
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nürburgring
Nürburgring
Hele zkusili jste někdo se svést na Nürburgringu, co vaše sedma dovede ? Podle tohoto to vypadá že jsou sedmy ty nejpomalejší vozejky.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nürburgring
Budu hovado, podle mne je vysledek sedmice ze zeleneho pekla zcela irelevantni, to auto je podle mne vsechno jine, jen ne sportovni nacini. Umi jet rychle, umi byt rychla i v zatackach, ale pro tyto extremy je proste zcela nevhodna. Jeste tu chybi test jak hlubokou reku dokaze prebrodit




Re: Nürburgring
No jasně a taky samozřejmě to je o šoférovi. Vzpomeňme TopGear kde ta bloncka se standartní dodávkou dávala na frak i supersportům. Ale já si říkám že mít silné auto v top stavu, tak by mě docela lákalo si tam zajet a vyzkoušet co opravdu dovede.
Re: Nürburgring
745 na zavody neni, spis to vypada, ze nekdo chtel dorazit hucici lozisko
Ani 760 neni na zavody, ale ta uz jede lepe, na YT je nekde taky video z okruhu a celkem to tam dava 


- tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
Re: Nürburgring
Noo, nechci hejtovat, ale sedma je rychlej křižník běžnýho provozu, brát ji na okruh je spíš pro prdel. Kdo na Ringu nebyl, bude mít po prvním kole sevřenou prdel a bude rád, že to přežil. Na nalezení limitů stačí někam blíž, třeba Most, tam se navíc na limit auta dostanete mnohem rychleji než na Nurburgringu. On je ten Ring k autu celkem šetrnej, taková rychlá okreska 

Re: Nürburgring
jj taky mě právě napadlo že vyhnat pavouky z laufů se dá i unás. Všechny okruhy čas od času pouští na dráhu i veřejnost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nürburgring
ale proč si neprojet ring v sedmě, ale nemůžeš od toho vůbec nic čekat, ani časy, ani žádný extra zážitky, ale to stejný pokud tam vezmeš pětku nebo obyčejnou trojku bez Mpaket podvozku atd.
ale jak píšeš matiz, řešit jak se sedmě daří na ringu je stejný jako řešit její brodivost.
ale Sabine by i přesto se sedmou vypráskala kde koho.
ale jak píšeš matiz, řešit jak se sedmě daří na ringu je stejný jako řešit její brodivost.
ale Sabine by i přesto se sedmou vypráskala kde koho.
Re: Nürburgring
No né, já to opravdu jen myslel tak jestli tady někoho nenapadlo vypustit těch cca 350 koníků ať se opravdu proběhnou a to si myslím že nikde jinde než na nějakém okruhu nejde.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nürburgring
tys tou sedmou asi nikdy nejel že?
tomu mužeš dát naplno uplně kdekoliv, vždyt to má přes dvě tuny, to není žádná bestie, je to normální hodný auto.
tomu mužeš dát naplno uplně kdekoliv, vždyt to má přes dvě tuny, to není žádná bestie, je to normální hodný auto.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Nürburgring
i M5 má kolem 2tun a taky se sní jezdí po okruhu. NA projetí fajn ale jestli někdo chce nakládat nějakým ostrým lehkých RSkám tak at raději nad tím nepřemýšlí ... ono by to bylo díky váze atd prostě dost k nasrání. Třeba golf R nebo podobné hračky jsou opravdu rychlé s 300hp+ a váhou o 600kg nižší než je 7er by mohlo přijít nasr..ní ale o to asi nejde spíše vyzkoušet si jak auto funguje v režimu sport může bejt zajimavé. Hlavně chování na limitu auta. A věřím že i rozdíl dvou stejných e65 jedna s DD a jedna bez bude hodně vidět hlavně v zatáčkách to může být zajimavé srovnání.
- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
Re: Nürburgring
No tu sedmu bez DD nemá cenu nikam tahat, však to je děs. To auto se chove divně ikdyž foukne vítr 

Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
- tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
Re: Nürburgring
Asi jsem to vzal za špatnej konec. Rozhodně projížďku na Nurburgringu doporučuju každému! Je to úžasnej zážitek, droga pokud tomu propadnete. Zážitek v každým autě! chtěl jsem jen napsat, ať od sedmičky nemáte přílišný očekávání, toť vše
Kdo chce svou káru dostat vyloženě na limit, lepší jsou klasický GPčkový okuhy. Pár brždění z maxima a limit je na světě:)

Kdo chce svou káru dostat vyloženě na limit, lepší jsou klasický GPčkový okuhy. Pár brždění z maxima a limit je na světě:)
- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
Re: Nürburgring
Na okruhu jdou brzdy rychle srát (většina sériových). Pamatuji si na své bývalé zx6rr 2004, když jsem byl po 1. v Brně na okruhu a při brždění do Švoncovky jsem zjistil, že mi to nebrzdí
krásný pocit 


Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Nürburgring
Lepší je limit zjištovat ve smyku nebo na hranici smyku v zatáčkách ...nevím jak reaguje E65-66 při těch asistentech a zda to hodně zasahuje ale klasická e38 jde ještě pěkně zkorigovat volantem/plynem ...ikdyž je pravda na 16" je to o něčem jiném jako na 18" kolech.
Okruh mokrý v dešti nebo na ledu/sněhu může být hodně zajimavý ... učení řízeného smyku. Ikdyž v zimě je to lepší na letišti či velkém parkovišti kde se dají zkoušet limity a chování auta a u 7er.
Okruh mokrý v dešti nebo na ledu/sněhu může být hodně zajimavý ... učení řízeného smyku. Ikdyž v zimě je to lepší na letišti či velkém parkovišti kde se dají zkoušet limity a chování auta a u 7er.
Re: Nürburgring
Následující mozkový výplach berte prosím s nadhledem:
Filozofe e65/e66 nemá samosvor, žádnej kdovíjakej řízenej smyk s tím nevykouzlíš. Když vypneš stabilizaci, tak s tím je sice trochu víc zábavy, ale táhlý řízený smyk stejne nedáš. Krása toho auta je v tom, že pod prdelí přesně poznáš, kdy máš nedotáčivej přední, kdy přetáčivej zadní a plynem můžeš krásně přenášet těžiště. Ta generace e65 krásně komunikuje. 16" kola na tom stejně nejdou, takže všichni rozumní jedou 18/19(20)", čím větší tím víc držej logicky. Blbnutí na sněhu ... hm, dobrý tak na pár minut, v provozu je to úplně jiné. Na sněhu sice jedeš bokem, ale o nějaké přesnosti moc řeč být nemůže. Limity toho auta jsou tam, kam tě pustí tvoje hlava, gumy, podvozek a brzdy
... jde to bez problémů na suchu. Krásně ti to auto řekne co a jak.
Edit: nejčistčí průjezd zatáčkou budeš mít stejně když nejsi v ani jednom druhu smyku
Filozofe e65/e66 nemá samosvor, žádnej kdovíjakej řízenej smyk s tím nevykouzlíš. Když vypneš stabilizaci, tak s tím je sice trochu víc zábavy, ale táhlý řízený smyk stejne nedáš. Krása toho auta je v tom, že pod prdelí přesně poznáš, kdy máš nedotáčivej přední, kdy přetáčivej zadní a plynem můžeš krásně přenášet těžiště. Ta generace e65 krásně komunikuje. 16" kola na tom stejně nejdou, takže všichni rozumní jedou 18/19(20)", čím větší tím víc držej logicky. Blbnutí na sněhu ... hm, dobrý tak na pár minut, v provozu je to úplně jiné. Na sněhu sice jedeš bokem, ale o nějaké přesnosti moc řeč být nemůže. Limity toho auta jsou tam, kam tě pustí tvoje hlava, gumy, podvozek a brzdy

Edit: nejčistčí průjezd zatáčkou budeš mít stejně když nejsi v ani jednom druhu smyku
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Nürburgring
pGB: Díky za výplach
16" samo na E38 zimní ....jinak jasně že e65 jezdí 17 - 21" většinou 18-20".
Jde o to vědět jak auto reaguje v krizi a pro někoho ta zkušenost je velice dobrá.
Nejhorší co jsem zažil byl xdrive který mě na zasněžených kostkách táhnul ven ze zatáčky komplet celé auto, ani předek ani zadek ...a to jsem jel opravdu krokem cca 40km/h.
Jinak jasně to je ta hrana kdy projedeš zatáčku aniž bys ještě byl v driftu ...chápu nejsme u 3er v mpaketu s LSD kde je to o něčem jiném. Přesto si myslím DD hodně kompenzuje natáčení a v režimu sport to může být dost zajimavé. Auto teoreticky s DD zvládne víc než si člověk dokáže připustit.

16" samo na E38 zimní ....jinak jasně že e65 jezdí 17 - 21" většinou 18-20".
Jde o to vědět jak auto reaguje v krizi a pro někoho ta zkušenost je velice dobrá.
Nejhorší co jsem zažil byl xdrive který mě na zasněžených kostkách táhnul ven ze zatáčky komplet celé auto, ani předek ani zadek ...a to jsem jel opravdu krokem cca 40km/h.
Jinak jasně to je ta hrana kdy projedeš zatáčku aniž bys ještě byl v driftu ...chápu nejsme u 3er v mpaketu s LSD kde je to o něčem jiném. Přesto si myslím DD hodně kompenzuje natáčení a v režimu sport to může být dost zajimavé. Auto teoreticky s DD zvládne víc než si člověk dokáže připustit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nürburgring
nevím co máte proti xdrive, zrovna tu jeden mám, je to super




- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Nürburgring
z čeho to je e61 ? Nebo Fko ? či X5 ? A co stím majitel dělal
Znáš příběh jak ktomuto dojde ?

Znáš příběh jak ktomuto dojde ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nürburgring
je to X3 E83, jak k tomu dojde? normalně odejde kloub na poloose a ta se pak roztrhne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nürburgring
to ja dneska zrovna menil na f01, taky pan nedojel na hory, kloub to nedal... no a na ty f10 je cistej prustrel motorem, dneska sem tu mrtvolku ohledal a koukal sem krz... dobry den ojnice ven... no lepsi zacatek roku uz nejde... jo a zitra pritahnou e70 ta taky umrela nekde na dalnici, to je jen 3,0sd tak se necham prekvapit..