Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
Tak jsem byl na internetu a našel sjem tohle.
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1347613
Appka xHP Flashtool pro automatické ZF převodovky.Něco to stojí, ale dle referencí, FB stránek, odpovědí na foru to vypadá zajímavě. Má s tím nědko zkušenosti nebo to přímo má nainstalované v autě?
Edit:
zde dávám odkaz na již probírané téma v sekci 3er, takže se omlouvám, že jsem ho dřív nenašel, ikdyž jsem používal tlačítko hledat.:
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=99655
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1347613
Appka xHP Flashtool pro automatické ZF převodovky.Něco to stojí, ale dle referencí, FB stránek, odpovědí na foru to vypadá zajímavě. Má s tím nědko zkušenosti nebo to přímo má nainstalované v autě?
Edit:
zde dávám odkaz na již probírané téma v sekci 3er, takže se omlouvám, že jsem ho dřív nenašel, ikdyž jsem používal tlačítko hledat.:
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=99655
Naposledy upravil(a) m4zzy dne čtv 25.04.2019 09:55, celkem upraveno 2 x.
Re: xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
už se to tu někde řešilo
Re: xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
jeden SK člen na Bmwklubu.sk už má xHP SW.
Re: xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
ja to mam a max.spokojenej 
tady postrehy od kamarada,ktery to sledoval podrobne-
Zobrazuje čísla kvaltu nejenom v M, ale i v S a D. Má to pořád máslový řazení v D jen trochu rychlejší a s dřívějším zamykáním měniče při lehkým plynu a měkkým podřazování, ale svižným a plynulým zamknutím měniče při brutálnějším přišlápnutí v D. Jakmile se člověk rozjede, mnohem víc auto cítí na plynu a zmizí předchozí pocit gumovýho lana. V S to v nízkejch otáčkách do 2 tisíc při lehkým plynu při řazení nahoru trochu cukne, jak se po zařazení rychlejš zamyká měnič a otáčky v nízkejch nepadaj tak rychle dolu k volnoběhu, ale S nad 2,5 tisíce tam sází kvalty moc hezky. Při podřazování si to hrkne plynem a hned zamkne měnič, skoro jako s manuálem. V M je řazení výrazně rychlejší, aby stihlo rychlejš podřazovat, pocitově si to víc hrkne, víc to v kvaltu drží bez míchání měničem, je vypnutej kickdown a přeřazení na vyšší kvalt u omezovače. Takhle se v M jezdí hodně dobře.

tady postrehy od kamarada,ktery to sledoval podrobne-
Zobrazuje čísla kvaltu nejenom v M, ale i v S a D. Má to pořád máslový řazení v D jen trochu rychlejší a s dřívějším zamykáním měniče při lehkým plynu a měkkým podřazování, ale svižným a plynulým zamknutím měniče při brutálnějším přišlápnutí v D. Jakmile se člověk rozjede, mnohem víc auto cítí na plynu a zmizí předchozí pocit gumovýho lana. V S to v nízkejch otáčkách do 2 tisíc při lehkým plynu při řazení nahoru trochu cukne, jak se po zařazení rychlejš zamyká měnič a otáčky v nízkejch nepadaj tak rychle dolu k volnoběhu, ale S nad 2,5 tisíce tam sází kvalty moc hezky. Při podřazování si to hrkne plynem a hned zamkne měnič, skoro jako s manuálem. V M je řazení výrazně rychlejší, aby stihlo rychlejš podřazovat, pocitově si to víc hrkne, víc to v kvaltu drží bez míchání měničem, je vypnutej kickdown a přeřazení na vyšší kvalt u omezovače. Takhle se v M jezdí hodně dobře.
Re: xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
Super. Díky za postřehy. V podstatě to, co píšou i samotní vývojáři.
Ve starém autě jsem měl SMG a tam při podřazování to házelo taky pěkné meziplyny bez cuknutí. Tady v automatu na E91 když si chci sám podřadit v M módu, tak než tam ten nižší kvalt dá tak do se mnou houpne, jako klasická automatika. Proto mě ten softík docela láká. Na tom zahraničním fóru si to chválí, líbí se mi i zobrazení aktuálního kvaltu v D režimu.
Podle toho popisu máte ten Stage 3, kdy jsou tam aktivované ty meziplyny při podřazování (nebo ten revmatching).
Omezovač deaktivovaný není, že? Jen to přežazení na vyšší stupeň. Není tam riziko toho, že by chtěl člověk podřadit brzo a otáčky by byletěly někam mimo pole a přetočil by se motor?
No uvidím. Nemám telefon s androidem, tak bych ho musel někde sehnat
Ve starém autě jsem měl SMG a tam při podřazování to házelo taky pěkné meziplyny bez cuknutí. Tady v automatu na E91 když si chci sám podřadit v M módu, tak než tam ten nižší kvalt dá tak do se mnou houpne, jako klasická automatika. Proto mě ten softík docela láká. Na tom zahraničním fóru si to chválí, líbí se mi i zobrazení aktuálního kvaltu v D režimu.
Podle toho popisu máte ten Stage 3, kdy jsou tam aktivované ty meziplyny při podřazování (nebo ten revmatching).
Omezovač deaktivovaný není, že? Jen to přežazení na vyšší stupeň. Není tam riziko toho, že by chtěl člověk podřadit brzo a otáčky by byletěly někam mimo pole a přetočil by se motor?
No uvidím. Nemám telefon s androidem, tak bych ho musel někde sehnat

Re: xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
ano,mam stage 3,omezovac je deaktivovany,ale jen nahoru. 

Re: xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
To znamená, že můžeš motor přetočit, když je vyplý omezovač nebo to o něj klasicky brnká? pod plynem?
Re: xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
nevim,nezkousel jsem,radim,podle otackomerum4zzy píše:To znamená, že můžeš motor přetočit, když je vyplý omezovač nebo to o něj klasicky brnká? pod plynem?

Re: xHP Flashtool - lepší funkce automatické převodovky
Oka. Better safe than sorry 
Ale myslím, že v oficiálním vlákně psali že je odstraněný, ale asi tím myslí jen to, že to prostě nepřeřadí. Každopádně se mi nikdy v manuálu nestalo, že bych to nějak přetočil.

Ale myslím, že v oficiálním vlákně psali že je odstraněný, ale asi tím myslí jen to, že to prostě nepřeřadí. Každopádně se mi nikdy v manuálu nestalo, že bych to nějak přetočil.