Po delším časovém odstupu, trošku střízlivější, se vracím ke starému tématu.
Přemýšlel jsem o diskutované variantě a kromě již zmíněných cen, dostupnosti a nutnosti dalších nemalých úprav jsem zvážil, že mě na autě mj. baví i právě to, že kdykoli přišlápnu plyn, auto je díky biturbu okamžitě připravené vyrazit - zatímco to obří single turbo sice asi vykouzlí X set HP navýšení výkonu, no reálně věřím tomu, že bych bez podřazení na jeho náběh čekal "10 minut"..
Proto trošku méně ambciózně
Co mám (a hlavně co je v plánu) celkem:
- Výfuky Supersprint
- Přímá náhrada filtru za K&N, otevřené sání co jsem měl způsobilo ztrátu na brzdě = 40 koní (zůstávám tedy u origo zástavby)
- Palivová pumpa Fuel-It N54 Stage 2
- Downpipes - nějaký tip, nebo je to fuk..?
- FMIC Wagner EVO 2 Competition
- Nyní SW od Motorpower, po dalších úpravách možná nahradím za MHD stage XX
- xHP SW převodovky
- Možná BOV
Jaké by bylo k takové konfiguraci vaše střízlivé doporučení turb? Nerad bych se vzdal biturba, ale zároveň bych šel nerad cestou přímé náhrady za OEM od Mitsubishi a rád bych tomu dodal trochu šťávy.
Jakého přibližného výkonu i s ohledem na doporučení "nějakých" nových turb je možno cca s takovou konfigurací dosáhnout?
Díky předem za rady
