdí. My mechanici vycházíme ze svých zkušeností, naftová E53 není zlé auto, ale prostě jsou všechny vylítané, zničené, a prostě pro většinu lidi už neuservisovatelné, pokud koupíš top kousek, málo jetý, opečovaný, tak to funguje, ale takových je mizivé procento. Těch ostatních jsou mraky a buší mi tu na vrata v týdnu a o víkendu abych jim to opravil.
Takže jsi koupil X5 v naftě, ok, sloužila ti, OK, prodal jsi, OK. napsat nám to můžeš, ale není to důvod aby ses nějak vysmíval jak jsme ti špatně radili.
a stejný to je se starou naftovou X5, najet s tím 6000km a prohlásit hurá ono se to neposralo, a vy co jste říkali že mám koupit benzín si to běžte rychle hodit, je uplně stejný jako bys seš vystříkal do šlapky a řval hrdě že neotěhotněla ani jsi neumřel na aids a ochrana je nahovno. prostě až s nějakým autem najedeš 200k,tak pak můžeš říct, hele, ta nafta není zas tak zlá, ale to že to rok vydrželo jezdit, není vzorek.
jeden koupí 745i a najede 100k bez investic, druhej do toho sype celou dobu, třetí do toho nasype po koupi a pak jen jezdí. My mechanici vycházíme ze svých zkušeností, naftová E53 není zlé auto, ale prostě jsou všechny vylítané, zničené, a prostě pro většinu lidi už neuservisovatelné, pokud koupíš top kousek, málo jetý, opečovaný, tak to funguje, ale takových je mizivé procento. Těch ostatních jsou mraky a buší mi tu na vrata v týdnu a o víkendu abych jim to opravil.
Takže jsi koupil X5 v naftě, ok, sloužila ti, OK, prodal jsi, OK. napsat nám to můžeš, ale není to důvod aby ses nějak vysmíval jak jsme ti špatně radili.
