

spongebob - máš docela zvláštní výběr víkendovek, musí mít 4 dveře, jo?!

To auto vůbec nemělo snahu chytnou, i když točilo dlouho. A po výměně chytlo hned. Tak to zas tak k hovnu bez relé asi není, jak tvrdíš ty.vlastnemec píše:Tak při O° to chytne i na jednu až dvě a klidně pokud si ras a nepůjde žádná tak to po 10-15 vteřinách stejně chytne, tenhle motor už není předkomůrka, při -20 poznáš že nejdou 2-3, ale to je jedno mysli si co chceš.
To že je 6tis na nějaké závěry málo uznávám. Mě jen vadí to, že ti kteří psali, že jsem měl tehdy raději koupit tu 4.4. za 200-220tis Kč a byl bych na tom finančně líp. Nedokáží skousnout, že se jejich předtucha nenaplnila.horan píše:SpongeBob: když jsem měl e39, e83 i e46-ky (CR) s naftou, tak na všech byly po koupi mrtvý jednotky zhaveni. A všechny startovaly bez problémů i v -10. Točilo možná o chlup dýl, ale nekonalo se žádný trápení startéru jako u TDS a ostatních rotacek. Ty se trápily vždy.
Chápeme, že si chtěl napsat, že se nenaplnilo to, že do toho nasypes mraky peněz během chvíle, ale uznej, že 6000km je prostě málo. To dá skoro každé auto "nachystany" na prodej.
S e66 dělám těch tvých 6000km za měsíc a půl.Tím ji tu nechci chválit. Dělalo se toho taky mraky. Dokonce i benzínové vstriky.
![]()
6000km je prostě žalostně málo na to napsat. "VIDÍTE? NEMÁTE PRAVDU!"