To vis ze ho nechci rozebírat. Ale jen tak polemizuju. Spatny komprese únik oleje mastný zadni nárazník. To my bohuzel nepřijde ze by se dalo vyresit za 10€
Uvidime nechám aby se na to nekdo kouknul a pak napisu co se zjistilo.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E66 745li Lpg spatne komprese
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: E66 745li Lpg spatne komprese
že to tak teče je nejčastěji těsnění pod altíkem (s prací 5 tísíc, včetně výměny oleje v DD atd) nebo čidlo tlaku oleje za 3 stovky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: E66 745li Lpg spatne komprese
komprese normalne na tomhle motoru nezmeris. to musis pres diagnostiku. nedej na zadny reci pepiku z garaze co vubec netusi jak to funguje... kdyz ten motor budes jen tak z prdele tocit starterem a merit tlaky tak nameris leda tak kulovy.. ten valvetronic ti nic neda..
jeste nikdy sem nevidel n62 s "horsima" tlakama... bud bylo vydreno nebo podpaleno a nebylo tam nic.. a nebo top stav... nic mezitim neni. nikdy sem zadny problemy s krouzkama nevidel ani o tom neslysel..
jeste nikdy sem nevidel n62 s "horsima" tlakama... bud bylo vydreno nebo podpaleno a nebylo tam nic.. a nebo top stav... nic mezitim neni. nikdy sem zadny problemy s krouzkama nevidel ani o tom neslysel..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: E66 745li Lpg spatne komprese
to máš tak když se v tom vrtá kdo může, nejlepší je s tím prostě zajet třeba ke Snejkovi, nebo ke mě, auto se celé zkontroluje a prověří.
já viděl krásnou 745i z Opavy, měla najeto 100kkm, vypadavali 4 válce, mechanici vyměnili několikrát svíčky, cívky, vymlátili krásné katy, a dokurvili tam co mohli, ve výsledku to byla prasklá membrána odvětrání za 500kč.
a stejny je to s tlakama na u N62, já nikdy neviděl na N62 špatné kroužky a podpálené ventily jsou tam taky vyjímečné, oni tam vydrží fakt hodně, i zlé věci,
já viděl krásnou 745i z Opavy, měla najeto 100kkm, vypadavali 4 válce, mechanici vyměnili několikrát svíčky, cívky, vymlátili krásné katy, a dokurvili tam co mohli, ve výsledku to byla prasklá membrána odvětrání za 500kč.
a stejny je to s tlakama na u N62, já nikdy neviděl na N62 špatné kroužky a podpálené ventily jsou tam taky vyjímečné, oni tam vydrží fakt hodně, i zlé věci,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: čtv 05.05.2016 00:00
- Bydliště: Za volantem e65 745Li
Re: E66 745li Lpg spatne komprese
To Snejk and JaraX : diky pánové na takovou odpoved sem cekal od založení vlákna !!
Re: E66 745li Lpg spatne komprese
Jaký kulový? 
min. zdvih vvt=kompresni tlak 9bar
max.zdvih vvt=kompresni tlak 18bar
max.rozdil mezi válci 1.5bar
psal, že kluci naměřili 7-8,to mi jako kulový nepřijde na zdvih cca 0.8mm
Samozřejmě, bezdemontažní měření komprese dle úhlové zrychlení je komfortnější.

min. zdvih vvt=kompresni tlak 9bar
max.zdvih vvt=kompresni tlak 18bar
max.rozdil mezi válci 1.5bar

Samozřejmě, bezdemontažní měření komprese dle úhlové zrychlení je komfortnější.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: E66 745li Lpg spatne komprese
to si strc za klobouk, kdyz ti otevru vvt tak tam nenameris ani bar... normalne tam nameris klidne i 5 baru protoze od zacatku toceni to nabiha linearne od nuly az po to co to chytne takze kolik otacek ses ochotnej vydrzet tolik ti to ukaze....
diagnostika neznamena uhlovy zrychleni (to samozrejme taky existuje toholle mereni) ale myslim tim normalni program kdy reknes diagnostikou ze des merit komprese a jedes normalne s vyplym vvt na 9mm jako na atmosferu... to pak neco zmeris...
diagnostika neznamena uhlovy zrychleni (to samozrejme taky existuje toholle mereni) ale myslim tim normalni program kdy reknes diagnostikou ze des merit komprese a jedes normalne s vyplym vvt na 9mm jako na atmosferu... to pak neco zmeris...