Filozof ta panamera je trosku viac by som povedal jak 2-3kila oproti e66 inidividual:)))pozornejsie citaj inzerat...keby toto stalo 700 tak je to myslim druhy den predane:))
Len tu co si dal prvu bola GTS coz je trosku rozdiel jak tie co si dal teraz...tam bola cena 700 s odpoctom + 30x33tis coz je spolu cca 1.7mega....
Nemyslim ze bezne porsche si nejak super drzi cenu , chutovky su uz ina vec samozrejme...
já bych si s těma US full size SUV, nebo pickup napřed sjel, resp. tak tejden jezdil po svejch trasách, hlavně včetně parkování a pak se rozhod... tu možnost jsem měl, strašně se mi to líbilo (kupodivu i dětem) ale místa pro auto tam, kam jezdim a kde parkuju prostě málo, bylo to omezující...
pokud někdo bydlí na statku s velkým dvorem a vlastní jzd, kam jezdí šéfovat a jednou za tejden jede do okresniho města do kauflandu koupit sójový špekáčky, tak asi budiž
Zkusim to vratit zpet k tematu
Ovladani kimy:
BMW (E64, E65) - kolecka drhnou, je nutne na ne primo koukat
Audi (4F, D3) - mnohem lepsi “feel” pri nastavovani teploty, plus je teplota hned videt na MMI
Mě třeba překvapilo, při přesednuti z e63 do A5, jak špatně na tom Audi je se zpracováním interiéru. To jsem nečekal a A5 jsem tím definitivně vyřadil ze seznamu aut, co jsem chtěl vyzkoušet. Bez prdele, zpracování na úrovni Mustangu, a to Američany za tohle všichni haní. MMI bych taky rád pomluvil, ale jelikož v e63 je debilni CCC, tak by to nebylo fér
Itchythefirst píše:BMW (E64, E65) - kolecka drhnou, je nutne na ne primo koukat
Audi (4F, D3) - mnohem lepsi “feel” pri nastavovani teploty, plus je teplota hned videt na MMI
vždyť u e65 to krásně skáče po tom půlstupni...a na displeji stejně jako u MMI vidíš kolik sis nastavil...
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second EX : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
TANN3R píše:Mě třeba překvapilo, při přesednuti z e63 do A5, jak špatně na tom Audi je se zpracováním interiéru. To jsem nečekal a A5 jsem tím definitivně vyřadil ze seznamu aut, co jsem chtěl vyzkoušet. Bez prdele, zpracování na úrovni Mustangu, a to Američany za tohle všichni haní. MMI bych taky rád pomluvil, ale jelikož v e63 je debilni CCC, tak by to nebylo fér
A5 ked som mal davnejsie pozicani ako majradne vozidlo ma tiez strasne sklamala materialmi v introsu, vsetko take hrackarske uvrzgane, lacno posobiace plasty, a6 je v tomto rozdiel tam su ine matrose pouzite...co ma zena a3 2014 tak je na tom matrosmi lepsie ako a5...
Soukup Adam: Musíš mít aspoň 30k plus babičky důchod a dědy důchod konfiskovat a něco vyžebrat na úřadech na bydlení a pro podporu menšiny -
Pak musí makat manželka na plný uvazek a její plat samozřejmě bude taky zkonfiskován ...
Všichni budou chodit na jídlo do armády spásy s termoskou na čaj který si vezmou sebou, aby měli co pít přes den když budou makat na zahradě aby bylo více jídla a ty pak mužeš vesele jezdit panamerou.
Takže stačí být Robin Hood a chudým dávat ....to jest sobě ,,,,a bohatým brát ...to jest všem ostatním kolem tebe a tak vykročíš směle k lepším zítřkům.
Nebo být správcem správné Židobanky a umět si jednu dvě miliardy odklonit jako šikovný správce.
Pak nemusíš být škudla a koupíš si ji novou.
Vidim, ze o tech panamerach moc nevite... panamera neni vubec etalonem spolehlivosti a porovnavat to se 7er, je trochu mimo. Motor chlapi... motor je na p. Kaaaajen je na tom podobne... jediny dobry motor a to az po FL, proto jsou tak levne
Panamera je na hovno. Neni individual, takze to nemuzes nikde napsat. Neni long, takze za predni sedacku nenalozis pracku a nema chromy. A taky neni na LPG.
Tak už nám zbývá pokud je to tak ... MB AMG, LEXUS, VOLVO - dejme tomu ...
No audi ale jaká ? RS6 nebo S8 či Q7...
Aby to bylo vyloženě zajímavé auto oproti BMW 750i e65 tak přemýšlím jaké ještě existuje zajímavé auto za rozumné peníze ?
Ten USA panelák pojizdnej co žere malý děti u cesty mi přijde šílenost ...ale proč ne když se to někomu líbí jezdit za 25l na sto a mít panelák na kolech ... jo zvuk to má pěkný a interiér veliký... ale tady někde stím parkovat apod.
Itchythefirst píše:BMW (E64, E65) - kolecka drhnou, je nutne na ne primo koukat
Audi (4F, D3) - mnohem lepsi “feel” pri nastavovani teploty, plus je teplota hned videt na MMI
vždyť u e65 to krásně skáče po tom půlstupni...a na displeji stejně jako u MMI vidíš kolik sis nastavil...
Je pravda, ze v ty E65 jsem to zkousel pri vypnutym zapalovani, ale E64 neukazuje na LCD nic. U Audi to taky skace po pul stupnich, ale s mnohem lepsim projevem. V bawu to pusobi, jak kdyz to drhne
TANN3R píše:Mě třeba překvapilo, při přesednuti z e63 do A5, jak špatně na tom Audi je se zpracováním interiéru. To jsem nečekal a A5 jsem tím definitivně vyřadil ze seznamu aut, co jsem chtěl vyzkoušet. Bez prdele, zpracování na úrovni Mustangu, a to Američany za tohle všichni haní. MMI bych taky rád pomluvil, ale jelikož v e63 je debilni CCC, tak by to nebylo fér
To me celkem prekvapuje. Pokud srovnam E64 a 4F, tak mi z toho ta A6 vyleze lip, ale je mozny, ze je ta A5 nejaka osizenejsi...
Itchythefirst píše:BMW (E64, E65) - kolecka drhnou, je nutne na ne primo koukat
Audi (4F, D3) - mnohem lepsi “feel” pri nastavovani teploty, plus je teplota hned videt na MMI
vždyť u e65 to krásně skáče po tom půlstupni...a na displeji stejně jako u MMI vidíš kolik sis nastavil...
Je pravda, ze v ty E65 jsem to zkousel pri vypnutym zapalovani, ale E64 neukazuje na LCD nic. U Audi to taky skace po pul stupnich, ale s mnohem lepsim projevem. V bawu to pusobi, jak kdyz to drhne
TANN3R píše:Mě třeba překvapilo, při přesednuti z e63 do A5, jak špatně na tom Audi je se zpracováním interiéru. To jsem nečekal a A5 jsem tím definitivně vyřadil ze seznamu aut, co jsem chtěl vyzkoušet. Bez prdele, zpracování na úrovni Mustangu, a to Američany za tohle všichni haní. MMI bych taky rád pomluvil, ale jelikož v e63 je debilni CCC, tak by to nebylo fér
To me celkem prekvapuje. Pokud srovnam E64 a 4F, tak mi z toho ta A6 vyleze lip, ale je mozny, ze je ta A5 nejaka osizenejsi...
Právě že A6 je na tom spracováním mnohem líp, i A4 a A3 mi přišla lepší, ale už je to dlouho, co sem s tím jezdil, tak nechci kecat. Každopádně A5 je fiasko..
soukupadam píše:Panamera je na hovno. Neni individual, takze to nemuzes nikde napsat. Neni long, takze za predni sedacku nenalozis pracku a nema chromy. A taky neni na LPG.
Už jsi se koukám zapracoval na “bmwforum2019” standard
A5 je v hiearchii postavené níž než 6er. Navíc se u ní připlácí za cool look a na introš holt už nezbylo. Německo/Rakousku je to normální fleetová plečka o trošku nad Passatem. Žádná stylovka pro relativně bohatý lidi, jako byla nová E63. Taky vemte v potaz, že svoje BMW budete mít kupovaná s důrazem na výbavu, ale nějaká bazarová A5 na náhodu z bazaru bude s největší pravděpodobností socka jak prase.
A6 už je férovější srovnání.
Filozof: Chápu, že se tě dotkla kurevtorova poznámka, že pohodlnej provoz 7er jako daily driveru prostě není pro lidi s 30 hrubýho. Ale tímhle nasílu humorem to fakt nevylepšuješ
Jinak Panamera se v blízkém příbuzenstvu pohybovala. Jak se s tím začne jezdit hodně a jakože to má 350+ koní, takže žádnej klobouk, tak 50k čistýho fakt nestačí. Ani 100. Ani 150.