Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
To záleží na tebe, či sa ti chce kvôli tým pár tisícom súdne naťahovať, čo kľudne môže trvať mesiace alebo aj roky. Mne by za to tá suma nestála. Radšej by som sa toho auta snažil zbaviť za nižšiu cenu a prijať tú stratu, pretože takéto naťahovačky ťa budú stáť toľko nervov a hlavne času, ktorý by sa dal využiť oveľa produktívnejšie...
Ak by išlo o škodu v rádoch státisícov, tak by som do toho išiel, ale v tomto prípade by som to na tvojom mieste neriešil...
Ak by išlo o škodu v rádoch státisícov, tak by som do toho išiel, ale v tomto prípade by som to na tvojom mieste neriešil...
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
No, podle toho, co napsal Jirke, že to bylo legalizovaný už v roce 2007, nemáš šanci něco získat, bo ani ten bazarník to nemohl tušit. A smlouvu máš jistě postavenou tak, že jsi to jako šrot koupil. Opravdu bude jednodušší se toho ihned zbavit. Možná můžeš zkusit mu ho nabídnout z5 třeba za pade, ať máš od toho pokoj a pro něj by to mohl být kšeft. Nevím. Ale určitě neotálej. A dál to neřeš. Prostě jsi naletěl, trochu procitnul a teď už funguj normálně. Radši se 10 x zeptej,než podruhé blbě koupit.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Zkusím ještě nechat udělat ještě ten proplach automatu a pak se uvidí
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Zvedni se od kompu -> dojdi k oknu -> otevri ho -> vyhod z nej 15 tisic. Bude to mit stejnej vysledek a jeste udelas kolemjdoucim radost
Kazdej ti tu rika, at do toho nedavas ani korunu a co nejdriv se toho zbavis. Nechapu, co te na tom vraku tak pritahuje, ze si ho za kazdou cenu chces proste nechat...

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Protože má v pořádku motor
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
To je jedna z mála věcí co je na tom autě v pořádku
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
uz ses dival pod tu spolujezdcovu sedacku na ten papirek s vin, jak jsem ti psal?
a proplach nic nevyresi, to ti rikam rovnou. kdybys hodlal menit civky nebo tesneni tak by tu mala nadeje byla, ale novym olejem to fakt nezpravis
a proplach nic nevyresi, to ti rikam rovnou. kdybys hodlal menit civky nebo tesneni tak by tu mala nadeje byla, ale novym olejem to fakt nezpravis
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Mrknu jak budu Mít auto teď je opět v servise
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
A výměna tech cívek a tesneni vyjde na kolik?
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
tesneni cca 1000kc - ctverecek + 4 trubicky + tesneni zasuvky (tece tamtudy olej ven). Nova vana/filtr cca 3500, civky 8000. Olej 400/litr. Ale urcite budes mit i vyhoblovane pistky v mechatroniku, takze budou propoustet olej, a v kdovijakem stavu budou spojky na hridelich nahore v prevodovce. A muze byt spatny i hydromenic - 15tisic repas
+prace
+prace
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Ach to je zas investice blbej automat
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
motor je v pořádku a stránku zpět řešíš špatné starty... to ti přijde v pořádku? opravdu nepoučitelný člověk.. radši do toho minimálně kilo nasypeš než aby jsi se ztrátou 40tis prodal a koupil neco v lepší stavu.. a jak píšeš že e60 je tehcnikou někde jinde.. ano to je.. víc v pr*elikelnsi píše:Protože má v pořádku motor

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
kelnsi píše:Zkusím ještě nechat udělat ještě ten proplach automatu a pak se uvidí




kelnsi píše:Ach to je zas investice blbej automat




Koupis totalni vrak a blbost svadis na automat?

Ten za to fakt nemuze a ver, ze tech 15kKc je jeste dobry, kdybys menil spojku a dvojhmotu, tak se z ty ceny teprv podelas zaziva. Ale zda se ze ti asi neni pomoci. Toz udelej vyplach automatu, pak jeho repas, pak EGR, pak GO motoru, pak turbo, pak CR cerpadlo, vstriky, palivovy cerpadlo, pak ramena, pak silentbloky, pak diferak, pak servo, pak brzdy, pak upgrade CCC business na professional, pak tlumice, pak interier a budes mit naprosto (pod)prumernou E60, po ktery ani pes nestekne. Jen muzes v hospode machrovat, ze mas auto za pul mega. Teda ne v prodejni cene, ta bude furt kolem tech 100kKc, kdyz to vsechno porychtujes. A pak za tebou prijede kamarad s vyvonenou E60 M5, ktera ho vysla na stejnou cenu jako ta tvoje prachobycejna 530d (ten pul mega, co neni problem do E60 nasypat), ktera ani poradne nejede (no flame, ale je to bida i proti 535d, ktera uz je celkem schopna). No delej jak myslis, jsou to tvoje penize a varovani tu mas vic nez dost

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
No jo no co se dá už dělat více jak sto do toho nedám pak poletí z domu
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Na proplach se fakt vyser, tech 15tis radeji pridej k tem 35tisicum co mas nachystany na repas. 35+ 15tis=50, za to uz by mohl byt slusny repas u pakry
Muzu ti uvest konkretni pripad proc nedelat jen proplach. mam prakticky stejne auto ale najeto pravych!! 150tis km. Prevodovka nevyradi kdyz zastavuju, je to jako bys nechal na manualni prevodovce zarazenou jednicku a snazil se zastavit bez vyslapnuti spojky. nekdy to zadusi i motor.
Takze nejprv vymena oleje a filtru dily cca 8000, zadna zmena
pokus 2: tesneni a civky a opet novy olej, dily dalsich 16tisic
vysledek? stale to dela to samy, akorat ze uz v tom je skoro 30tisic a vysledek v nedohlednu. dalsi pokus bude komplet mechatronic a dalsi pokus hydromenic
To jeste kazde rano dekuj bohu ze nemas DPF jako ja
Ale zas to ber tak ze pokud nechas udelat repas prevodovky (zf pakra, ne nejaky garaznik za polovinu, ale kdovijak) tak dalsich min 200tis to vydrzi
Muzu ti uvest konkretni pripad proc nedelat jen proplach. mam prakticky stejne auto ale najeto pravych!! 150tis km. Prevodovka nevyradi kdyz zastavuju, je to jako bys nechal na manualni prevodovce zarazenou jednicku a snazil se zastavit bez vyslapnuti spojky. nekdy to zadusi i motor.
Takze nejprv vymena oleje a filtru dily cca 8000, zadna zmena
pokus 2: tesneni a civky a opet novy olej, dily dalsich 16tisic
vysledek? stale to dela to samy, akorat ze uz v tom je skoro 30tisic a vysledek v nedohlednu. dalsi pokus bude komplet mechatronic a dalsi pokus hydromenic
To jeste kazde rano dekuj bohu ze nemas DPF jako ja
Ale zas to ber tak ze pokud nechas udelat repas prevodovky (zf pakra, ne nejaky garaznik za polovinu, ale kdovijak) tak dalsich min 200tis to vydrzi
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Aha no takže je to zbytečný jo radši to do jezdit a pak zrepasovat jo a co když to fakt pomůže protože on říkal že jo
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Jseš asi kretén, nebo retardovanej, jinak to není možný!!!!!kelnsi píše:Aha no takže je to zbytečný jo radši to do jezdit a pak zrepasovat jo a co když to fakt pomůže protože on říkal že jo
I můj pes by to pochopil, ale ty musíš být slušný materiál a nebo ho mít hodně v žíle.

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
no dojezdit nevim, mezitim ti to muze spalit spojky tim, jak to ma blbe spinaci tlaky, prokluzuje to apod. tezko rict. zkus zavolat do te pakry, treba budou vedet co presne to zpudobuje a treba to nebude stat tolik.
Novy olej tomu nema moc jak pomoct, pokud mas vylitany mechatronic ktery uz neudrzi tlak oleje a vali to pod vsema tesnenima a o-krouzkama horem dolem. nebo ojetou lamelu v menici, nebo civly ktere propousti tlak. No sance ze to pomuze je tak 1%, a stejnak te za chvili repas nemine. a pri repasu budou davat zas novy olej, nove tesneni, novou vanu, proste vsechno to, co pri proplachu, ale rovnou opravi i ten zbytek.
Jen muj nazor.
Novy olej tomu nema moc jak pomoct, pokud mas vylitany mechatronic ktery uz neudrzi tlak oleje a vali to pod vsema tesnenima a o-krouzkama horem dolem. nebo ojetou lamelu v menici, nebo civly ktere propousti tlak. No sance ze to pomuze je tak 1%, a stejnak te za chvili repas nemine. a pri repasu budou davat zas novy olej, nove tesneni, novou vanu, proste vsechno to, co pri proplachu, ale rovnou opravi i ten zbytek.
Jen muj nazor.