děkuju az podporu. určitě to sem budu postovat.Gerchan píše:Taky se těším na příběh...na klubovkách nikdo nic pořádně nerenovuje...tak by se už nějaký "blázen" hodil...Možná by se tam toto téma i mohlo přesunout ne?
Přeju pevnou vůli a per sem fotky
Itchythefirst píše:Pokud to nemas jako konicka s tim, ze se chces naucit neco noveho, tak se na to vyprdniA pokud to mas jako konicka, udelej si poradnej rozpocet!
70kKc je velice naivni, realne do toho nasypes klidne 3x tolik, protoze jak to budes rozebirat, postupne zjistis, ze je nekde praskla hadice, nekde vylamanej drzak, nekde chybejici srouby, prorezle trubicky DD atd.
beru to jako koníčka a zkušenostItchythefirst píše:Pokud to nemas jako konicka s tim, ze se chces naucit neco noveho, tak se na to vyprdniA pokud to mas jako konicka, udelej si poradnej rozpocet!
70kKc je velice naivni, realne do toho nasypes klidne 3x tolik, protoze jak to budes rozebirat, postupne zjistis, ze je nekde praskla hadice, nekde vylamanej drzak, nekde chybejici srouby, prorezle trubicky DD atd.

taky si myslim. každý kdo prodává auto ho prodává ,,protože,, ... osobně bych si po zkušenosti se 6stkou nekoupil jetý auto za 300k... leda že by bylo reálně v záruce nebo tak.zddan01 píše:no jako přiznejme si, pokud si koupíš i slušnou 7 (nebo prostě nějaký 15 let starý BMW) v D, tak většinou taky nebude v top stavu, bude to prostě starý ojetý auto, takže investice za vetší 10ti tisíce člověka taky čekaji, (polo)přetěsnění N62 čeká každýho, výbava taky nemusí být funkční celá...
skoro by mi přišlo lepší koupit nějakou s prokoplýma guferama a louží oleje a chladící kapaliny pod autem s pořádnou slevou a tady to pak nechat udělat
tohle když udělám tak mi bude celá výbava co to auto má fungovat tak jak má. uvidim jak s tím DD, jestli mi Jarax řekne, ať se na to vyseru že to je nákladný přehodit a dokodovat DD tak se na to vybodnu a smířím se s tím že ho nemám, stejně sem bez něj jezdil, neříkám, je to super věc, ale dokážu bez ní žít.Totic píše:Dyť jo něco ani nejde nebo nemá smysl se pouštět do nějakejch větších akcí. Třeba rolety dotáhnout, přehodit volant a sedačky, iDrive ještě budiž v rámci možností.
takže mě čeká spíš doladit vzhled.
do hospody nechodím takže ne. nechci dodělávat výbavu kterou nepotřebuji, opravdu mi stačí to co je. má to furt 4x víc funkcí než běžný auto v kterým sem kdy jezdil. CA - pokud je to bezklíčový přístup ani uplně nechci, vím že si to každý chválí jak je super nesahat na klíče, ale v tomhle jsem spíš ze starý školy, není to pro mě nutnost bez které bych se obešel, to samé nightvision - jako fanda technologií super, ale taky to nepotřebuju.JaraX píše:Totic, ale nezapomen že ty auta nemaj na žádnou výbavu přípravu, tzn si musíš dělat svazky, napadnout původní svazky, tahat si tam optiku, a nikdy to neuděláš jak origo, vždycky to bude bastl, dodělat 2-4 věcí do výbavy klidně, ale nějaký složitý dodělávky, to nedáš.
a nezapomen že spoustu věcí prostě dodělat nejde, CA nedoděláš, Nv nedoděláš.
takže jak píšou kluci, pokud se chceš chlubit v hospodě že jsi dodělal Dynamic drive, tak je to super, získáš zkušenosti, atd. ale pokud tě zajímá výsledek, je to nesmysl.
když pominu rozbité roletky tak si myslím že mám dobrý základ protože ostatní věci fungují, svítí mi akorát kontrolka airbagu (na obouch) asi bolístka že ?Arnie_one píše:................zme pokud chceš mít hezkou sedmu, musíš koupit dobrý základ.................. tohle je ALFA a OMEGA !
takže budu řešit akorát roletky, nějaký plechy, nárazníky, barvu / folii a kola. poté interiér a světla. Určitě budu muset něco narvat do podvozku ale to je s každým autem.
děkuji, viz výše... výzva to určitě je, hodně sem se pro to nadchnul. velkou inspirací mi je Dominik (do3ry) a jeho alpina, shodou okolností sem s Domem jezdil na bmxu jako 13ti letý kluk, a před půl rokem mi tu B7 zaparkoval přímo před kanclem, vyprsknul sem si kafe na iMac a šel sem si to auto prohlédnout. prostě se mi to strašně líbí a chci si s tím zkusit pohrát. třeba budu 200k v mínusu a totálně nasranej, v takovém momentě si koupím nové auto a na takový kraviny se vyseru, nebo si splním druhý sen a koupim E36 cabrio. Je to ve hvězdách. věnovat tomu čas není problém, takhle furt stejně sedim u kompu a čumim na net a nebo hraju playsty (v momentech kdy nepracuju, dělám tak 12 hodin denně.) jenže přítelkyně má též své koníčky, občas není doma nebo má pracovní víkend a směnuje, takže čas si najdukawaman píše:iKNOW, pokud to máš jako nějakou výzvu, zábavu nebo něco podobného, fajn. Ale sežere to opravdu mraky peněz a času a výsledek nebude nikdy takový, aby jsi ze 2 vraků postavil jedno super auto, bohužel.
Takže za mě ti drzím palce, ať jsi s výsledkem spokojen a dotáhneš to do konce.
Taky se ale přidávám k názoru, zme pokud chceš mít hezkou sedmu, musíš koupit dobrý základ..

Totic píše:Ale tak ono to jde auto dovybavit někdy za levno z vrak dílů, ale problem že to trvá mrdu času je to komplikovaný, auta padají na ceně jak hrušky bo je jich mooc až to člověk za pár let vše domontuje nějak do kupy (stejně tam bude furt něco chybět a nedotažený) tak spadnou tak na ceně, že si řekneš jo moh jsem koupit jinou hotovou vybavenou a užít si to vše hlavně hned od začátku, protože už se budeš pokukovat po dalším.
Dál ze zkušenosti když se auto při tom aktivně používá se postupně přirozeně sere (poruchy, nehody) budeš rád když to stihneš udržovat v původním stavu natož komplikovaný upgrady a retrofity.
Takže ono to jde leda způsobem hurá akce mět dílnu/vybavení, čas a hlavně znalosti. Máš doma zvedák a wercajk, umíš s diagnostikou dokodovat výbavu atd. Hlavně aspoň přehled v ETK, TIS, ASAP dohledat si příslušný styl kol?
Hele ono koupit jedno dvě auta není dneska žádný umění, to umí skoro každej.. ale pro základ dobrý. Jenže servisovat E65 atd. to není Felda.
A v neposlední řadě jakou leštěnku na víkendy, když tam bude jakási firemní reklamní folie ?
umění to určitě není. mám 4 auta a nepovažuji se za umělce. reklamní folie na tom nebude. bude jednotná barva na které budu mít maximálně malé logo, ale lidi si toho všimnou a o to mi jde

kodovat neumím a nehodlám se to ani učit, nefušuju jiným do řemesla... nemám na to spíš ani mozkové kapacity, moje podnikání mi dává dost zabrat a tohle budu brát spíš jako relax. když sem si kdysi dávno na E36 320i měnil podvozek tak mě to též bavilo... pokud to je jen něco rozložit a složit tak mě to neskutečně baví. Chci si v garáži pustit hudbu, otevřít si pivko a hrát si.
jsem člověk co si plní sny a jde si za svým. až bude můj sen mít 760Li tak si ho splním. Teď je můj sen si zkrášlovat plechovku... auto co mám. nikdo z nás dřív neuměl co umí teď, zkusím si rozdělat sedmu, vyměnit kdo ví co, třeba tady pak budu psát pomooooc nemohu to složitFilozof píše:Jste mu ted nasadili brouka do hlavy ... stále je možnost prodat či na díly a koupit 760Li e66 v plné a jezdit jako pán .... nebo se rvát se dvěma vrakama dva roky v garáži ... ale i tak ti držím palce ... musíš si sám říci co chceš a jakou cestou se vydat ... jarax něco naznačil. Ale třeba jsi už pevně rozhodnutý je to tvoje volba.
Když už to děláš mohl to být i nějakej extra individuál co nikdo nemá, když to bude stát takový ranec ať je to jedinečné auto v evropě ... s kompressorem a 550hp+ apod. alespoň. Ale bude to pak stát 2x tolik minimálně


ale rozhodnutý jsem, nemohu covnout protože bych klesl sám před sebou a věř mi že sem couvnout chtěl, přijeli mi 4 nepřizpůsobivý občané a nabízeli mi za tu první 30k. v tom sem si uvědomil že kšeftaře s autama nesnáším a že až když člověk přijede koupit auto aby říkal ty krávo to vypadá dobře to si takhle koupil? nene udělal... Spíš tak nějak doufám že mi zůstane pokud to nerozstřelím. stejně jako mám tu boru, je to sice takovej otloukánek ale mám to auto rád a mám v něm kupu peněz. tohle chci vzít po večerech vyvětrat, o víkendu, šlápnout si na plyn, poslechnout si hezký zvuk... no však to znáte.
