Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW Auto klubu ZDE a rozšiřte naše řady 😉 - info ZDE a jsme také na Facebooku a Instagramu

Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2795
Registrován: pon 10.11.2003 01:00
Klubové ID: 3552

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#21 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

To jsem zkoušel, ale nešlo s tím pootočit ani za boha...obě hadičky úplně přilepené...úplně se vnitřní část hadičky odtrhla a zůstala na tom náhubku. (Když jsem to zkoušel na druhém autě, tak tam jedna hadička šla normálně rukou stáhnout a druhá opět ani za boha...)

No hadičky jsem tedy musel odříznout a tím o 1,5-2cm zkrátit...dneska jsem to poskládal zpátky, auto projel a neteče to...Tak snad to bude cajk. Dal jsem to před garáž a zítra zkusím ranní start :-)

Pod pojmem "repase" čerpadla se skrývá jen tahle výměna těsnění nebo se dělá i něco jiného?
Když třeba přestane čerpadlo dávat dostatečný tlak, tak se jen vymění těsnění nebo se na tom čerpadle opravuje ještě něco jiného?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Klubové ID: 3968

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#22 Příspěvek od Giovany1971 »

To už ti zbyde z čerpadla jen původní obal...většina čerpadel mají sedřenou vačku i ten pístek..to jsou ty šponky v tryskách..potažmo v celém palivovém systému..prostě mění se vše
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2795
Registrován: pon 10.11.2003 01:00
Klubové ID: 3552

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#23 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

A na tu komplet repasy se dá ten vnitřek taky koupit a prostě to přeházet? Nebo se to vyrábí na míru a obnáší to nějaké soustružnické práce?

Jinak teda mít špóny v palivovém systému, tak to by asi byl poslední hřebíček do rakve...u e39 by to už asi nemělo smysl opravovat...
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2689
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec
Klubové ID: 1458

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#24 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

U E39 ty čerpadla až tak neodchází,sám víš kolik km máš najeto :D A i kdyby tak ten repas není až tak likvidační aby si kuli tomu zahodil celý auto ;)
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2795
Registrován: pon 10.11.2003 01:00
Klubové ID: 3552

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#25 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

Jasný, beru to tak, že to není tak riziková záležitost jako u novějších aut.
Samotné čerpadlo nové stojí kolem 22.000,- (druhovýroba), repasované kolem 8-10...to není likvidační položka pro to auto, ale jestli by to zaneslo vstřiky a museli se dát jiné...+ čištění nádrže a celého vedení od špón...to nevim, jestli bych se do toho pouštěl...to už bych to asi raději nechal na díly a koupil jiný kus :-)
Nebo je schopen palivový filtr ty špóny zadržet?

Jinak ranní studený start proběhnul a čerpadlo neteče....tak doufám, že mi dá na chvíli ten peklostroj pokoj :-)
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2689
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec
Klubové ID: 1458

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#26 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Palivový filtr ty špony nezachytí protože VT čerpadlo je až za filtrem,ale tim si nelámej hlavu. Takhle by si mohl zrepasovat čerpadlo,zrepasovat vstřiky,vyměnit čerpadlo v nádrži a to co je pod "tebou" na podlaze a když už to děláš tak ještě turbo,egr,řemenici atd atd.... Jezdi a šlechti 540 a 650 :P
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D