Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Však tam je napsane ATF oil
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
jj což přece znamená Automatic transmission fluid, což je přece olej v převodovce, to je logicky 

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tak co si tady děláte srandicky ze me
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
do serva se používá typ olej ATF, který se u starých aut používal do automatických převodovek, ale neznamená to že by to byla nádobka z oleje z převodovky.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Ale to musí byt napln převodovky Kama jinam a by se to tam lelo
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Ty jsi fakt nějaký troll ? Ještě se tady budeš hádat že máš pravdu, že se lije do převodovky olej přes nádobku servooleje?
Do převodovky se leje/kontroluje přes plnící zátku z boku převodovky, už jsem to jednou psal, aspon čti když už jsi absolutně mimo obraz.

Do převodovky se leje/kontroluje přes plnící zátku z boku převodovky, už jsem to jednou psal, aspon čti když už jsi absolutně mimo obraz.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Jj čtu dobře nee fakt myslel jsem si to
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
kelnsi: Prosímtě je vidět že autum hlavně BMW nerozumíš neber to ve zlém každej nějak začíná ale obávám se že tvé auto bude těch problémů mít daleko více protože jsi koupil prostě vyjetou 5ku s třetinovou výbavou a ještě ti tam pár věcí sebrali mimo profi navi.
Zkus si nastudovat jak to auto funguje hlavně BMW v naftě. Olej se nalévá ze spodku kde je vana automatu má dva šrouby. Jeden směrem dolů jako u oleje motoru se vypouští tzv vypouštěcí šroub a pak je druhý v třetině vany z boku a to je nalévací otvor.
Zkus se podívat na youtube tam máš i video návody pro lidi co autum už trochu rozumí a mají nějaké technické vzdělání a schopnosti a jsou schopni si spousty věcí na autě udělat.
U tebe je problém že neznáš základní věci o autě a jak funguje je potřeba nějaké studium pokud nechceš auto vozit do servisu kde se o vše postarají..
Základ je prostuduj si vše jak funguje BMW 530d a celkové naftově motory.
Druhá věc zavez auto na kompletní prolídku kde zjistí závady na podvozku, motoru, výbavě, automatu a dalších komponent prostě udělají seznam co vše je špatně.
Pak třeba zjistíš že auto potřebuje 60-70k jen ze startu na opravách ... a ujasníš si co dál. Zda auto nechat a opravit to nejduležitější nebo pošleš auto pryč jinému chudákovi třeba za 80k hlavně nebudeš moc tratit ...připlatíš aspon 140-180k za lepší kus 325i e90 například je fajn pro začátečníka co se chce s BMW svézt a nechce platit majlant za servis apod.
A hlavně rada do života vybírat auto z odborníkem a nebát se někomu zaplatit aspon 2-3ku že udělá kompletní prohlídku a pomůžeš ti vybrat tady auto. Většinou od přímého majitele je daleko lepší koupě jako 90procent bazarů kde jsou vyjeté neprodejné hujdy.
Ještě si ujasnit kolik je financí měsíčně investovat do servisu auta ...zda je to 3k nebo 5k či více ... většina lidí si myslí že vymění za pár stovek max tisíc za rok něco na servis ...ale to možná u jedničkové fabie ale ne u BMW co stálo nové více jak milion. Tam jsou ceny násobně vyšší i techniky je více a stojí to prostě prachy.
Zkus si nastudovat jak to auto funguje hlavně BMW v naftě. Olej se nalévá ze spodku kde je vana automatu má dva šrouby. Jeden směrem dolů jako u oleje motoru se vypouští tzv vypouštěcí šroub a pak je druhý v třetině vany z boku a to je nalévací otvor.
Zkus se podívat na youtube tam máš i video návody pro lidi co autum už trochu rozumí a mají nějaké technické vzdělání a schopnosti a jsou schopni si spousty věcí na autě udělat.
U tebe je problém že neznáš základní věci o autě a jak funguje je potřeba nějaké studium pokud nechceš auto vozit do servisu kde se o vše postarají..
Základ je prostuduj si vše jak funguje BMW 530d a celkové naftově motory.
Druhá věc zavez auto na kompletní prolídku kde zjistí závady na podvozku, motoru, výbavě, automatu a dalších komponent prostě udělají seznam co vše je špatně.
Pak třeba zjistíš že auto potřebuje 60-70k jen ze startu na opravách ... a ujasníš si co dál. Zda auto nechat a opravit to nejduležitější nebo pošleš auto pryč jinému chudákovi třeba za 80k hlavně nebudeš moc tratit ...připlatíš aspon 140-180k za lepší kus 325i e90 například je fajn pro začátečníka co se chce s BMW svézt a nechce platit majlant za servis apod.
A hlavně rada do života vybírat auto z odborníkem a nebát se někomu zaplatit aspon 2-3ku že udělá kompletní prohlídku a pomůžeš ti vybrat tady auto. Většinou od přímého majitele je daleko lepší koupě jako 90procent bazarů kde jsou vyjeté neprodejné hujdy.
Ještě si ujasnit kolik je financí měsíčně investovat do servisu auta ...zda je to 3k nebo 5k či více ... většina lidí si myslí že vymění za pár stovek max tisíc za rok něco na servis ...ale to možná u jedničkové fabie ale ne u BMW co stálo nové více jak milion. Tam jsou ceny násobně vyšší i techniky je více a stojí to prostě prachy.

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Nafot auto z venku i zevnitř i motor a hod to sem na https://www.rajce.idnes.cz/
pak dej jen odkaz sem a je to.
To auto může repasovat levněji pokud koupí staré díly z jiného automatu ale je to velká loterie vím že to mechanici rádi dělají v servisech ...koupí se bud repas někde levně nebo se rozebírají garážově auta ... případně díly z rozebraného auta které bylo ok a dají se tak díly koupit třeba za 20ku ... ne vše asi jen třeba hydroměnič ...ale u toho mechatroniku bych byl opatrný. Musí zjistit co vše je špatně at to za rok nezačne zase kopat zda mi rozumíš pokud vymění jen pár dílů a na něco duležitého zapomene je problém.
Základ je dobrá diagnostika závady a vyměnit vše co se opotřebovává dle technické přiručky ZF. Ale to dělá jen pár lidí.
pak dej jen odkaz sem a je to.

To auto může repasovat levněji pokud koupí staré díly z jiného automatu ale je to velká loterie vím že to mechanici rádi dělají v servisech ...koupí se bud repas někde levně nebo se rozebírají garážově auta ... případně díly z rozebraného auta které bylo ok a dají se tak díly koupit třeba za 20ku ... ne vše asi jen třeba hydroměnič ...ale u toho mechatroniku bych byl opatrný. Musí zjistit co vše je špatně at to za rok nezačne zase kopat zda mi rozumíš pokud vymění jen pár dílů a na něco duležitého zapomene je problém.
Základ je dobrá diagnostika závady a vyměnit vše co se opotřebovává dle technické přiručky ZF. Ale to dělá jen pár lidí.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Aha jasný chápu vás nafotím zítra už je tam tma. Auto by bylo krom levého zrcátka v pěkném stavu ale mám naprosté idioty kamarády takže už to mám ťuklé trošičku ze zadu jak do mě vpalil jeden z těch šulinů a druhá věc a to přední nárazník mi zase tukl druhej kokot který neumí ridit a třetí věc někdo mi cele auto obešel kamínkem a nechápu jak protože je to i po cele střeše takže cele auto zralé tak na fólie a lak. Už jste někdo řešili olezenou černou barvu na základu zrcátka?
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tak to je to poslední, co bych na tvém místě řešil, ale už mě sem nebaví psát, protože je to jak s diltětem v pomocné škole! Toť se loučím, beztak jsou to témata o hovnech.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Zítra volám do Synot Auto Zlín a nechám si vyjet servisní historii a výbavu podle VINU
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Ale radši u toho seď, ať to s tebou nešvihne



Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tak to tu ještě asi nebylokelnsi píše:Auto by bylo krom levého zrcátka v pěkném stavu ale mám naprosté idioty kamarády takže už to mám ťuklé trošičku ze zadu jak do mě vpalil jeden z těch šulinů a druhá věc a to přední nárazník mi zase tukl druhej kokot který neumí ridit a třetí věc někdo mi cele auto obešel kamínkem a nechápu jak protože je to i po cele střeše takže cele auto zralé tak na fólie a lak. Už jste někdo řešili olezenou černou barvu na základu zrcátka?


Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
kelnsi píše:Aha jasný chápu vás nafotím zítra už je tam tma. Auto by bylo krom levého zrcátka v pěkném stavu ale mám naprosté idioty kamarády takže už to mám ťuklé trošičku ze zadu jak do mě vpalil jeden z těch šulinů a druhá věc a to přední nárazník mi zase tukl druhej kokot který neumí ridit a třetí věc někdo mi cele auto obešel kamínkem a nechápu jak protože je to i po cele střeše takže cele auto zralé tak na fólie a lak. Už jste někdo řešili olezenou černou barvu na základu zrcátka?



Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Doteď jsem myslel, že je to vážně braný téma, ale teď už toho fakt nechte
ať je zatím nickem kdokoliv z vás. 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Klubové ID: 4134
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
tak ono tohle bude bezna realita. akorat malokdo z tech lidi prijde pak na bmw klub.
Na rovinu, bmw mam jako konicek, mam i jednu E61 530d, mam dilnu, vybaveni, diagnostiku, nejake zkusenosti (no zatim je spis nabiram, stale se ucim), ale proste E61 oproti E39 a E46 je noční můra co se tyce servisu. Znovu uz bych do ni nesel ani s tim zazemim co mam a to se mi na ni nic neposralo, jen resim bolesti po predchozim majiteli. A to mam najeto pravych!!! 160tis km. Koupit to jako laik, a natoz jeste s 400tis najeto, a spolehat pouze na servis typu pepa co ma dilnu vedle jzd a diagnostikuje s delphinou, asi se jdu zabit
Já jsem v tom jen na dilech za 50k. A to jeste neni hotovo. Delat to servis je to uz nejmin 100 - 120k
Na rovinu, bmw mam jako konicek, mam i jednu E61 530d, mam dilnu, vybaveni, diagnostiku, nejake zkusenosti (no zatim je spis nabiram, stale se ucim), ale proste E61 oproti E39 a E46 je noční můra co se tyce servisu. Znovu uz bych do ni nesel ani s tim zazemim co mam a to se mi na ni nic neposralo, jen resim bolesti po predchozim majiteli. A to mam najeto pravych!!! 160tis km. Koupit to jako laik, a natoz jeste s 400tis najeto, a spolehat pouze na servis typu pepa co ma dilnu vedle jzd a diagnostikuje s delphinou, asi se jdu zabit

Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Jj to je síla ne z bazaru to bylo celkem krom toho vyjebaneho zrcátka v pěkném vzhledovem stavu asi se pokusím sehnat druhej automat a doufat ze nevyhodim 15 nebo 20 000 Kč
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Dá se výměnit olej v automatu který není v aute?
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Smula se muze prilepit na paty kazdyho.drifterCZ píše:tak ono tohle bude bezna realita. akorat malokdo z tech lidi prijde pak na bmw klub.
Na rovinu, bmw mam jako konicek, mam i jednu E61 530d, mam dilnu, vybaveni, diagnostiku, nejake zkusenosti (no zatim je spis nabiram, stale se ucim), ale proste E61 oproti E39 a E46 je noční můra co se tyce servisu. Znovu uz bych do ni nesel ani s tim zazemim co mam a to se mi na ni nic neposralo, jen resim bolesti po predchozim majiteli. A to mam najeto pravych!!! 160tis km. Koupit to jako laik, a natoz jeste s 400tis najeto, a spolehat pouze na servis typu pepa co ma dilnu vedle jzd a diagnostikuje s delphinou, asi se jdu zabitJá jsem v tom jen na dilech za 50k. A to jeste neni hotovo. Delat to servis je to uz nejmin 100 - 120k
Ja v roce 2014 koupil sestiletou E61 LCI 525xd s 321.000km, najel za 4,5 roku 100.000km, celou dobu si vedl naklady a vydaje... Prumerne rocni naklady byly (spotrebak, poruchy, pneumatiky,...) cca 40.000,-.
Nic zasadniho se nevysralo. Automat byl delanej predemnou na 280.000km.
Ja byl spokojenej...