A k tomu těsnění pod hlavou, hypoteticky, lze to vyměnit v domácích podmínkách (když zjistím jak na to) za pomoci standardního nářadí a mechanické zručnosti, nebo je k tomu potřeba nějaká specialita, či je jiný důvod proč se do toho svépomocí nepouštět (a ne z důvodu nešikovnosti)
Doma to v klidu uděláš, já si teď vytáhl z GT cka n55 ven a doma v garazi vedle kočárku udělal celou generálku s prvním vybrusem kliky Novými pistnimi kroužky atd, nové mazání atd... zjistil jsem ze všechno jde když čteš a drzis se postupu, ono to zase taková věda není, najdeš na internetu cely katalog bmw on-line, pracovní postupy, utahovaci momenty, díly do motoru jsem kupoval originál, , na hlavu akorat potřebuješ aretačni přípravek na rozvody pro n54. Takže za mě ano. Stáhnout se dá i celá diagnostika a kabel kupis v Číně
Zpatky k uniku vody na N57 190kw.
Mne zacala voda cakat nahle pri jizde, ohozenej kryt motoru zespodu a prostor kolem alternatoru atd. Ale neni videt kudy to jde. Samozrejme temer ihned hlaska ohledne nizke hladiny vody.
Pod sanim je prej nejakej domecek a ten casto odchazi vlivem vyhrati (jasne, 6 let a 260.000km je uz proste prilis )
Jdu spravnou cestou?