
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Brzdy 745Li
Re: Brzdy 745Li
Už jsem přišel o iluze, všude je to dost podobný... S těma autama bych se ještě asi nějak dokázal smířit, ale třeba zdravotnický průmysl, to je úplně to samé... Nemám vůbec ve zvyku být negativista, takže až pojedu domu, dám pěkně poctivého fakáče ze střešňáku na uvolnění 

Re: Brzdy 745Li
Zakric si z okna, jak v Peliskach
.

Re: Brzdy 745Li
Kabyre: a teď krutopřísně vážně... co se stalo že sedačky v e65 jsou tak úžasné a vychvalované ? Byl někdo ve vedení kdo chtěl kvalitu za jakoukoliv cenu??? A co je na těch sedačkách tak zvláštního že z toho naši místní guruové dělají modlu posledních kvalitních sedaček v této galaxii??? 

Re: Brzdy 745Li
Ja tam v té době nebyl, ale je to jasne - byly prachy
Na vývoj, na materiály a bmw bylo proste ochotno zaplatit za tu sedačku více než dnes, respektive stejne - nova pekna 7ma stala a i dnes stoji 4M, ale náklady jsou úplně jinde než v dobách E65, jak tady JaraX už mockrát zmiňoval 
Je to o tom, ze srovnatelné kvalitní materiály by dneska cenu toho auta posunuly placnu na úroveň 8-10M a to by se jim sakra zmenšilo pole potencionalnich kupujících. A ty nechtěj platit za to, aby auto vydrželo 10-15let, protože to už budou mít zase novej model.
A stacilo už dneska toho filozovani ode me, teď to přenechám tobe Filozofe


Je to o tom, ze srovnatelné kvalitní materiály by dneska cenu toho auta posunuly placnu na úroveň 8-10M a to by se jim sakra zmenšilo pole potencionalnich kupujících. A ty nechtěj platit za to, aby auto vydrželo 10-15let, protože to už budou mít zase novej model.
A stacilo už dneska toho filozovani ode me, teď to přenechám tobe Filozofe

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Brzdy 745Li
Ono se neni moc cemu divit. Pracuju v R&D domacich spotrebicu a ten tlak na cenu je uplne brutalni. Takze se vubec nedivim, kdyz na novy sedme udelaji sesli o par cm uzssi. Ve vysledku to je nekolik dm^2 kuze, kterou nemusi nakoupit a usetri. Tak to ale je se vsim, zminoval jsem v jinem vlakne rozdil v deklu na “A” sloupek u A6 a A8. Dekl je prakticky stejnej a u obou aut je pod tim deklem filc. Jen ten filc u osmy ma tak 4x vetsi plochu a je tedy 4x drazsi. Realne to znamena, ze u ty sestky zacne ten dekl vrzat mnohem driv nez u osmy. Pruser je, ze driv byl na A6 filc mrnavej a u A8 velkej. Ted neni u A6 skoro zadnej a u A8 je mrnavej, kde bylo driv 6 M10 sroubu je dneska 6x M8, proste se setri vsude, napric znackama a radama 

Re: Brzdy 745Li
ta doba se dostala uplně do sraček,
vždyt se na to podívejte, E65 stála 2 mega v základu, ale před 20 rokama, dneska taky stojí sedma v 2 mega v základu, ale zaprvé berte že mzdové náklady jsou minimálně na dvojnásobku, spíš i podle na čtyřnásobku. Kolik jste brali v roce 2001 peněz proti tomu kolik berete teď?
a ted si vemte co tam v tom zakladu bylo dřív a co tam je ted? těch věcí je tam prostě mraky víc, třeba v základu je vzduchová náprava, tzn nejen 4x měch ale taky kompresor, vedení, ventily, apod,ale to je jeden kapka, prostě těch věcí je v tom autě mraky víc, radary, sensory, čidla, a prostě jak to chcete vyrobit za stejny prachy?
na E65 se mi líbí jak je "rozežraná" prostě se vůbec nikde na těch večech neštřilo, všecko je přidělany hrstma šroubků, žádny debilní příchytky, všude jsou izolace, a nejvíc mě asi fascinuje jak je dokonalá elektroinstalace, a to prostě už Fko nemá a Gčko už vubec ne.
a co se týče těch dílů, mám jiné zkušenosti něž Snejk, schválně jdu mrknout do mýho učetního SW (všechny díly mi projdou čtečkou čar. kodu při naskladnění a fakturaci),
takže za rok 2018 jsem koupil celkem 413ks origo dílů, z toho se reklamoval jeden rybníček kde byla z výroby prasklina, jinak vše pokud vím funguje dodnes, a tak i rok 2017, origo díly jsou pro mě dokonalé, nemám žádné reklamace, starosti, prostě jistota kvality, ale zase nemám žádné marže
v náhradě jsem koupil celkem 1091 dílů, reklamovali se z toho minimálně tak 3-4x sady kotoučů ATE a Textar (tak z 8-12ti prodaných sad), dále pak několik ramen LMI, TRW, hardyna Febi, a pár dalších věcí a to kupuju jen TOP kvality produkty, žádné Meyle apod.
díly dělím do 3 kategorii
origo
pro mě zatím fakt topka, těch reklamací je minimum, i brzdy, prostě lidi co maj origo to většinou sjedou pod minimum, náhradu vyjímečně, dále pak
TOP quality
TRW, LMI, Ate, Textar, Elring apod, toho se prostě není třeba nějak bát, ale občas sou reklamace
shit
meyle, moog, maxgear, starline a podobné věci co vydrží měsíce.
ale kvalita určitě šla dolů, u všeho, origo, neorigo,
všude se točí prachy, u naších prvních LPG montáží jsme měli problém že 6mm nerezovým vrutům na tankovací hrdlo upadávali hlavičky (nejde použit kvuli dvojstěne nic jiného než vrut), a prostě najít kvalitní 6mm nerezový vrut dalo fakt problém, dokonce jsem si ty vruty chtěl nechat vyrobit na zakázku.
do toho si přičtěte že lidi, hlavně češi, jsou pěkně zlenivělý, a je na ně třeba krize, nikdo nechce nic dělat pořádně, každej by jen vše najebal, hlavně at to vypadne, a najít nějakou firmu co něco udělá kvalitně nějaké repase atd je fakt velký oříšek a je třeba si jich vážit, a když jim dáš nějakou výtku, tak ti řeknou "však to nějak funguje ne?". Mechanici jsou to samý, ty zajímaj jen aby přišla výplata, ale jeslti má hotovou svou práci to ne. do práce přijedou 10min po začátku pracovní doby, ale odchází na minutu přesně.
pak chce člověk dělat něco dokonalýho, zlepšovat se, ale k dispozici má nekvalitní díly, neschopný dodavatele, nezodpovědný mechaniky a rozežraný zákazníky co chcou všechno hned a nezajímá je to vůbec danný ukol obnáší.
vždyt se na to podívejte, E65 stála 2 mega v základu, ale před 20 rokama, dneska taky stojí sedma v 2 mega v základu, ale zaprvé berte že mzdové náklady jsou minimálně na dvojnásobku, spíš i podle na čtyřnásobku. Kolik jste brali v roce 2001 peněz proti tomu kolik berete teď?
a ted si vemte co tam v tom zakladu bylo dřív a co tam je ted? těch věcí je tam prostě mraky víc, třeba v základu je vzduchová náprava, tzn nejen 4x měch ale taky kompresor, vedení, ventily, apod,ale to je jeden kapka, prostě těch věcí je v tom autě mraky víc, radary, sensory, čidla, a prostě jak to chcete vyrobit za stejny prachy?
na E65 se mi líbí jak je "rozežraná" prostě se vůbec nikde na těch večech neštřilo, všecko je přidělany hrstma šroubků, žádny debilní příchytky, všude jsou izolace, a nejvíc mě asi fascinuje jak je dokonalá elektroinstalace, a to prostě už Fko nemá a Gčko už vubec ne.
a co se týče těch dílů, mám jiné zkušenosti něž Snejk, schválně jdu mrknout do mýho učetního SW (všechny díly mi projdou čtečkou čar. kodu při naskladnění a fakturaci),
takže za rok 2018 jsem koupil celkem 413ks origo dílů, z toho se reklamoval jeden rybníček kde byla z výroby prasklina, jinak vše pokud vím funguje dodnes, a tak i rok 2017, origo díly jsou pro mě dokonalé, nemám žádné reklamace, starosti, prostě jistota kvality, ale zase nemám žádné marže

v náhradě jsem koupil celkem 1091 dílů, reklamovali se z toho minimálně tak 3-4x sady kotoučů ATE a Textar (tak z 8-12ti prodaných sad), dále pak několik ramen LMI, TRW, hardyna Febi, a pár dalších věcí a to kupuju jen TOP kvality produkty, žádné Meyle apod.
díly dělím do 3 kategorii
origo
pro mě zatím fakt topka, těch reklamací je minimum, i brzdy, prostě lidi co maj origo to většinou sjedou pod minimum, náhradu vyjímečně, dále pak
TOP quality
TRW, LMI, Ate, Textar, Elring apod, toho se prostě není třeba nějak bát, ale občas sou reklamace
shit
meyle, moog, maxgear, starline a podobné věci co vydrží měsíce.
ale kvalita určitě šla dolů, u všeho, origo, neorigo,
všude se točí prachy, u naších prvních LPG montáží jsme měli problém že 6mm nerezovým vrutům na tankovací hrdlo upadávali hlavičky (nejde použit kvuli dvojstěne nic jiného než vrut), a prostě najít kvalitní 6mm nerezový vrut dalo fakt problém, dokonce jsem si ty vruty chtěl nechat vyrobit na zakázku.
do toho si přičtěte že lidi, hlavně češi, jsou pěkně zlenivělý, a je na ně třeba krize, nikdo nechce nic dělat pořádně, každej by jen vše najebal, hlavně at to vypadne, a najít nějakou firmu co něco udělá kvalitně nějaké repase atd je fakt velký oříšek a je třeba si jich vážit, a když jim dáš nějakou výtku, tak ti řeknou "však to nějak funguje ne?". Mechanici jsou to samý, ty zajímaj jen aby přišla výplata, ale jeslti má hotovou svou práci to ne. do práce přijedou 10min po začátku pracovní doby, ale odchází na minutu přesně.
pak chce člověk dělat něco dokonalýho, zlepšovat se, ale k dispozici má nekvalitní díly, neschopný dodavatele, nezodpovědný mechaniky a rozežraný zákazníky co chcou všechno hned a nezajímá je to vůbec danný ukol obnáší.
Re: Brzdy 745Li
jak co. tak 50 na 50,
třeba u brzd ti řeknou že zakazník málo jezdil
podvozkové díly v pohodě celkem.
a klimakompresor mi neuznali protože jsem při jeho vyměne nevyměnil pul auta
třeba u brzd ti řeknou že zakazník málo jezdil

podvozkové díly v pohodě celkem.
a klimakompresor mi neuznali protože jsem při jeho vyměne nevyměnil pul auta

Re: Brzdy 745Li
Ja mel tycku stabilizatoru jednu febi a jednu starline. Febi na srac, Starline by jeste chvili drzela. A ta Starline sla navic na auto o nejakej mesic driv nez ta Febi, pac byl vikend a v kelly byla starline vyrazne levnejsi nez zbytek, ktery byl predrazeny proti normalnim shopum.
Re: Brzdy 745Li
no vidis, ja tam mam ted zrovna f10 ktera ma cca 10tis km starou poloosu z bmw za 26 000kč.... a co... je v kunde... je uplne krasna cerna leskla i se samolepkou a muze si s ni majitel vytrit akorat prdel... protoze to s tim uz koupil a delal to ten predchozi... a tohle neni prvni poloosa co takhle chcipla... vim o dalsich.... to je proste jen vzorek za tenhle ... den...
takze pro me origo dil je proste dil jako kazdej jinej jen s blbou moznosti reklamace
muj zakaznik co ma novou X3 tak mu zacli kopat kotouce co dostal na zaruku v lete (komplet brzdy), zaruka auta skoncila ted v lednu... a minulej tejden to byl reklamovat ze to kope zas.... no v inveltu dostal kopacku ze je to spotrebak a ze to ma uz pul rok a zjebal si to sam... no ... tak to mame vzorek z minuleho tydne... (pro neuvereni tehle pribehu jim opravdu tu x3 nechal protiuctem a vzal si novou x3 protoze proste bez zaruky uz takovej srac doma nechce.... a to nekecam)
takze pro me origo dil je proste dil jako kazdej jinej jen s blbou moznosti reklamace

muj zakaznik co ma novou X3 tak mu zacli kopat kotouce co dostal na zaruku v lete (komplet brzdy), zaruka auta skoncila ted v lednu... a minulej tejden to byl reklamovat ze to kope zas.... no v inveltu dostal kopacku ze je to spotrebak a ze to ma uz pul rok a zjebal si to sam... no ... tak to mame vzorek z minuleho tydne... (pro neuvereni tehle pribehu jim opravdu tu x3 nechal protiuctem a vzal si novou x3 protoze proste bez zaruky uz takovej srac doma nechce.... a to nekecam)
Re: Brzdy 745Li
to se divim. starline nevydrzi nikdy nic... od starline sem schopnej v nouzi vzit jen alternator nebo egr protoze to je prebaleny valeo nebo remanufatured original.. jo jeste turba delaj dobry, to je repasovanej garettzzeli píše:Ja mel tycku stabilizatoru jednu febi a jednu starline. Febi na srac, Starline by jeste chvili drzela. A ta Starline sla navic na auto o nejakej mesic driv nez ta Febi, pac byl vikend a v kelly byla starline vyrazne levnejsi nez zbytek, ktery byl predrazeny proti normalnim shopum.

Re: Brzdy 745Li
No je to jeden priklad, takze smerodatnost na hovno. V dalsich sto pripadech by to asi bylo obracene. Ale stat se to muze 

Re: Brzdy 745Li
A ty davas Snejku jake kotouce a desky na sedmy a ostatni modely?
Re: Brzdy 745Li
ja davam proste to, co si zakaznik muze doprat... nemam v ty hromade hoven nic, za co bych dal ruku do ohne... pro me je to jednoduche...
1. original (nejvetsi cena, reklamovaci schopnost nulova ale pocet reklamaci je i tak v pomeru mizernem, je to 50:50)
2. Jurid... zatim asi nejlepsi aftermarket (bonus je jejich program "white" desticek co jsou polokeramicke a fakt perfektni) a kotouce jsou zatim u me reklamovany min nez original... nevyhoda je ze ne pro vsechny modely jsou dostupne, proste je nesezenes na dost modelu...
3. textar... opet... slusna znacka, ale posledni dobou dost skripou a piskaj, i prodejce mi potvrdil zvyseny reklamace na hluk.. ale jinak nemam zadne zvlastni problemy s extremnim kroucenim...
4.ATE... kdysi moje oblibena, dneska fakt nouzovka, vcelku dobre fungujici na e9x a e8x... pokud se nesezene jurid/textar tak beru je ... ale na sedmu bych to vzivote nedal, nikdy, nikdy , nikdy ani jako posledni brzdy na svete.. tam to nefunguje..
1. original (nejvetsi cena, reklamovaci schopnost nulova ale pocet reklamaci je i tak v pomeru mizernem, je to 50:50)
2. Jurid... zatim asi nejlepsi aftermarket (bonus je jejich program "white" desticek co jsou polokeramicke a fakt perfektni) a kotouce jsou zatim u me reklamovany min nez original... nevyhoda je ze ne pro vsechny modely jsou dostupne, proste je nesezenes na dost modelu...
3. textar... opet... slusna znacka, ale posledni dobou dost skripou a piskaj, i prodejce mi potvrdil zvyseny reklamace na hluk.. ale jinak nemam zadne zvlastni problemy s extremnim kroucenim...
4.ATE... kdysi moje oblibena, dneska fakt nouzovka, vcelku dobre fungujici na e9x a e8x... pokud se nesezene jurid/textar tak beru je ... ale na sedmu bych to vzivote nedal, nikdy, nikdy , nikdy ani jako posledni brzdy na svete.. tam to nefunguje..
Re: Brzdy 745Li
No, ja ty Jurid nemuzu sehnat. Od toho, co beru dily je pry momentalne nema moznost dodat. Tak zkusim jeste druhyho.
Dik za info
Dik za info
Re: Brzdy 745Li
na 745 je to no problem a volba nr.1
Re: Brzdy 745Li
Umel by nekdo popripade sehnat ty Jurid kotouce a desticky?
Re: Brzdy 745Li
Jeste se zeptam mistnich odborniku. Jeden kluk mne jeste doporucil Zimmermann (plne nederovane). Ma 530d E60 a jezdi s vlekem a pry brzdej vyborne. Ma najeto 20 000 km a zatim nic. Ve hmotnosti auta rozdil nebude, ale co je jineho na E66tce, aby to nefungovalo? Jen se ptam z duvodu neznalosti. Zatim mam favorita ty Jurid. Diky
Re: Brzdy 745Li
Mám zimmermany na e65 750, zkroutil jsem je - ale vydržely dlouho, kolem 130tkm kotouče, desky jsem měnil kolem 90tkm. Nijak oslnivě to nebrzdí. Jako když na to šlápnu tak jo, ale rozhodně ten nástup je plynulý až to může jednoho zaskočit v porovnání s něčím co se hned zakousává.
Re: Brzdy 745Li
Diky za info.