Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E66 745li Lpg spatne komprese

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
simaja
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: čtv 05.05.2016 00:00
Bydliště: Za volantem e65 745Li

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

#21 Příspěvek od simaja »

To vis ze ho nechci rozebírat. Ale jen tak polemizuju. Spatny komprese únik oleje mastný zadni nárazník. To my bohuzel nepřijde ze by se dalo vyresit za 10€

Uvidime nechám aby se na to nekdo kouknul a pak napisu co se zjistilo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

#22 Příspěvek od JaraX »

že to tak teče je nejčastěji těsnění pod altíkem (s prací 5 tísíc, včetně výměny oleje v DD atd) nebo čidlo tlaku oleje za 3 stovky.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

#23 Příspěvek od Snejk »

komprese normalne na tomhle motoru nezmeris. to musis pres diagnostiku. nedej na zadny reci pepiku z garaze co vubec netusi jak to funguje... kdyz ten motor budes jen tak z prdele tocit starterem a merit tlaky tak nameris leda tak kulovy.. ten valvetronic ti nic neda..
jeste nikdy sem nevidel n62 s "horsima" tlakama... bud bylo vydreno nebo podpaleno a nebylo tam nic.. a nebo top stav... nic mezitim neni. nikdy sem zadny problemy s krouzkama nevidel ani o tom neslysel..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

#24 Příspěvek od JaraX »

to máš tak když se v tom vrtá kdo může, nejlepší je s tím prostě zajet třeba ke Snejkovi, nebo ke mě, auto se celé zkontroluje a prověří.
já viděl krásnou 745i z Opavy, měla najeto 100kkm, vypadavali 4 válce, mechanici vyměnili několikrát svíčky, cívky, vymlátili krásné katy, a dokurvili tam co mohli, ve výsledku to byla prasklá membrána odvětrání za 500kč.
a stejny je to s tlakama na u N62, já nikdy neviděl na N62 špatné kroužky a podpálené ventily jsou tam taky vyjímečné, oni tam vydrží fakt hodně, i zlé věci,
simaja
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: čtv 05.05.2016 00:00
Bydliště: Za volantem e65 745Li

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

#25 Příspěvek od simaja »

To Snejk and JaraX : diky pánové na takovou odpoved sem cekal od založení vlákna !!
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

#26 Příspěvek od Spejbl »

Jaký kulový? :D
min. zdvih vvt=kompresni tlak 9bar
max.zdvih vvt=kompresni tlak 18bar
max.rozdil mezi válci 1.5bar

:D psal, že kluci naměřili 7-8,to mi jako kulový nepřijde na zdvih cca 0.8mm
Samozřejmě, bezdemontažní měření komprese dle úhlové zrychlení je komfortnější. :D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

#27 Příspěvek od Snejk »

to si strc za klobouk, kdyz ti otevru vvt tak tam nenameris ani bar... normalne tam nameris klidne i 5 baru protoze od zacatku toceni to nabiha linearne od nuly az po to co to chytne takze kolik otacek ses ochotnej vydrzet tolik ti to ukaze....
diagnostika neznamena uhlovy zrychleni (to samozrejme taky existuje toholle mereni) ale myslim tim normalni program kdy reknes diagnostikou ze des merit komprese a jedes normalne s vyplym vvt na 9mm jako na atmosferu... to pak neco zmeris...
Odpovědět