
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problémy E39 528
Problémy E39 528
Ahoj, chci se zeptat přestala mi fungovat visko spojka a stojim před otázkou jestli origo nebo stačí druhovýroba. Na 7er jsem kupoval origo ale tady by možná stačila druhovýroba
Motor je to 528. Díky!

Re: Problémy E39 528
Mám 728i m52b28 koupil jsem hella behr a funguje dobře už 3ti rok a víc jak 70tis km
Re: Problémy E39 528
Díky zatim to vypadá že koupim druhovýrobu. Počkám ještě na další co napíšou a pak případně objednám.
Re: Problémy E39 528
Já na 528 kupoval taky druhovýrobu BEHR/Hella,ale fungoval až třetí kus,ostatní dvě byli pořád "seplé" a hučelo to jak lokomotiva...

BMW E34 540iA


Re: Problémy E39 528
práce je to na chvilku a jde to reklamovat mě to funguje přesně jak má.
Re: Problémy E39 528
Práce je to rychlovka to vím. Mám tu ale 2 528 a u obou nejde povolit vrtule tak jsem u jednoho motoru vyndal rovnou i pumpu a dnes musim z pumpy sundat řemenici a visku. Uvažoval jsem že koupím značku Sachs té spojky.
Re: Problémy E39 528
Sachs má kamarád a funguje taky dobře u 728i.
Re: Problémy E39 528
mam na sachsu u 528i najeto cca 40tis a taky dobrý
abych povolil visku, musel jsem vyrobit přípravek, kterým jsem blok řemenici aby se neotáčela
abych povolil visku, musel jsem vyrobit přípravek, kterým jsem blok řemenici aby se neotáčela
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: Problémy E39 528
Vždyť stačí ťuknout kladivem na klíč. Když tak víc a víc..
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy E39 528
Stačí ohřát matici visco-spojky PB hořákem, stačí malý pájecí a pak dlouhý klíč a klepnoutLUBEC píše:… abych povolil visku, musel jsem vyrobit přípravek, kterým jsem blok řemenici aby se neotáčela
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Problémy E39 528
uznavám oheň a kladivo jako všemocný pomocnik
jsem šel cestou kopie oem připravku

jsem šel cestou kopie oem připravku

Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: Problémy E39 528
Tak panové mam tu další problém
Na druhém autě taky 528 kde byla rovněž výměna visko spojky za originál, termostat, vodní pumpa, řemeny, ventily topení, origo BMW chladící směs naředěná na -30 se auto začalo přehřívat. Před touto výměnou se mi to stalo už asi 2x a po výměně to přestalo a ted se to znovu objevilo. V autě je taky LPG se kterým nikdy nebyl problém ale ted mi začal přesně ve stejný den co se začalo auto přehřívat spínat plyn až při 90 stupních a dřív mi přepnul někde okolo 50stupnu. Auto vystoupá s teplotou až do červeného pole a občas se mi i červené pole rozsvítí ale třeba během vteřiny mi to spadne zase na 90 stupnů. Divné je že tam jsou velice rychlé výkyvy teplot. Z 90 stupnů se to třeba během 10-15 vteřin přehoupne do červeného pole. Příjde mi ale že auto dělá tyto problémy až když je teplota pod -10 a motor kompletně vychladne. Diky za rady

Re: Problémy E39 528
Otázkou je, jestli údaj čidla je relevantní. Zkusil bych infra teploměrem orientačně změřit teploty, do i z chladiče i na motoru.
Topení jde dobře?
Hadice nejsou jak kámen?
Okruh to má? Myslím jestli z trysky pod zátkou expanzky čůrá voda, bez bublin a v intenzitě s otáčkami?
Topení jde dobře?
Hadice nejsou jak kámen?
Okruh to má? Myslím jestli z trysky pod zátkou expanzky čůrá voda, bez bublin a v intenzitě s otáčkami?
Re: Problémy E39 528
začal bych namačkáním teploty motoru ve skrytém menu budíků, třeba přijdeš na to, že je špatné čidlo, pokud se bude teplota měnit podivně
Re: Problémy E39 528
Zkus pořádně odvzdušnit a nebo obejít to lpg,špatnej reduktor ti může taky dělat neplechu

BMW E34 540iA


Re: Problémy E39 528
Teplota podle diagnostiky (INPA) ukazuje opravdu teplotu jakou ukazují budíky. Hadice jsou v pohodě nic netlakuje. Auto krásně topí vše je v pohodě. Jasně pod zátkou "čůrá voda" vše je ok. Diagnostika mi žádné špatné čidlo nehlásí.
Re: Problémy E39 528
Šáhni si na spodní hadici chladiče, pokud bude studená je to jasný termostat a voda je pouze v malém okruhu případně zavzdušnění muže být taky příčina poslední možnost je těsnění pod hlavou...
Re: Problémy E39 528
Hadice jsou teplé přesně jak mají bejt. No právě to těsnění nechci aby to bylo proto sem píšu abych případně zajistil něco co ještě nevím. Divný ale je že to auto dělá jen když je velká zima a když je třeba +5 tak nic 

Re: Problémy E39 528
A ta teplota v budicich a Inpě stoupá lineárně, není tam náhle skok.
Pakliže to topí, hadice nejsou tvrdé, neháže to vodu ven, a neztrácí-li se voda tak bych to moc na těsnění neviděl.
Spíš na ten termistor.
Pakliže to topí, hadice nejsou tvrdé, neháže to vodu ven, a neztrácí-li se voda tak bych to moc na těsnění neviděl.

Spíš na ten termistor.
Re: Problémy E39 528
Ano na budíku i v inpě to stoupá stejně. Výkon motoru je stále stejný a vodu to nežere ani voda v oleji neni ani olej ve vodě. Včera jsem vyměnil tento díl z druhého motoru: 61 31 8 360 857 (10)

