Ahoj,
na bmw 545i e61 při přeřazení z 5 na 6 při normální zátěži (nízké otáčky) je nepatrné cuknutí, při svižné jízdě (při vysokých otáčkách) se stane jako kdyby klouzla spojka (vyletí otáčky třeba o 500ot a pak zařadí)
Děkuju za případné rady
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
545i E61, Automat "prokluz"
Re: 545i E61, Automat "prokluz"
hydromenic ? zkus kdyžtak vymazat adaptace, a ,,naučit,, auto jezdit/podřazovat
edit: popř. zkontrolovat hladinu oleje
edit: popř. zkontrolovat hladinu oleje
Re: 545i E61, Automat "prokluz"
matik: neco podobnyho mi delala ZF6 mezi 2 a 3, delalo to 100.000km a vymena oleje (prachobycejna vymena bez tesneni mechatroniku) ani adaptace nepomohly.
Re: 545i E61, Automat "prokluz"
Jelikož auto chci prodávat tak to řešit musím.. Nejde mi do hlavy proč se to děje mezi 5 a 6 stupněm.. Olej zkontroluji ale myslím že tím to nebude, nevím jak se chová ojetá lamela v automatu ale myslím že to bude můj případ... Chová se to jako kdyby to tu 6 neumělo zařadit dostatečně rychle, nebo jak bych to formuloval, při standartní jízdě to řadí s nepatrným cuknutím ale jakmile to tu 6 má řadii nad cca 4tis.ot. tak vyletí otáčky třeba o 500 a pak teprve zařadí s docela velkým škubnutím..
Rychlosti od 1 do 5 řadí automat velmi pěkně v jakémkoliv jízdním režimu..
Rychlosti od 1 do 5 řadí automat velmi pěkně v jakémkoliv jízdním režimu..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: 545i E61, Automat "prokluz"
Měničem to nebude. Lamela, mechatronik nebo ztráta tlaku někde po cestě. Můžeš ještě dolít olej a smazat adaptace, jestli si to ještě nedělal. Těžko říct, kdo se v tom hrabal. Mě to už u dvou převodovek pomohlo a kopání/prokluz se nevrátil, ale tak u dvaceti mi to zas nepomohlo 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: 545i E61, Automat "prokluz"
základ je smazat adaptace, pokud nepomůže tak udělat aspon těsnění mechatroniku, třeba se nahoní ještě nějakej tlak a bude to ok, a pokud ne, tak výměna převodovky nebo repas, akorát že ty pětkový převodovky moc nejsou.
Re: 545i E61, Automat "prokluz"
A proč je problém pouze když se řadí 6 ? Zbylé kvalty jdou opravdu hladce ale pouze na tu 6 to buď při vysokých otáčkách klouzne a nebo při nízkých nepatrně kopne.
Kdyby se ztrácel tlak tak by to dělalo na všechny rychlosti ? Někdo zkušenosti co stojí repas kdyby to byla ta lamela na 6 ? Děkuji
Kdyby se ztrácel tlak tak by to dělalo na všechny rychlosti ? Někdo zkušenosti co stojí repas kdyby to byla ta lamela na 6 ? Děkuji
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: 545i E61, Automat "prokluz"
zkus co radí kluci případně bych se poptal zde převodovkám rozumí třeba budou vědět po tel co to zpusobuje.
https://suvik.cz/clanky/prevodovky-zf.html
https://suvik.cz/clanky/prevodovky-zf.html