Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2611
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#21 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

To jsem zkoušel, ale nešlo s tím pootočit ani za boha...obě hadičky úplně přilepené...úplně se vnitřní část hadičky odtrhla a zůstala na tom náhubku. (Když jsem to zkoušel na druhém autě, tak tam jedna hadička šla normálně rukou stáhnout a druhá opět ani za boha...)

No hadičky jsem tedy musel odříznout a tím o 1,5-2cm zkrátit...dneska jsem to poskládal zpátky, auto projel a neteče to...Tak snad to bude cajk. Dal jsem to před garáž a zítra zkusím ranní start :-)

Pod pojmem "repase" čerpadla se skrývá jen tahle výměna těsnění nebo se dělá i něco jiného?
Když třeba přestane čerpadlo dávat dostatečný tlak, tak se jen vymění těsnění nebo se na tom čerpadle opravuje ještě něco jiného?
Přílohy
Fotografie0852.jpg
Fotografie0852.jpg (1.53 MiB) Zobrazeno 1552 x
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#22 Příspěvek od Giovany1971 »

To už ti zbyde z čerpadla jen původní obal...většina čerpadel mají sedřenou vačku i ten pístek..to jsou ty šponky v tryskách..potažmo v celém palivovém systému..prostě mění se vše
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2611
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#23 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

A na tu komplet repasy se dá ten vnitřek taky koupit a prostě to přeházet? Nebo se to vyrábí na míru a obnáší to nějaké soustružnické práce?

Jinak teda mít špóny v palivovém systému, tak to by asi byl poslední hřebíček do rakve...u e39 by to už asi nemělo smysl opravovat...
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#24 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

U E39 ty čerpadla až tak neodchází,sám víš kolik km máš najeto :D A i kdyby tak ten repas není až tak likvidační aby si kuli tomu zahodil celý auto ;)
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2611
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#25 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

Jasný, beru to tak, že to není tak riziková záležitost jako u novějších aut.
Samotné čerpadlo nové stojí kolem 22.000,- (druhovýroba), repasované kolem 8-10...to není likvidační položka pro to auto, ale jestli by to zaneslo vstřiky a museli se dát jiné...+ čištění nádrže a celého vedení od špón...to nevim, jestli bych se do toho pouštěl...to už bych to asi raději nechal na díly a koupil jiný kus :-)
Nebo je schopen palivový filtr ty špóny zadržet?

Jinak ranní studený start proběhnul a čerpadlo neteče....tak doufám, že mi dá na chvíli ten peklostroj pokoj :-)
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

Re: Teče vysokotlaké čerpadlo-opraveno

#26 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Palivový filtr ty špony nezachytí protože VT čerpadlo je až za filtrem,ale tim si nelámej hlavu. Takhle by si mohl zrepasovat čerpadlo,zrepasovat vstřiky,vyměnit čerpadlo v nádrži a to co je pod "tebou" na podlaze a když už to děláš tak ještě turbo,egr,řemenici atd atd.... Jezdi a šlechti 540 a 650 :P
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Odpovědět