Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problémy E39 528

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Problémy E39 528

#1 Příspěvek od PRAHAV8 »

Ahoj, chci se zeptat přestala mi fungovat visko spojka a stojim před otázkou jestli origo nebo stačí druhovýroba. Na 7er jsem kupoval origo ale tady by možná stačila druhovýroba :?: Motor je to 528. Díky!
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Problémy E39 528

#2 Příspěvek od Filozof »

Mám 728i m52b28 koupil jsem hella behr a funguje dobře už 3ti rok a víc jak 70tis km
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E39 528

#3 Příspěvek od PRAHAV8 »

Díky zatim to vypadá že koupim druhovýrobu. Počkám ještě na další co napíšou a pak případně objednám.
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

Re: Problémy E39 528

#4 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Já na 528 kupoval taky druhovýrobu BEHR/Hella,ale fungoval až třetí kus,ostatní dvě byli pořád "seplé" a hučelo to jak lokomotiva...
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Problémy E39 528

#5 Příspěvek od Filozof »

práce je to na chvilku a jde to reklamovat mě to funguje přesně jak má.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E39 528

#6 Příspěvek od PRAHAV8 »

Práce je to rychlovka to vím. Mám tu ale 2 528 a u obou nejde povolit vrtule tak jsem u jednoho motoru vyndal rovnou i pumpu a dnes musim z pumpy sundat řemenici a visku. Uvažoval jsem že koupím značku Sachs té spojky.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Problémy E39 528

#7 Příspěvek od Filozof »

Sachs má kamarád a funguje taky dobře u 728i.
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

Re: Problémy E39 528

#8 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

mam na sachsu u 528i najeto cca 40tis a taky dobrý
abych povolil visku, musel jsem vyrobit přípravek, kterým jsem blok řemenici aby se neotáčela
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

Re: Problémy E39 528

#9 Příspěvek od ACDC »

Vždyť stačí ťuknout kladivem na klíč. Když tak víc a víc..
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy E39 528

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

LUBEC píše:… abych povolil visku, musel jsem vyrobit přípravek, kterým jsem blok řemenici aby se neotáčela
Stačí ohřát matici visco-spojky PB hořákem, stačí malý pájecí a pak dlouhý klíč a klepnout
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

Re: Problémy E39 528

#11 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

uznavám oheň a kladivo jako všemocný pomocnik :)

jsem šel cestou kopie oem připravku ;)
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E39 528

#12 Příspěvek od PRAHAV8 »

Tak panové mam tu další problém :D Na druhém autě taky 528 kde byla rovněž výměna visko spojky za originál, termostat, vodní pumpa, řemeny, ventily topení, origo BMW chladící směs naředěná na -30 se auto začalo přehřívat. Před touto výměnou se mi to stalo už asi 2x a po výměně to přestalo a ted se to znovu objevilo. V autě je taky LPG se kterým nikdy nebyl problém ale ted mi začal přesně ve stejný den co se začalo auto přehřívat spínat plyn až při 90 stupních a dřív mi přepnul někde okolo 50stupnu. Auto vystoupá s teplotou až do červeného pole a občas se mi i červené pole rozsvítí ale třeba během vteřiny mi to spadne zase na 90 stupnů. Divné je že tam jsou velice rychlé výkyvy teplot. Z 90 stupnů se to třeba během 10-15 vteřin přehoupne do červeného pole. Příjde mi ale že auto dělá tyto problémy až když je teplota pod -10 a motor kompletně vychladne. Diky za rady
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: Problémy E39 528

#13 Příspěvek od Spejbl »

Otázkou je, jestli údaj čidla je relevantní. Zkusil bych infra teploměrem orientačně změřit teploty, do i z chladiče i na motoru.
Topení jde dobře?
Hadice nejsou jak kámen?
Okruh to má? Myslím jestli z trysky pod zátkou expanzky čůrá voda, bez bublin a v intenzitě s otáčkami?
drifterCZ
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Problémy E39 528

#14 Příspěvek od drifterCZ »

začal bych namačkáním teploty motoru ve skrytém menu budíků, třeba přijdeš na to, že je špatné čidlo, pokud se bude teplota měnit podivně
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

Re: Problémy E39 528

#15 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Zkus pořádně odvzdušnit a nebo obejít to lpg,špatnej reduktor ti může taky dělat neplechu
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E39 528

#16 Příspěvek od PRAHAV8 »

Teplota podle diagnostiky (INPA) ukazuje opravdu teplotu jakou ukazují budíky. Hadice jsou v pohodě nic netlakuje. Auto krásně topí vše je v pohodě. Jasně pod zátkou "čůrá voda" vše je ok. Diagnostika mi žádné špatné čidlo nehlásí.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Problémy E39 528

#17 Příspěvek od Filozof »

Šáhni si na spodní hadici chladiče, pokud bude studená je to jasný termostat a voda je pouze v malém okruhu případně zavzdušnění muže být taky příčina poslední možnost je těsnění pod hlavou...
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E39 528

#18 Příspěvek od PRAHAV8 »

Hadice jsou teplé přesně jak mají bejt. No právě to těsnění nechci aby to bylo proto sem píšu abych případně zajistil něco co ještě nevím. Divný ale je že to auto dělá jen když je velká zima a když je třeba +5 tak nic :?
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: Problémy E39 528

#19 Příspěvek od Spejbl »

A ta teplota v budicich a Inpě stoupá lineárně, není tam náhle skok.
Pakliže to topí, hadice nejsou tvrdé, neháže to vodu ven, a neztrácí-li se voda tak bych to moc na těsnění neviděl. :D
Spíš na ten termistor.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E39 528

#20 Příspěvek od PRAHAV8 »

Ano na budíku i v inpě to stoupá stejně. Výkon motoru je stále stejný a vodu to nežere ani voda v oleji neni ani olej ve vodě. Včera jsem vyměnil tento díl z druhého motoru: 61 31 8 360 857 (10)

Obrázek
Odpovědět