Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#21 Příspěvek od Filozof »

arnie si objednal nějakej Fkovej Vrak :lol:

Čekám kdy bude básnit jak to jezdí luxusně a jak je to prosté auto od boha. :lol:

F34 je pro ty co neví zda chtějí Xko nebo sedan ... ale ještě chtějí jezdit jako grandi ... :lol:

Taková lepší 3er a něco odkoukala od škodovky...
http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni ... mpromesso/
iKNOW
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: pon 16.07.2018 13:01
Bydliště: Pardubice

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#22 Příspěvek od iKNOW »

Filozof píše:Prostě e65 už není e32 apod kde stačí prostě dvě sady nářadí nějaké to kladivo a šikovné ruce.

E65 jsou i situace že uděláš auto bude skoro vše fungovat ale bude tam někde krpa a něco nepojede prostě bude vše vypadat OK ale třeba podvozek nebo motor či někde bude něco skříplého či kabeláž co budeš přehazovat bude vykazovat anomálie na nějakém 36 čidle s kolísajícím odporem či studenákem a budeš v pasti. Chyba se ti občas projeví občas ne a jsou chyby které se zjištují velice ale velice špatně. To ti potvrdí kažcej co se hrabe v autech a má diag zmáklou jsou prostě extra vyjimečné situace kdy se chyba nedá levnou cestou najít a musí se rozházet polovina auta.

Přeji ti at na nějakou zapeklitou chybu nenarazíš u auta které je plné elektroniky. Pokud je to nějakej modul asi se na to přijde ale pokud je to anomalie po cestě případně jinde v takovémto autě je to pak horor.

Držím ti palce at to vše ustojíš a jen taková drobnost. Vrhnul bych se nejprve na techniku a výbavu at máš vše hotové a kosmetiku nechal asi na konec nebo v průběhu kdy budeš mít auto na tisíc dílů rozdělané. Přecijen než nějaké folie je duležité aby výbava byla přeházená a fungovala jak má a motor vrněl jak švýcary.

Jinak patřím k té skupině co si myslí že to bude hodně peněz klidně přes 300k i více....
Určitě dělej fotky a příběh at má jakékoliv pokračování, budeš asi první blázen co se pustil do tak složitého auta jako je e65, které chce komplet přeházet.

Pokud nepočítám servisáky co to sekají jak baťa cvičky. :-D
díky za podporu :) věřím že to zvládnu (zvládneme s šedesátpětkama) v té boře mám 400k takže není problém. pokud se mnou bude dlouho, bude hezká a tak. to je jak se ženskejma...

jak sem říkal. podle mě to má smysl. ten kdo mi pomůže, poradí tak mu budu vděčný, ten kdo to zhejtí tak nikdy nepřizná že to mohlo jít a že to stálo za to...
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2611
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#23 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

Taky se těším na příběh...na klubovkách nikdo nic pořádně nerenovuje...tak by se už nějaký "blázen" hodil... :-) Možná by se tam toto téma i mohlo přesunout ne?
Přeju pevnou vůli a per sem fotky ;)
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#24 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Filozofe: kafras kraviny, jako vzdy. To posledni je spotrebak, coz ty ale nechapes.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#25 Příspěvek od JaraX »

já mluvím ze zkušenosti, taky jsem dělal z vraku sedmičku, vyšlo to přes pul milionu, pak jsem koupil za 200k druhou která byla stejně uplně ve všem lepší.
a skládáním jednoho z několika aut = že skládáš zas jen z dílů co jsou před smrtí, sehnat nějaké 150k top stav auto na díly není moc real, takže si vlastně poskládáš vrak. stejně to bude bastl, stejně to nebude mít výbavu, doděláš 5 věcí, ale zjistíš že mužeš mít 20 dašlích a řekneš si že když jsem dodělal těch 5, tak vlastně dodělám těch další 20.
a je uplně jedno za kolik jsi koupil ty dvě sedmy to nemá na nic vliv.
a ani s rozpočtem milion korun, opakuji 1 000 000 Kč z toho neuděláš zajímavé auto.
rád si na tvuj výsledek počkám, ale bohužel zázraky neumím ani já a předpokládám ani,
když si vezmeš že za 120k jsem prodával briketu,s hromadu vyměněných věcí, a s výbavou jakou se ti může jen zdát. viz níže, a to auto stálo 120k, s hromadou přetěsněných věcí, s novým chladičem DD, a dalšíma a dalšíma věcma.





S415A Sunblind Rear
S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral
S423A Floor Mats Velours
S428A Warning Triangle And First Aid Kit
S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip
S431A Interior Mirror With Automaticdip
S437A Fine Wood Trim
S442A Cup Holder
S453A Climatecontrolled Seats Front
S454A Climatecontrolled Seats Rear
S455A Active Seat For Driver And Passenger
S456A Comfort Seat With Memory
S460A Comfort Seat Rear Electr Adjustable
S488A Lumbar Support Driver And Passenger
S494A Seat Heating Driverpassenger
S496A Seat Heating Rear



Multimedia
S601A TV Function
S609A Navigation System Professional
S630A Car Phone With Cordless Receiver
S631A Second Receiver In The Rear Cordless
S651A MD Player
S672A CD Changer For 6 CDs
S677A HiFi System Professional DSP

Driver Assistance And Lightning
S502A Headlight Cleaning System
S508A Park Distance Control PDC
S521A Rain Sensor
S522A Xenon Light
S534A Automatic Air Conditioning
S548A Kilometercalibrated Speedometer



Wheels And Drive
S223A Electronic Damper Control EDC
S229A Dynamic Drive
S268A BMW LA Wheel Star Spoke 95
S202A Steptronic
S216A Hydro Steeringservotronic
S245A Steering Wheel Column Adjustmentelectr
S261A Side Airbags For Rear Passengers

Environment And Safety
S302A Alarm System
S316A Automatic Trunk Lid Mechanism
S323A SoftCloseAutomatic Doors
S356A Climate Comfort Laminated Glass
S358A Climate Comfort Windscreen
S861A Data Record Without EOBD
S863A Retailer Directory Europe
S879A Onboard Vehicle Literature German
S851A Language Version German

Other Equipment
S169A EU3 Exhaust Emissions Standard
S984A Maintenance Interval Encoding
ettore
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 27.12.2006 01:00

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#26 Příspěvek od ettore »

I v tomto případě platí jednoduchá matematická rovnice

2 vraky - 1vrak = 1 vrak :lol:

Járo nasypat do sedmičky půl mega, za to jsi mohl mít 760 individuala se stolecky vzadu a s řidičem s placatou čepicí :lol:
Naposledy upravil(a) ettore dne pon 04.03.2019 10:46, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#27 Příspěvek od JaraX »

každej nějak začíná.
nakonec jsem to rozebral na díly, jelikož už bych to mohl servisovat jen já,
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#28 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

no, dělat sám takovýhle kejkle u tak složitýho auta, to pak budeš konkurence pro JaraXe a Snejka :-D

někde jsem četl, že když se někdo ptá na názor ostatních, tak si jenom chce potvrdit ten svůj, v tom článku nebylo ale jak odpovědět po pravdě a nezklamat tazatele...
Arnie_one píše:No dalsi v rade co rozbije porcelanovy prasatko a ne asi jedno, kvuli tomuhle no potes.
:lol: :cool2:

občas zasáhne prozřetelnost a znemožní koupi něčeho, co žere ty porcelánový prasátka, v mém případě mi přihrála E36/7C s normálním M52 motorem místo E31 pochopitelně s V12, kterou jsem strašně chtěl, uf :lol: :lol: Tady je blbý, že iKNOW už ty auta má...

Přidávám se k těm, kteří radí obě prodat (možná na tom i něco trhneš) a koupit vybavenou v dobrým stavu a jen jezdit, nebo jestli si chceš hrát s opravami tak pořídit něco jednoduchýho, co časem neztratí cenu, nevím třeba E30, E36 cabrio/coupé s pořádným motorem... ty reznou, tak tam se člověk vyřádí :lol:
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#29 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Ale tak ono to jde auto dovybavit někdy za levno z vrak dílů, ale problem že to trvá mrdu času je to komplikovaný, auta padají na ceně jak hrušky bo je jich mooc až to člověk za pár let vše domontuje nějak do kupy (stejně tam bude furt něco chybět a nedotažený) tak spadnou tak na ceně, že si řekneš jo moh jsem koupit jinou hotovou vybavenou a užít si to vše hlavně hned od začátku, protože už se budeš pokukovat po dalším.

Dál ze zkušenosti když se auto při tom aktivně používá se postupně přirozeně sere (poruchy, nehody) budeš rád když to stihneš udržovat v původním stavu natož komplikovaný upgrady a retrofity.

Takže ono to jde leda způsobem hurá akce mět dílnu/vybavení, čas a hlavně znalosti. Máš doma zvedák a wercajk, umíš s diagnostikou dokodovat výbavu atd. Hlavně aspoň přehled v ETK, TIS, ASAP dohledat si příslušný styl kol?

Hele ono koupit jedno dvě auta není dneska žádný umění, to umí skoro každej.. ale pro základ dobrý. Jenže servisovat E65 atd. to není Felda.
A v neposlední řadě jakou leštěnku na víkendy, když tam bude jakási firemní reklamní folie ?
Naposledy upravil(a) Totic dne pon 04.03.2019 11:40, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#30 Příspěvek od kawaman »

iKNOW, pokud to máš jako nějakou výzvu, zábavu nebo něco podobného, fajn. Ale sežere to opravdu mraky peněz a času a výsledek nebude nikdy takový, aby jsi ze 2 vraků postavil jedno super auto, bohužel.
Takže za mě ti drzím palce, ať jsi s výsledkem spokojen a dotáhneš to do konce.
Taky se ale přidávám k názoru, zme pokud chceš mít hezkou sedmu, musíš koupit dobrý základ..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#31 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

................zme pokud chceš mít hezkou sedmu, musíš koupit dobrý základ.................. tohle je ALFA a OMEGA !
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#32 Příspěvek od JaraX »

Totic, ale nezapomen že ty auta nemaj na žádnou výbavu přípravu, tzn si musíš dělat svazky, napadnout původní svazky, tahat si tam optiku, a nikdy to neuděláš jak origo, vždycky to bude bastl, dodělat 2-4 věcí do výbavy klidně, ale nějaký složitý dodělávky, to nedáš.
a nezapomen že spoustu věcí prostě dodělat nejde, CA nedoděláš, Nv nedoděláš.
takže jak píšou kluci, pokud se chceš chlubit v hospodě že jsi dodělal Dynamic drive, tak je to super, získáš zkušenosti, atd. ale pokud tě zajímá výsledek, je to nesmysl.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#33 Příspěvek od Filozof »

arnie jako spotřebák je to jistě dobré auto. To je pak o něčem jiném. Dneska jsem jednu bílou v karamelové kůži studoval a vypadá to pěkně z venku i vnitřek velký pro rodinu i kufr jako kráva jako jo nevědět o problémech Fka na to denní ježdění to špatné bý nemusí.

Takovej pěknej rodinej vágen se znakem BMW. ;) :lol:
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#34 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Dyť jo něco ani nejde nebo nemá smysl se pouštět do nějakejch větších akcí. Třeba rolety dotáhnout, přehodit volant a sedačky, iDrive ještě budiž v rámci možností.

Ty Báwa se pseudosportovním označením "GT" to je spíš takovej luxusní užitkáč než sport kára ne?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#35 Příspěvek od Filozof »

Jste mu ted nasadili brouka do hlavy ... stále je možnost prodat či na díly a koupit 760Li e66 v plné a jezdit jako pán .... nebo se rvát se dvěma vrakama dva roky v garáži ... ale i tak ti držím palce ... musíš si sám říci co chceš a jakou cestou se vydat ... jarax něco naznačil. Ale třeba jsi už pevně rozhodnutý je to tvoje volba.

Když už to děláš mohl to být i nějakej extra individuál co nikdo nemá, když to bude stát takový ranec ať je to jedinečné auto v evropě ... s kompressorem a 550hp+ apod. alespoň. Ale bude to pak stát 2x tolik minimálně
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#36 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

no jako přiznejme si, pokud si koupíš i slušnou 7 (nebo prostě nějaký 15 let starý BMW) v D, tak většinou taky nebude v top stavu, bude to prostě starý ojetý auto, takže investice za vetší 10ti tisíce člověka taky čekaji, (polo)přetěsnění N62 čeká každýho, výbava taky nemusí být funkční celá...

skoro by mi přišlo lepší koupit nějakou s prokoplýma guferama a louží oleje a chladící kapaliny pod autem s pořádnou slevou a tady to pak nechat udělat
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Uživatelský avatar
Itchythefirst
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: pon 14.08.2017 07:58

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#37 Příspěvek od Itchythefirst »

Pokud to nemas jako konicka s tim, ze se chces naucit neco noveho, tak se na to vyprdni ;-) A pokud to mas jako konicka, udelej si poradnej rozpocet!
70kKc je velice naivni, realne do toho nasypes klidne 3x tolik, protoze jak to budes rozebirat, postupne zjistis, ze je nekde praskla hadice, nekde vylamanej drzak, nekde chybejici srouby, prorezle trubicky DD atd.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#38 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Ja tedy nemam nic, bude to zeny auto a neni to Gt ale grand coupe, ale to je fuk, jestli to je nebo neni F=fuj.

Kazdopadne i kdyz je to z DE, tak co motor a voda, nikdo v DE nekoupil auto se snizenym termostatem a co udela N62, co u vsech topí a topí. Takže za 15 leta hadice na srac... expanzka, mozna i chladic a pote komplet tesneni v celm motoru, rozvody, inovace na vodicich listach, altik, pumpa, temro a jses v tom za 200 jen to prdne.
Proto rikam, ze pro me uz E65 neni, nekoupim ju tak jak bych si pral ja.
Tady msitni nadsenej kluk, bude asi casem hodne zklamanej, ale kdyz nekdo kupuje BMW musi s tim pocitat, tyhle auta delaj radost, kdyz jezdi a kdyz nejezdi je to 10x nasobna starost za tu radost.

Matiz to u me vcera videl :) chces BMW tak mej v zaloze Daciu Logan :))) ta te nidky nezklame.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#39 Příspěvek od matiz »

JaraX píše: CA nedoděláš, Nv nedoděláš.
Ale dodelas... Ale je to tak drahe ze to nikdo nezaplati.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....

#40 Příspěvek od JaraX »

CA nedoděláš, protože nekoupíš klíček, leda předělat na klíčky z dárce, ale to je značnej bastl
NV musíš koupit emulátor za nesmysl kterej většinou nefunguje.
Odpovědět