JaraX píše:to je samozřejmě moje blbost že jsem ti bral telefon. on to byl dost stres, koupit za jeden den dvě auta 250km od sebe, tzn celkem ujeto 2400km a navíc dost komplikace na uřadě.
JaraX píše:stop stav = žádné čekačky už nejsou, už jen ti co jsou objednaní, žádné další už neberu krom stávajících zákazníků.
Tak to jsem teda asi v pěkný prdeli, když aktuálně aktivně hledám sedmu ke koupi Bez frajera, co tomu rozumí si mužu jít hrát na pisek a jezdit tříkolkou
Nebo prostě zůstanu u té Fábky, dokud Jarax nenatrefí na kvalitní pracanty.
já měl zkušenost za jízdy u tohoto motoru, prasklá příruba od chladiče hadice číslo 1. Nic moc příjemného. Oblak bílého kouře. Vyměnila se hadice a ok. Co tady tak čtu. Mám také někde netěsnost. Podezřívám chladič. V zimních měsících jde komín kouře z pravé přední ledvinky od motoru, jak kdy a ne zcela moc. Nalil jsem do chladicího okruhu také utěsňovač Od 2x150ml Liqui Moly 3330. Nějaký čas to fungovalo a voda se neztrácela vůbec. Do doby než se objevil znovu problém uniku vody u hadice. Po výměně hadice, ztráty a doplnění chladiva ok. ale za krátkou dobu se opět ztrácela voda. Nalil jsem utěsňovač BG 511 UNIVERSAL COOLING SYSTEM SEALER 355 ml. Teď to sleduji. Mám se na dolevání podobných chem. sraček vysrat než to způsobí víc škody?
Taky nevíš, co tam nacpal umělec před tebou a co ten novej zázrak udělá s tím starým. On se ten bordel nikam nevsákne a vyčistit celej okruh od těch "lepších" utěsňovačů bývá dost problém. Pak se to hřeje, převodovka vaří, auto netopí..
Líbí se mi ta myšlenka, že opravím jednu rozbitou věc rozbitím dalších dvaceti, ale pokud si to auto chceš nechat, není to ideální způsob.
navíc v chladícím okruhu je růžová kapalina g12+ místo G48(G11), Vím, že růžová tam nemá co dělat. Ředitel přede mnou ji tam už měl. Zůstal jsem prozatím u toho už cca 2,5 roku, v domnění co když to pak nadělá paseku změnit to na G48...ale paseku to může už dělat nyní s růžovou G12.
ty seš dobrej adept na radiator, čerpadlo, ventily topení apod,
já bych to otlakoval, zjistil kde je unik, pak to cely vypustil, vypláchl pořádně celej system i s radiatorem, vyndal výměník automatu, ten je nejníž a nejvíc odsere ty utěšnovače, tzn první co se projeví po použítí je že začně kopat automat.
JaraX: budu to muset udělat, jakou chemii doporučuješ na proplach? Dvoucestný vodní ventil jsem už měnil byl na sračky, teď otázka od čeho, bud za to může růžovka nebo roky, pak už to zase topilo. Zatím to nekope.