Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Nürburgring

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Nürburgring

#1 Příspěvek od zvedavec »

Hele zkusili jste někdo se svést na Nürburgringu, co vaše sedma dovede ? Podle tohoto to vypadá že jsou sedmy ty nejpomalejší vozejky. :-)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: Nürburgring

#2 Příspěvek od matiz »

Budu hovado, podle mne je vysledek sedmice ze zeleneho pekla zcela irelevantni, to auto je podle mne vsechno jine, jen ne sportovni nacini. Umi jet rychle, umi byt rychla i v zatackach, ale pro tyto extremy je proste zcela nevhodna. Jeste tu chybi test jak hlubokou reku dokaze prebrodit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Re: Nürburgring

#3 Příspěvek od zvedavec »

No jasně a taky samozřejmě to je o šoférovi. Vzpomeňme TopGear kde ta bloncka se standartní dodávkou dávala na frak i supersportům. Ale já si říkám že mít silné auto v top stavu, tak by mě docela lákalo si tam zajet a vyzkoušet co opravdu dovede.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: Nürburgring

#4 Příspěvek od zzeli »

745 na zavody neni, spis to vypada, ze nekdo chtel dorazit hucici lozisko :) Ani 760 neni na zavody, ale ta uz jede lepe, na YT je nekde taky video z okruhu a celkem to tam dava :)
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3625

Re: Nürburgring

#5 Příspěvek od tommee »

Noo, nechci hejtovat, ale sedma je rychlej křižník běžnýho provozu, brát ji na okruh je spíš pro prdel. Kdo na Ringu nebyl, bude mít po prvním kole sevřenou prdel a bude rád, že to přežil. Na nalezení limitů stačí někam blíž, třeba Most, tam se navíc na limit auta dostanete mnohem rychleji než na Nurburgringu. On je ten Ring k autu celkem šetrnej, taková rychlá okreska :lol:
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Re: Nürburgring

#6 Příspěvek od zvedavec »

jj taky mě právě napadlo že vyhnat pavouky z laufů se dá i unás. Všechny okruhy čas od času pouští na dráhu i veřejnost.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Nürburgring

#7 Příspěvek od JaraX »

ale proč si neprojet ring v sedmě, ale nemůžeš od toho vůbec nic čekat, ani časy, ani žádný extra zážitky, ale to stejný pokud tam vezmeš pětku nebo obyčejnou trojku bez Mpaket podvozku atd.
ale jak píšeš matiz, řešit jak se sedmě daří na ringu je stejný jako řešit její brodivost.
ale Sabine by i přesto se sedmou vypráskala kde koho.
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Re: Nürburgring

#8 Příspěvek od zvedavec »

No né, já to opravdu jen myslel tak jestli tady někoho nenapadlo vypustit těch cca 350 koníků ať se opravdu proběhnou a to si myslím že nikde jinde než na nějakém okruhu nejde.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Nürburgring

#9 Příspěvek od JaraX »

tys tou sedmou asi nikdy nejel že?
tomu mužeš dát naplno uplně kdekoliv, vždyt to má přes dvě tuny, to není žádná bestie, je to normální hodný auto.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: Nürburgring

#10 Příspěvek od Filozof »

i M5 má kolem 2tun a taky se sní jezdí po okruhu. NA projetí fajn ale jestli někdo chce nakládat nějakým ostrým lehkých RSkám tak at raději nad tím nepřemýšlí ... ono by to bylo díky váze atd prostě dost k nasrání. Třeba golf R nebo podobné hračky jsou opravdu rychlé s 300hp+ a váhou o 600kg nižší než je 7er by mohlo přijít nasr..ní ale o to asi nejde spíše vyzkoušet si jak auto funguje v režimu sport může bejt zajimavé. Hlavně chování na limitu auta. A věřím že i rozdíl dvou stejných e65 jedna s DD a jedna bez bude hodně vidět hlavně v zatáčkách to může být zajimavé srovnání.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín
Klubové ID: 3927

Re: Nürburgring

#11 Příspěvek od kawaman »

No tu sedmu bez DD nemá cenu nikam tahat, však to je děs. To auto se chove divně ikdyž foukne vítr :lol:
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3625

Re: Nürburgring

#12 Příspěvek od tommee »

Asi jsem to vzal za špatnej konec. Rozhodně projížďku na Nurburgringu doporučuju každému! Je to úžasnej zážitek, droga pokud tomu propadnete. Zážitek v každým autě! chtěl jsem jen napsat, ať od sedmičky nemáte přílišný očekávání, toť vše :D

Kdo chce svou káru dostat vyloženě na limit, lepší jsou klasický GPčkový okuhy. Pár brždění z maxima a limit je na světě:)
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín
Klubové ID: 3927

Re: Nürburgring

#13 Příspěvek od kawaman »

Na okruhu jdou brzdy rychle srát (většina sériových). Pamatuji si na své bývalé zx6rr 2004, když jsem byl po 1. v Brně na okruhu a při brždění do Švoncovky jsem zjistil, že mi to nebrzdí :D krásný pocit :twisted:
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: Nürburgring

#14 Příspěvek od Filozof »

Lepší je limit zjištovat ve smyku nebo na hranici smyku v zatáčkách ...nevím jak reaguje E65-66 při těch asistentech a zda to hodně zasahuje ale klasická e38 jde ještě pěkně zkorigovat volantem/plynem ...ikdyž je pravda na 16" je to o něčem jiném jako na 18" kolech.

Okruh mokrý v dešti nebo na ledu/sněhu může být hodně zajimavý ... učení řízeného smyku. Ikdyž v zimě je to lepší na letišti či velkém parkovišti kde se dají zkoušet limity a chování auta a u 7er.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

Re: Nürburgring

#15 Příspěvek od pGb »

Následující mozkový výplach berte prosím s nadhledem:

Filozofe e65/e66 nemá samosvor, žádnej kdovíjakej řízenej smyk s tím nevykouzlíš. Když vypneš stabilizaci, tak s tím je sice trochu víc zábavy, ale táhlý řízený smyk stejne nedáš. Krása toho auta je v tom, že pod prdelí přesně poznáš, kdy máš nedotáčivej přední, kdy přetáčivej zadní a plynem můžeš krásně přenášet těžiště. Ta generace e65 krásně komunikuje. 16" kola na tom stejně nejdou, takže všichni rozumní jedou 18/19(20)", čím větší tím víc držej logicky. Blbnutí na sněhu ... hm, dobrý tak na pár minut, v provozu je to úplně jiné. Na sněhu sice jedeš bokem, ale o nějaké přesnosti moc řeč být nemůže. Limity toho auta jsou tam, kam tě pustí tvoje hlava, gumy, podvozek a brzdy :) ... jde to bez problémů na suchu. Krásně ti to auto řekne co a jak.

Edit: nejčistčí průjezd zatáčkou budeš mít stejně když nejsi v ani jednom druhu smyku
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: Nürburgring

#16 Příspěvek od Filozof »

pGB: Díky za výplach :D
16" samo na E38 zimní ....jinak jasně že e65 jezdí 17 - 21" většinou 18-20".

Jde o to vědět jak auto reaguje v krizi a pro někoho ta zkušenost je velice dobrá.
Nejhorší co jsem zažil byl xdrive který mě na zasněžených kostkách táhnul ven ze zatáčky komplet celé auto, ani předek ani zadek ...a to jsem jel opravdu krokem cca 40km/h.

Jinak jasně to je ta hrana kdy projedeš zatáčku aniž bys ještě byl v driftu ...chápu nejsme u 3er v mpaketu s LSD kde je to o něčem jiném. Přesto si myslím DD hodně kompenzuje natáčení a v režimu sport to může být dost zajimavé. Auto teoreticky s DD zvládne víc než si člověk dokáže připustit.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Nürburgring

#17 Příspěvek od JaraX »

nevím co máte proti xdrive, zrovna tu jeden mám, je to super :lol: :lol: :lol:
Obrázek
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: Nürburgring

#18 Příspěvek od Filozof »

z čeho to je e61 ? Nebo Fko ? či X5 ? A co stím majitel dělal :shock:
Znáš příběh jak ktomuto dojde ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Nürburgring

#19 Příspěvek od JaraX »

je to X3 E83, jak k tomu dojde? normalně odejde kloub na poloose a ta se pak roztrhne.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

Re: Nürburgring

#20 Příspěvek od Snejk »

to ja dneska zrovna menil na f01, taky pan nedojel na hory, kloub to nedal... no a na ty f10 je cistej prustrel motorem, dneska sem tu mrtvolku ohledal a koukal sem krz... dobry den ojnice ven... no lepsi zacatek roku uz nejde... jo a zitra pritahnou e70 ta taky umrela nekde na dalnici, to je jen 3,0sd tak se necham prekvapit..
Odpovědět