Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Skutečné náklady na provoz

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: Skutečné náklady na provoz

#21 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

tvl, já to tu sepíšu, co se řešilo za 10 let a 140tis km a nikdo nic :lol: :lol:

spongebob - máš docela zvláštní výběr víkendovek, musí mít 4 dveře, jo?! ;)
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
spongebob
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 26.03.2018 17:27

Re: Skutečné náklady na provoz

#22 Příspěvek od spongebob »

Tak ona to není až tak víkendovka v pravém slova smyslu. Prodal jsem obě své auta (jedno z nich byla x5). A koupil si jedno pořádné. Jelikož do práce a přes týden jezdím služebním autem, tak Jaguar plní ,,spíše takovou víkendovku". To ale neznamená, že občas nepotřebuji odvézt víc lidí, nebo nějaké věci. Z toho důvodu musí být auto alespoň trochu praktické.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: Skutečné náklady na provoz

#23 Příspěvek od vlastnemec »

Tak myšlenka je jasná místní guru je kokot a já jsem měl pravdu všichni si kupte nafty na radu člověka který najel za rok 6tis. Servis samodomo, takže na autě nic jiného špatného nebylo viz výměna žhaviček bez jednotky - to je skoro jakoby jsi nedělal.

Jinak místní cigoši taky koupili x5 nic do ní nedali a najezdili 10x víc jak Ty, takže x5 3.0d je spolehlivé auto a takových příkladů je víc.

Moje e70 není vrak, 70% lidí v tom bude spokojená, já vím že to auto potřebuje cca 200tis a dalších 100tis aby byla top.

Prostě recenze jak víno.
spongebob
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 26.03.2018 17:27

Re: Skutečné náklady na provoz

#24 Příspěvek od spongebob »

1. Nikde neříkám: všichni běžte a kupte si naftu. Říkám jen to, že není potřeba se toho až tak bát.
2. Opravdu chceš tvrdit, že výměna žhavicích svíce bez jednotky nemá vůbec význam?
3. O recenze jsem se opravdu vůbec nepokoušel. Na to je 6tis. km opravdu málo.

Opravdu jediný, kdo pochopil co jsem chtěl říct byl RomanM3.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: Skutečné náklady na provoz

#25 Příspěvek od vlastnemec »

Ano výměna žhaviček bez jednotky je k hovnu, jelikož ta výměna ji oddělá beztak Ti minimálně dvě nežhavili a ani jsi to nepoznal tvrdím to na základě svojí zkušenosti a zkušenosti všech co to někdy tady psali "tak jsem vyměnil žhavičky a stejně nežhaví, co teď"

První dvě věty druhého odstavce Tvého prvního příspěvku, říká co, jasně když si kupím auto kterým nejezdím tak se nemusím bát nákladů.

Jinak gratulace k víkendovce, snad to xf není nafta, prostě nafta se na víkend nehodí, to je můj názor.
spongebob
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 26.03.2018 17:27

Re: Skutečné náklady na provoz

#26 Příspěvek od spongebob »

Aha, a jak mi vysvětlíš situaci, že před výměnou zhavicek auto už při 0°C nechytlo a po výměně v -8°C úplně v pohodě. Kdyby tam bylo špatne i to relé tak by to asi stále nechytalo.

Ne xf už je plnotučný V8.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: Skutečné náklady na provoz

#27 Příspěvek od vlastnemec »

Tak při O° to chytne i na jednu až dvě a klidně pokud si ras a nepůjde žádná tak to po 10-15 vteřinách stejně chytne, tenhle motor už není předkomůrka, při -20 poznáš že nejdou 2-3, ale to je jedno mysli si co chceš.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: Skutečné náklady na provoz

#28 Příspěvek od horan »

SpongeBob: když jsem měl e39, e83 i e46-ky (CR) s naftou, tak na všech byly po koupi mrtvý jednotky zhaveni. A všechny startovaly bez problémů i v -10. Točilo možná o chlup dýl, ale nekonalo se žádný trápení startéru jako u TDS a ostatních rotacek. Ty se trápily vždy.
Chápeme, že si chtěl napsat, že se nenaplnilo to, že do toho nasypes mraky peněz během chvíle, ale uznej, že 6000km je prostě málo. To dá skoro každé auto "nachystany" na prodej.
S e66 dělám těch tvých 6000km za měsíc a půl. ;) Tím ji tu nechci chválit. Dělalo se toho taky mraky. Dokonce i benzínové vstriky. :lol:
6000km je prostě žalostně málo na to napsat. "VIDÍTE? NEMÁTE PRAVDU!"
spongebob
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 26.03.2018 17:27

Re: Skutečné náklady na provoz

#29 Příspěvek od spongebob »

vlastnemec píše:Tak při O° to chytne i na jednu až dvě a klidně pokud si ras a nepůjde žádná tak to po 10-15 vteřinách stejně chytne, tenhle motor už není předkomůrka, při -20 poznáš že nejdou 2-3, ale to je jedno mysli si co chceš.
To auto vůbec nemělo snahu chytnou, i když točilo dlouho. A po výměně chytlo hned. Tak to zas tak k hovnu bez relé asi není, jak tvrdíš ty.
spongebob
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 26.03.2018 17:27

Re: Skutečné náklady na provoz

#30 Příspěvek od spongebob »

horan píše:SpongeBob: když jsem měl e39, e83 i e46-ky (CR) s naftou, tak na všech byly po koupi mrtvý jednotky zhaveni. A všechny startovaly bez problémů i v -10. Točilo možná o chlup dýl, ale nekonalo se žádný trápení startéru jako u TDS a ostatních rotacek. Ty se trápily vždy.
Chápeme, že si chtěl napsat, že se nenaplnilo to, že do toho nasypes mraky peněz během chvíle, ale uznej, že 6000km je prostě málo. To dá skoro každé auto "nachystany" na prodej.
S e66 dělám těch tvých 6000km za měsíc a půl. ;) Tím ji tu nechci chválit. Dělalo se toho taky mraky. Dokonce i benzínové vstriky. :lol:
6000km je prostě žalostně málo na to napsat. "VIDÍTE? NEMÁTE PRAVDU!"
To že je 6tis na nějaké závěry málo uznávám. Mě jen vadí to, že ti kteří psali, že jsem měl tehdy raději koupit tu 4.4. za 200-220tis Kč a byl bych na tom finančně líp. Nedokáží skousnout, že se jejich předtucha nenaplnila.
Recikk
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 07.03.2019 12:35

Re: Skutečné náklady na provoz

#31 Příspěvek od Recikk »

Tak ono jde hlavně o to, že jestli se jejich předtucha naplnila nebo ne, tak to vlastně po těch 6000 nevíme. Já neříkám, že měli pravdu oni nebo ty, ale pokud ti někdo radil při koupi, tak určitě neradil s myšlenkou toho, že to najede 6000 km a půjde to dal.
spongebob
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 26.03.2018 17:27

Re: Skutečné náklady na provoz

#32 Příspěvek od spongebob »

Nikdo mi při koupi neradil. Přišel jsem do áček a koupil první vránu co jsem videl. :)
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Skutečné náklady na provoz

#33 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 22:27, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Skutečné náklady na provoz

#34 Příspěvek od JaraX »

todle cos napsal je uplnej nesmysl, a nikdo ani Guru JaraX ani guru Jára ani Guru Snejk ti nemuže říct jak ti bude auto fungovat, někdo koupí F01 750i N63 a najede s ní pul mega aniž by se něco výraznějšího posralo a jinej tam za 100kkm vymění 4 motory. Obyvklé je ale že se N63 sere, a to prostě vycházíš ze zkušeností.
a stejný to je se starou naftovou X5, najet s tím 6000km a prohlásit hurá ono se to neposralo, a vy co jste říkali že mám koupit benzín si to běžte rychle hodit, je uplně stejný jako bys seš vystříkal do šlapky a řval hrdě že neotěhotněla ani jsi neumřel na aids a ochrana je nahovno. prostě až s nějakým autem najedeš 200k,tak pak můžeš říct, hele, ta nafta není zas tak zlá, ale to že to rok vydrželo jezdit, není vzorek.
jeden koupí 745i a najede 100k bez investic, druhej do toho sype celou dobu, třetí do toho nasype po koupi a pak jen jezdí. My mechanici vycházíme ze svých zkušeností, naftová E53 není zlé auto, ale prostě jsou všechny vylítané, zničené, a prostě pro většinu lidi už neuservisovatelné, pokud koupíš top kousek, málo jetý, opečovaný, tak to funguje, ale takových je mizivé procento. Těch ostatních jsou mraky a buší mi tu na vrata v týdnu a o víkendu abych jim to opravil.

Takže jsi koupil X5 v naftě, ok, sloužila ti, OK, prodal jsi, OK. napsat nám to můžeš, ale není to důvod aby ses nějak vysmíval jak jsme ti špatně radili.
Odpovědět