Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Jirke to tak odpovídá realitě ... .kolem těch 30-50k servis ročně s náklady je značka toho že jsi se o auto staral a nebyla to žádná popelnice.
Já se pohybuji podobně se svou starou 728iA e38. kolem 30-45k ročně. Servis a údržba.
Pokud si někdo myslí že e60ku bude živit za pár tisíc ročně tak to bude cigánská popelnice nevzhledná .... ty auta i dnes stále potřebují pár desítek tisíc pokud jsou ok. Pokud ve stavu tady viz Kelnsi tak potom to může být první rok i 100k aby to bylo jakž takž v pohodě bez nějakých extra věcí.
Výbavu to holou asi nemá ani velkou spíše něco lehce pod pruměrem kde by 5er měla být narovinu. Pokud by tam byl jen ten automat a turbo bylo by to ok.
Čekám že se za chvilku budou řešit jaké pneu na léto to máme dalších 12-20k dle značky a velikosti.
Automat 35k a už jsme na 50k jen to hvízdne jako totální základ.
Turbo nevim kolik si řekne ... 5-15k s prací dle toho zda staré z jetého auta nebo repas apod.
Karoserii bych neřešil zatím bych ji nechal na později. Je možné že některé díly půjdou rozleštit leštičkou, těžko říci.
Ruplné nárazníky nevím jak moc zda pořeší lak a oprava nebo výměna.
To auto chce kompletní prohlídku. Jak jsou na tom brzdy a podvozek atd. Ideálně vědět trochu historii co to auto zažilo a zda se o něj někdo staral.
Pokud bazar prodal auto za 95K a chtěl něco vydělat tak jej za 50k vykoupil a prodal o 45k dráž to je klasika.
Já se pohybuji podobně se svou starou 728iA e38. kolem 30-45k ročně. Servis a údržba.
Pokud si někdo myslí že e60ku bude živit za pár tisíc ročně tak to bude cigánská popelnice nevzhledná .... ty auta i dnes stále potřebují pár desítek tisíc pokud jsou ok. Pokud ve stavu tady viz Kelnsi tak potom to může být první rok i 100k aby to bylo jakž takž v pohodě bez nějakých extra věcí.
Výbavu to holou asi nemá ani velkou spíše něco lehce pod pruměrem kde by 5er měla být narovinu. Pokud by tam byl jen ten automat a turbo bylo by to ok.
Čekám že se za chvilku budou řešit jaké pneu na léto to máme dalších 12-20k dle značky a velikosti.
Automat 35k a už jsme na 50k jen to hvízdne jako totální základ.
Turbo nevim kolik si řekne ... 5-15k s prací dle toho zda staré z jetého auta nebo repas apod.
Karoserii bych neřešil zatím bych ji nechal na později. Je možné že některé díly půjdou rozleštit leštičkou, těžko říci.
Ruplné nárazníky nevím jak moc zda pořeší lak a oprava nebo výměna.
To auto chce kompletní prohlídku. Jak jsou na tom brzdy a podvozek atd. Ideálně vědět trochu historii co to auto zažilo a zda se o něj někdo staral.
Pokud bazar prodal auto za 95K a chtěl něco vydělat tak jej za 50k vykoupil a prodal o 45k dráž to je klasika.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Potřebuju dělat přední destičky i s kotoučema
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Podívej co se dá koupit za 130k prostě e60 s benzínem plus LPG dva roky hotové a nějaká rozumná alespon výbava. Nemusí být plná ale aspon nějakej vyšší střed ideálně. Prostě kdybys svoji prodal a prošel si pár takových aut s profíkem hned vybereš lepší kus do které nemusíš spát peníze.
Neříkám že je to hvězda jasná ale je to trochu aspon vybavené a stojí to pár korun. 170kw pro nováčka s LPG je fajn. Aspon úsporné ježdění s kultivovaným motorem.
https://auto.bazos.cz/inzerat/101756867 ... 0-530i.php
Neříkám že je to hvězda jasná ale je to trochu aspon vybavené a stojí to pár korun. 170kw pro nováčka s LPG je fajn. Aspon úsporné ježdění s kultivovaným motorem.
https://auto.bazos.cz/inzerat/101756867 ... 0-530i.php
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
tak to je luxus, dokonce i facelift, nevím zda bych šel do LPG, sestra má ovci na plyn a samé problémy a neustále CHECK ENGINE kuře 

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Musíš mít kvalitně udělaný LPG já jezdil 7let s 525i na LPG přes 260tis km takže ušetřených peněz spousty.
Ted mám LPG v 7er a taky 5tý rok cca 135tis km najeto a taky to dost ušetřilo oproti naftě i benzínu hodně.
Hod pak fotky auta exterier i interier. Čekej nějaké hejty ale tady je to bohužel normální.
Typuji tě na mladého kluka co má druhé auto v životě.
Bohužel si jej nešel vybírat s odborníkem a nechal se ukecat klasickým bazarníkem co lidem valí klíny do hlavy, jak je auto TOP atd. Přitom realita je úplně jiná.
Ty rozbité nárazníky by jsis měl nechat zaplatit od těch blbců co jsi jim to půjčil nebo co stím vyváděli.
Nechápu takové jednání je to na urovni 15letých puberťáků co nemají k ničemu vztah. Ale toto si musíš sám pořešit.
Ted mám LPG v 7er a taky 5tý rok cca 135tis km najeto a taky to dost ušetřilo oproti naftě i benzínu hodně.
Hod pak fotky auta exterier i interier. Čekej nějaké hejty ale tady je to bohužel normální.
Typuji tě na mladého kluka co má druhé auto v životě.
Bohužel si jej nešel vybírat s odborníkem a nechal se ukecat klasickým bazarníkem co lidem valí klíny do hlavy, jak je auto TOP atd. Přitom realita je úplně jiná.
Ty rozbité nárazníky by jsis měl nechat zaplatit od těch blbců co jsi jim to půjčil nebo co stím vyváděli.
Nechápu takové jednání je to na urovni 15letých puberťáků co nemají k ničemu vztah. Ale toto si musíš sám pořešit.

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
jj jsem mladej ale 15 urcite ne
hodim interier celkem o nicem, nefukcni rucicka aktualni spotrey, Idrive koleckem nejde kliknout na CLIMATE a potrhaná kůže na přední řidičově sedačcce i vzadu

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
A jo je to moje 2 auto
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Takže ten co to auto mel předtím musel byt nějaký rom nebo nějaký úplný čurák co se o auto neumí starat. Btw asi před měsícem mě opustila mechanika CD
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
měl jsi to auto vrátit, dokud to šlo, zjevně to není to ,co máš mít podle výbavy, ale pokud už utrpělo tolik poškození, půjde to asi těžko. Pořád je ale lepší varianta se toho zbavit a pořídit něco lepšího. Vždycky musíš počítat s tím, že do kupovanýho auta něco vrazíš a u E 60/61 to platí dvojnásob. Možná by bylo fakt lepší jít do trojkový řady, a až se s tím seznámíš, můžeš uvažovat dál. Pro představu, já než jsem koupil svoji E 61, studoval jsem denně tohle forum asi půl roku a i tak jsem nebyl připravenej na realitu.A můžu potvrdit, že za dva roky, co ji mám jsem taky investoval ca 50k kč ročně, aby to bylo naprosto v cajku. Ale s tím jsem počítal už při koupi.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
No tak úplně prodělat se mi na tom nechce ze tak to budu muset asi dát dokupy. To je hrůza cele dopo se snažím dovolat do Synot Auto Zlín a furt není schopno se s nimi spojit.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
kelnsi: Já prostě nedokážu pochopit z těch závad co zde píšeš proč jsi to auto kupoval za 92K prostě mi to stále nejde do hlavy. Sedačka KO, Turbo KO, Automat KO, některé prvky v interiéru KO a nefunkční, a bude tam spousty bubáků o kterých nevíš nebo jsi nám ještě neřekl. Jo je to pozdě ale prostě bejt to za 40k možná to i pochopím že si to za dalších 100k vše pořešíš nějak ale jinak mě to stále hlava nebere ...snad jen že jsi mladej a naletěl jsi někomu.
Kdybys obešel několik e60 tak jsis všiml propastných rozdílů ve výbavě i v péči o auto.
Hod dneska ty fotky na https://www.rajce.idnes.cz/ at víme co je to za auto a co tam je.
Zkus ještě olomouc cartec ... ty zná dobře jarax.
https://www.cartecolomouc.cz/
Třeba by byl ochotný i on sám JARAX ti proklepnout auto. Má servis BMW. Aspon ty nejpalčivější věci.
Nevím co stojí prohlídka auta u Jaraxe na hrubo aniž by počítal chybějící šroubky. Prostě vady a závady na autě sepsat co vše je špatně a aspoň ti podtrhnout ty nejduležitější s přibližnou cenou opravy. A rovnou by ti ty brzdy udělal to je pro servis po objednání pohoda.
Třeba by i on sám měl celoživotní zážitek jaké auto kontroluje.
(Pardon zapomněl jsem že nafty jarax odmítá dělat poslední roky.)
Takže jen zkusit ještě ten cartec olomouc za kolik by byla prohlídka auta co vše je špatně.
Kdybys obešel několik e60 tak jsis všiml propastných rozdílů ve výbavě i v péči o auto.
Hod dneska ty fotky na https://www.rajce.idnes.cz/ at víme co je to za auto a co tam je.
Zkus ještě olomouc cartec ... ty zná dobře jarax.
https://www.cartecolomouc.cz/
Třeba by byl ochotný i on sám JARAX ti proklepnout auto. Má servis BMW. Aspon ty nejpalčivější věci.
Nevím co stojí prohlídka auta u Jaraxe na hrubo aniž by počítal chybějící šroubky. Prostě vady a závady na autě sepsat co vše je špatně a aspoň ti podtrhnout ty nejduležitější s přibližnou cenou opravy. A rovnou by ti ty brzdy udělal to je pro servis po objednání pohoda.
Třeba by i on sám měl celoživotní zážitek jaké auto kontroluje.

(Pardon zapomněl jsem že nafty jarax odmítá dělat poslední roky.)

Takže jen zkusit ještě ten cartec olomouc za kolik by byla prohlídka auta co vše je špatně.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Na tom dát ho pryč nemůžeš prodělat. Auto je neprodejné, dle VIN úplně jiné a ve stavu K.O. To co bys musel dát do oprav hoodně převyšuje cenu auta. jakmile začneš, bude ti líto ho dát pryč, " když už jsem udělal tohle, tak ještě tohle" atd. to je nekonečný a ve finále to bude stát dvojnásobek nákupu a stejně to nikdo pak nebude chtít. Radši prodělej teď míň, než potom hodně. A to vůbec neřeším STK? kde je veliká pravděpodobnost, že ti ho nepustí na silnici.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
TO Kelnsi: odkud jsi ?
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Rožnov pod Radhoštěm, nevidím důvod proc by neprošlo STK snad jen vadnej EGR ventil, na kterém pracují jinak je ok
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Vložím akorát mě nesmíte ukamenovat za muj bordel :DD
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
tak to už chápu, tam jsme byl ted o víkendu na nějakou E90 330i, dle popisu vonavka, na místě totální vrak, borci se nějak víc hrabali v autech, vedle stála další E91, taky od pohledu kaše, no a pak přijel nějakej kamoš s F11 a to byl taky holej vrak od pohledu.kelnsi píše:Rožnov pod Radhoštěm, nevidím důvod proc by neprošlo STK snad jen vadnej EGR ventil, na kterém pracují jinak je ok
asi nějaká blbá oblast.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Asi jo no bracha měl taky e61 úplně v píči
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
S naftovou petkou te posle... ...domuFilozof píše:...Třeba by byl ochotný i on sám JARAX ti proklepnout auto. Má servis BMW. Aspon ty nejpalčivější věci.
Nevím co stojí prohlídka auta u Jaraxe na hrubo aniž by počítal chybějící šroubky.

Pokud hlasi diag chybu EGR, pak to pres emise neprojde temer stoprocentne. Jinak tam tech pruseru samozrejme muze byt nasobne vic. Pokud ten servis neumi bawa, tak jim casto ani nedojde, ze je treba neco spatne a i pokud delaji treba jen bawo, tak nemusi poznat, ze je napravnice na kasi a na predni naprave chybi pulka veci. Coz je dost smutny, kdyz tam clovek prijede s tim, ze to bylo bouchly na predek a trosku to tahne na stranu (osobni zkusenost se zatim nejmenovanym servisem v Praze)...kelnsi píše:Rožnov pod Radhoštěm, nevidím důvod proc by neprošlo STK snad jen vadnej EGR ventil, na kterém pracují jinak je ok