Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
to je marný, to je marný, to je marný

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Nevidím důvod
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Chlapce promin ale ty jses idiot.
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
MOD fishmaker : prosím diskutující, aby se zdrželi vulgarit...pokud to autor stále nepochopil...tak na něj prostě přestaňte reagovat...myslím, že zde a v dalších jeho tématech mu to bylo vysvětleno několikrát 
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Jako sprejem s lakem neuděláš celolak za pár tisíc.
Ale super máš komforty a výhřev funguje tak aspon si něco můžeš zapsat že na tom autě funguje.
Docela by mě zajímal soupis věcí co nefunguje a jak dlouho a kolik peněz bude stát než to dáš dokupy.
Stále si někteří myslí že budou shánět staré díly a po vrakáčích ...a jinej automat za 5-8k kterej někdo za 3k vymění ...a on třeba bude rok dva tři fungovat ...ale i ten chce nový olej to je 7-10k ikdyby to dělal lojza ze stodoly tak 5k tě bude stát olej s filtrem a dejme tomu to nějak zvládne vyměnit ...pardon nejsme u e39 netuším kolik stojí olej z jzd a filtr ten nejlevnější no kdyby 3-5k plus starej automat 5k plus práce přehození od lojzy za 2k a cigára ....fajn.
To máme jen automat. Ted řeš dalších 10-20 položek které jsou fatálně špatné....
Ale jestli to bude vše dělat lojza ve stodole co má garáž na opravování felicií max fabií ...nečeken od auta zázraky a některé věci vydrží 3x méně než by mohli ... taky se někdy stane že to udělá špatně a pojedeš do servisu kde BMW dělají a bude to stát 3x více plus nový díl. I to se děje.
Spousty čidel druhovýroby nefunguje a často musíš použít nový co stojí opravdu hodně ...kdejaké čidlo originál třeba 3k nebo i 8k apod. BMW si nechá zaplatit.
No pokud pujdeš touto cestou budeš se stím hodně dlouho trápit.
NAvíc na naftu z JZD to dlouho jezdit nebude ..musíš připlatit za aditiva VIF plus lepší naftu nebo prostě VERVU od benzíny jo je to hodně ale pokud chceš mít vstřiky ok musíš to tak brát ...není to felice v naftě ale BMW premiové vozidlo ve stavu v jakém jsi jej koupil ....pokud chceš aby to vše dobře fungovalo bude to stát raketu ....pokud chceš aby to aspon nějak fungovalo .... bude to stát taky raketu ...
50-80k dáš stejně ikdyž to bude dělat lojza z garáže co dělá běžně fabie ... asi tak a bude to stále auto pro minoritní skupinu stím počítej. Navíc lak máš poškrábaný ... pokud nejde přeleštit a nechceš tak jezdit bude to stát opravdu raketu ....pokud lojza z vesnice nevezme sprej a neveme to na prasáka za litr.
Doufám že jsem slušně popsal jak to asi může být ...bohužel pro auto a pro tebe ...nikdo nepřijde a neřekne ti to je ale krásné auto ...a asi nikdo ti neřekne ... to jsou úžasné zážitky za volantem...pokud nebude podvozek OK i MOTOR i AUTOMAT plus BRZDY. a taky elektronika to nesmíš zapomínat u e60 odcházejí rády jednotky ty taky stojí prachy ...nejsme u e39 kde to je za 5kilo....tady je to dražší podstatně....atd. by se dalo pokračovat.
Hodně štěstí
Ale super máš komforty a výhřev funguje tak aspon si něco můžeš zapsat že na tom autě funguje.
Docela by mě zajímal soupis věcí co nefunguje a jak dlouho a kolik peněz bude stát než to dáš dokupy.
Stále si někteří myslí že budou shánět staré díly a po vrakáčích ...a jinej automat za 5-8k kterej někdo za 3k vymění ...a on třeba bude rok dva tři fungovat ...ale i ten chce nový olej to je 7-10k ikdyby to dělal lojza ze stodoly tak 5k tě bude stát olej s filtrem a dejme tomu to nějak zvládne vyměnit ...pardon nejsme u e39 netuším kolik stojí olej z jzd a filtr ten nejlevnější no kdyby 3-5k plus starej automat 5k plus práce přehození od lojzy za 2k a cigára ....fajn.
To máme jen automat. Ted řeš dalších 10-20 položek které jsou fatálně špatné....
Ale jestli to bude vše dělat lojza ve stodole co má garáž na opravování felicií max fabií ...nečeken od auta zázraky a některé věci vydrží 3x méně než by mohli ... taky se někdy stane že to udělá špatně a pojedeš do servisu kde BMW dělají a bude to stát 3x více plus nový díl. I to se děje.
Spousty čidel druhovýroby nefunguje a často musíš použít nový co stojí opravdu hodně ...kdejaké čidlo originál třeba 3k nebo i 8k apod. BMW si nechá zaplatit.
No pokud pujdeš touto cestou budeš se stím hodně dlouho trápit.
NAvíc na naftu z JZD to dlouho jezdit nebude ..musíš připlatit za aditiva VIF plus lepší naftu nebo prostě VERVU od benzíny jo je to hodně ale pokud chceš mít vstřiky ok musíš to tak brát ...není to felice v naftě ale BMW premiové vozidlo ve stavu v jakém jsi jej koupil ....pokud chceš aby to vše dobře fungovalo bude to stát raketu ....pokud chceš aby to aspon nějak fungovalo .... bude to stát taky raketu ...
50-80k dáš stejně ikdyž to bude dělat lojza z garáže co dělá běžně fabie ... asi tak a bude to stále auto pro minoritní skupinu stím počítej. Navíc lak máš poškrábaný ... pokud nejde přeleštit a nechceš tak jezdit bude to stát opravdu raketu ....pokud lojza z vesnice nevezme sprej a neveme to na prasáka za litr.
Doufám že jsem slušně popsal jak to asi může být ...bohužel pro auto a pro tebe ...nikdo nepřijde a neřekne ti to je ale krásné auto ...a asi nikdo ti neřekne ... to jsou úžasné zážitky za volantem...pokud nebude podvozek OK i MOTOR i AUTOMAT plus BRZDY. a taky elektronika to nesmíš zapomínat u e60 odcházejí rády jednotky ty taky stojí prachy ...nejsme u e39 kde to je za 5kilo....tady je to dražší podstatně....atd. by se dalo pokračovat.
Hodně štěstí
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Díky Filozofe za názor ale auto mi spravuje jeden známej, který má úplně to samé auto, takže se v tom vyzná, naftu beru jedině na benzině a někdy vervu a ob 2 nádrže leju aditivum a to i přes jine roční období než zima.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tak vás je tam víc s takovýma vrakama

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Věř že pokud na to auto někdo celý život sral(což tak vypadá podle fotek a stavu dílů) a lil do něho sračky, tak tvore Benzina/Verva už ho nespasí 
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tak on má top stav najeto 280 000 km
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Top stav ?
Někdo sem postoval výpisy z technické, že bylo stočené btw. 
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Procházel jsem ještě jednou ty fotky. Tak prostě nemá bmw vypadat
Potrhané sedačky, rozšlapaný koberec, špíny jak ve chlévě, ostrřikovač světla vypadlý, krytky pryč, nárazníky pomačkané... fuj, děláš akorát ostudu 
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tak nějak jsem chudý student a první si chci opravit to auto aby bylo 100% pojízdné design budu řešit později
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Chudej a blbej student.
Ja kdyz byl student, jezdil sem R19. O BMW sem snil a vedel, ze by me sezralo.
Prvni premiovku sem poridil az v 29 letech a to presne ve chvili, kdy sem vedel ze to auto nebude pro smich ci k placi.
Ja kdyz byl student, jezdil sem R19. O BMW sem snil a vedel, ze by me sezralo.
Prvni premiovku sem poridil az v 29 letech a to presne ve chvili, kdy sem vedel ze to auto nebude pro smich ci k placi.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Nekopejte furt do něj. On je mladý a toto auto jej vyškolí ...třeba si za rok či dva koupí jiné a už to bude o něčem jiným. Jde jen o to co do toho auta nasype a zda mu to vubec bude dělat radost.
Auto když opláchnu a vyleštím musí být krásné na pohled a ještě v něm musí být radost jezdit ...
Je to holt tvá škola života. Ale asi hodně tvrdá protože jsi špatně pořídil.
Být tebou prodám to za 70k a vyberu si lepší kus klidně za 130k ale pěknou vybavenou 5ku Která má jednu dvě věci na servis. Tady zahučíš do toho penězma a furt budeš z auta neštastnej protože vyleze dalších 15 kostlivců ze skříně za další desítky a desítky tisíc kč.
A tak furt dokola .... vyřešíš 3 problémy a během chvilky se ti jich dalších 5 ukáže ... a furt dokola.
Auto když opláchnu a vyleštím musí být krásné na pohled a ještě v něm musí být radost jezdit ...
Je to holt tvá škola života. Ale asi hodně tvrdá protože jsi špatně pořídil.
Být tebou prodám to za 70k a vyberu si lepší kus klidně za 130k ale pěknou vybavenou 5ku Která má jednu dvě věci na servis. Tady zahučíš do toho penězma a furt budeš z auta neštastnej protože vyleze dalších 15 kostlivců ze skříně za další desítky a desítky tisíc kč.
A tak furt dokola .... vyřešíš 3 problémy a během chvilky se ti jich dalších 5 ukáže ... a furt dokola.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tak tím nemyslím moje auto ale tu E60 od mého mechanika rendyy.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
kelnsi píše:Tak nějak jsem chudý student a první si chci opravit to auto aby bylo 100% pojízdné design budu řešit později
Uprimne je to smutny rict, ale je to tak.Jirke píše:Chudej a blbej student.
Ja kdyz byl student, jezdil sem R19. O BMW sem snil a vedel, ze by me sezralo.
Prvni premiovku sem poridil az v 29 letech a to presne ve chvili, kdy sem vedel ze to auto nebude pro smich ci k placi.
Jako student jsem na stredni jezdil s Zigulem a na VS s Felicii. Rozumny auto jsem koupil az kdyz jsem si ho mohl dovolit. Tedy z pohledu prvotni investice a servisu.
“Dospely” auto (jeta A6 3.0TDi) jsem koupil az ve chvili, kdy jsem byl par let zamestnanej a vedel, ze to muzu uzivit.
Ale to neni ten problem, muzes si za svy prachy si koupit cokoli, ale nechapes jednu vec. To auto v nakupce stalo 2 mega. 2 MILIONY!!! a tomu samozrejme odpovidaji i naklady na udrzbu, ktery v pripade vraku nasobne prekroci porizovaci cenu. Fakt si z tebe nedelame srandu, snazime se te uchranit od dalsich brutalnich zbytecnych investic!!!
Toho panacka, co ti to opravuje vyhod “na hodinu”. Pokud nekdo ma jen stejny auto a neudelal jich desitky za rok, tak s prominutim pozna hovno, o to se s tebou klidne vsadim! A to je videt i z tvych otazek na EGR.
Spolkni ego, uznej, ze jsi udelal chybu, zbav se ty mrdky a nasetri par tisic vic na normalni E60
Naposledy upravil(a) Itchythefirst dne čtv 14.03.2019 22:41, celkem upraveno 1 x.
