Snejku - jsi v pohode?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
- scooter_x
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 523
 - Registrován: ned 15.05.2011 00:00
 - Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
 - Klubové ID: 3560
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Je to sice hned vedle, ale jiny areal, ne? Podle toho videa... Navic nehori Merino kuze na komfortech z e65 a hromada aut na dily, ale nejaky vietnamsky textil, takze pohoda 
 
Snejku - jsi v pohode?
			
			
									
						
							Snejku - jsi v pohode?
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
			
						BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
- vlastnemec
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1627
 - Registrován: stř 16.03.2011 01:00
 - Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
To se mi líbí, akorát ve sklepě už je jen klimapanel, ovladač světel, ale žádný modul sedadel nemámmatiz píše:Sere te studena sedacka co -)))) Mas to mit. Definuj si teplotu od ktere chces aby se to aktivovalo a udelam to. Pokud mne pujcis jeden modul pro ovladani sedadla.
- 
				matiz
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4416
 - Registrován: ned 23.04.2006 00:00
 - Bydliště: Opava
 - Klubové ID: 3204
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Toz Snejkovi nekdo zavolejte ne??? Mne to nezvedne...
Uz to mam hrube vymyslene, bude se to libit i mne... Pro ty co nesetrili penezma a nekoupili socku takze maji i odvetravani tak i s rizenim odvetrani sedadel v zavislosti na teplote a rizenim intenzity vyhrevu. Vyhrev v te moji myslim mam -) Alespon teda neco z te priplatkove vybavy mam
  
  
 Takze uplna socka to neeeniiiiiii...
			
			
									
						
										
						Uz to mam hrube vymyslene, bude se to libit i mne... Pro ty co nesetrili penezma a nekoupili socku takze maji i odvetravani tak i s rizenim odvetrani sedadel v zavislosti na teplote a rizenim intenzity vyhrevu. Vyhrev v te moji myslim mam -) Alespon teda neco z te priplatkove vybavy mam
- vlastnemec
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1627
 - Registrován: stř 16.03.2011 01:00
 - Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Pozor ten kdo nemá odvětrání není socka, merino bez odvětrání je daleko pohodlnější a po zkoušce merina i bez masáží tak vykopu i to. Taky jsem byl trochu naštvaný, že nemám odvětrání které se mi moc líbilo na předchozí, ale v přímém porovnání je ten rozdíl propastný a jsem aji rád, na kvalitní kůži se nepotíš.
			
			
									
						
										
						- 
				matiz
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4416
 - Registrován: ned 23.04.2006 00:00
 - Bydliště: Opava
 - Klubové ID: 3204
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
To jsou mi veci  
 Masaze taky nemam 
  
  
 Ale mam ostrikovace svetlometu. a xenony!!!
			
			
									
						
										
						Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Na kvalitní kůži se nepotíš... a teď tu o červené karkulce 
			
			
									
						
										
						- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
vlastnemec má pravdu, třeba na nasce se potíš podstatně víc jak na merinu nebo clubu, asi je to dáno strukturou kůže, ale samozřejme na všem se budeš potit, jen na něčem víc a na něčem mín. mám třeba takovy divny tričko, a to si nasadíš a seš hned spocenej, takovej nějakej divnej material.ettore píše:Na kvalitní kůži se nepotíš... a teď tu o červené karkulce
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Járo můžeš mi prosím vysvětlit, kam se postupne ztratí to teplo, které vyprodukuje prdel a záda a sedačka  u merina a clubu versus odvetravana nasca? Jo a předpokládejme ze je léto a počáteční teplota sedačky je vyšší než 36 stupňů...
			
			
									
						
										
						- Don
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2047
 - Registrován: stř 24.06.2009 00:00
 - Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
 - Klubové ID: 1990
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Merino muze byt take odvetravane, jen club ne... takze vim co chci a club to porad neni
			
			
									
						
							...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
			
						- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
nemužu ti to vysvětlit, možná do té sedačky, nevím.
jak je možny se potím v nějakym tričku víc jak v zímní bundě?
			
			
									
						
										
						jak je možny se potím v nějakym tričku víc jak v zímní bundě?
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
To bude určitě tak jako u toho trička - čím větší % uměliny a seš mokrej až na prdeli, protože nesaje.
Na kožence někde v pukáči se také dřív přilepíš protože nasaje vůbec.
No a záleží na tom, jak hodně se kdo potí. Někomu třeba nepomůže ani perforovaný odvětrávaný klub, kdyby se montoval.
			
			
									
						
										
						Na kožence někde v pukáči se také dřív přilepíš protože nasaje vůbec.
No a záleží na tom, jak hodně se kdo potí. Někomu třeba nepomůže ani perforovaný odvětrávaný klub, kdyby se montoval.
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
když si pod to igelitový tričko dáš funkční prádlo, budeš dýl suchý protože něco nasaje a máš pocit sucha, ale to snad každý víme.JaraX píše:nemužu ti to vysvětlit, možná do té sedačky, nevím.
jak je možny se potím v nějakym tričku víc jak v zímní bundě?
Takže kdo se nepotí, je mu jedno, co má za kůži, jen v případě kontaktu holýho těla přijde o komfort hebkýho klubu.
Kdo se potí by měl mít perforovanou kůži s odsáváním nebo se vyhnout přímýmu kontaktu kůže s pokožkou.
Prosím vás, když je řeč o kůži. Já mám údajně dakotu dle vin. To je co? Nějaká nasca nebo ještě něco horšího? Doteď to nevím.
					Naposledy upravil(a) laik dne úte 04.12.2018 23:28, celkem upraveno 1 x.
									
			
						
										
						Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Járo, platí jednoduchy fyzikální zakon o přestupu tepla. 
https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99estup_tepla
Teplo přestupuje vždy z tělesa o vyssi teplotě do nižší
 
Takže kdyz vlezu do rozehřátého auta, tak mi sedačka u merina i clubu nejprve pěkně ohřeje záda i prdel. Teprve až se vnitřek a s ni i sedačka auta vychladí na požadovanou teplotu 22 stupňů, začne odebírat teplo, které produkuji. Je možné že merino a club, protože jsou trochu jemnější, mají vyšší soucinitel prestupu tepla než nasca a tim padem rychleji predaji teplo z tela do sedacky, ale to nastava az teplota sedacky poklesne pod teplotu tela. U odvetravane sedacky vzduch odebira teplo jak ze sedacky tak z tela, vzduch klimatizace nasledne ochladí a proto ten proces je daleko rychlejsi. Proudeni vzduchu ti též ty mokrá zada vysuší, u merina a clubu se ten pot asi vsákne do kuze sedačky.
			
			
									
						
										
						https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99estup_tepla
Teplo přestupuje vždy z tělesa o vyssi teplotě do nižší
Takže kdyz vlezu do rozehřátého auta, tak mi sedačka u merina i clubu nejprve pěkně ohřeje záda i prdel. Teprve až se vnitřek a s ni i sedačka auta vychladí na požadovanou teplotu 22 stupňů, začne odebírat teplo, které produkuji. Je možné že merino a club, protože jsou trochu jemnější, mají vyšší soucinitel prestupu tepla než nasca a tim padem rychleji predaji teplo z tela do sedacky, ale to nastava az teplota sedacky poklesne pod teplotu tela. U odvetravane sedacky vzduch odebira teplo jak ze sedacky tak z tela, vzduch klimatizace nasledne ochladí a proto ten proces je daleko rychlejsi. Proudeni vzduchu ti též ty mokrá zada vysuší, u merina a clubu se ten pot asi vsákne do kuze sedačky.
- scooter_x
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 523
 - Registrován: ned 15.05.2011 00:00
 - Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
 - Klubové ID: 3560
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Dakotu jsem mel v e91 a davala se i do 5er a X5 jako zakladni kuze myslim. Podle pocitu ta Dakota v e91 a Nasca v e65 je stejna. Nebo minimalne hodne podobna.laik píše:JaraX píše:Prosím vás, když je řeč o kůži. Já mám údajně dakotu dle vin. To je co? Nějaká nasca nebo ještě něco horšího? Doteď to nevím.Dík
Ale ze se Dakota davala i do e65 to nevim. Sportpakety mely nejakou Pearl...treba vi nekdo vic.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
			
						BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Hou hou, nenapsal jsem, že se dávala do E65  
 
To byl dotaz pod čarou, mám sporty v X5 a je to taková hrubá vepřovice, ale odolná kůže a nasca se mi zdá zase jiná....
			
			
									
						
										
						To byl dotaz pod čarou, mám sporty v X5 a je to taková hrubá vepřovice, ale odolná kůže a nasca se mi zdá zase jiná....
- vlastnemec
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1627
 - Registrován: stř 16.03.2011 01:00
 - Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Tak mám na to odzkoušené srovnání, pět let jsem měl e65 v nasce s odvětráním kdy jsem ho měl puštěné permanentně celé léto, měl jsem z toho trochu strach a letošní léto nebylo zrovna chladné a vůbec mi odvětrání na merinu nechybělo ještě to možná dělá ta barva kůže 
.
			
			
									
						
										
						- vlastnemec
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1627
 - Registrován: stř 16.03.2011 01:00
 - Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Taky jsme ji měli ve stodole, v paneláku se tuším jmenuje jinak ale je to dle mě to stejné je dost hrubá, ale kup si od JaraXe sadu na čištění a ona trochu změkne, mahagoni pokud má taky dakotu je jemnější a tam to dělal Péče o kůži, můžeš porovnat.laik píše:Hou hou, nenapsal jsem, že se dávala do E65![]()
To byl dotaz pod čarou, mám sporty v X5 a je to taková hrubá vepřovice, ale odolná kůže a nasca se mi zdá zase jiná....
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
Vlasťo, v mahagoni jsou komforty a ta kůže je tam hodně jemnější/hladší, to dakota asi nebude.
Péči o kůži jsem už pořídil, ale neaplikoval ještě.
  Mám pocit, že ta dakota bude o hodně odolnější a netrpí tolik. Napuštěná byla od rakušana a po 2 letech nevykazuje žádné změny. Ale určitě změkne. Do jara to už musím napustit, Arnie by mě vyťal. 
  Dík.
			
			
									
						
										
						Péči o kůži jsem už pořídil, ale neaplikoval ještě.
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
scooter ty jsi nějak domotal ti citace, to jsem nepsal já ale laik,
E65 dakotu asi neměli nikdy, ale X5 ji mají.
laiku a víš že i mahagon je z Vídně? takže máš doma Vídenskou dvojku
ettore, já si myslím že prostě ta struktura kůže dělá na to pocení hodně, třeba to to napíše vic lídí co měli víc sedmiček s více kůžema, ale prostě v nasce se potím mnohem víc jak merinu nebo clubu. a třeba na odvětrávané nasce se potím uplně nejvíc (než zapnu odvětrávání), asi díky těm dírkám nebo nevím.
to že by to odvedl pot je nesmysl, všechy auta mám pravidelně čištěné a impregnované, ty kůže jsou nepropustné pokud vím.
ale dost možny je že prostě u clubu a merina máš díky jemnosti kůže mnohem větší plochu kontaktu s tělem, a že to neodvádí pot, ale teplo z těla, kdežto u nascy která je hrubá nebo u ventilované nascy máš prostě hodně malou plochu styku se sedačkou a pak to prostě teplo (bez ventilování) odvádí hůř.
Jednou jsem jel do Berlina, byl tak nějakej srpen asi, vyjížděl jsem brzo ráno a když jsem dojížděl k Berlínu, tak jsem měl spoceny záda,venku hic jak prase, tak si říkám "no jo, někdy maj ti kluci pravdu, tady v těch hicech by ta ventilace byla super" no a pak jsem si všiml že mám celou cestu zaplý vyhříaní sedačky
 
 
			
			
									
						
										
						E65 dakotu asi neměli nikdy, ale X5 ji mají.
laiku a víš že i mahagon je z Vídně? takže máš doma Vídenskou dvojku
ettore, já si myslím že prostě ta struktura kůže dělá na to pocení hodně, třeba to to napíše vic lídí co měli víc sedmiček s více kůžema, ale prostě v nasce se potím mnohem víc jak merinu nebo clubu. a třeba na odvětrávané nasce se potím uplně nejvíc (než zapnu odvětrávání), asi díky těm dírkám nebo nevím.
to že by to odvedl pot je nesmysl, všechy auta mám pravidelně čištěné a impregnované, ty kůže jsou nepropustné pokud vím.
ale dost možny je že prostě u clubu a merina máš díky jemnosti kůže mnohem větší plochu kontaktu s tělem, a že to neodvádí pot, ale teplo z těla, kdežto u nascy která je hrubá nebo u ventilované nascy máš prostě hodně malou plochu styku se sedačkou a pak to prostě teplo (bez ventilování) odvádí hůř.
Jednou jsem jel do Berlina, byl tak nějakej srpen asi, vyjížděl jsem brzo ráno a když jsem dojížděl k Berlínu, tak jsem měl spoceny záda,venku hic jak prase, tak si říkám "no jo, někdy maj ti kluci pravdu, tady v těch hicech by ta ventilace byla super" no a pak jsem si všiml že mám celou cestu zaplý vyhříaní sedačky
- scooter_x
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 523
 - Registrován: ned 15.05.2011 00:00
 - Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
 - Klubové ID: 3560
 
Re: Nezavisle topeni versus prihrev pro E65
OK, sorry, pochopil jsem, ze mluvis o e65. Jinak jak rikas, je to takova hruba odolna kuze. Nasca mi podle pocitu prisla velmi podobna, mozna ma na oko trochu jinou strukturu. Mel jsem ale ruzne barvy, i trochu odlisny stav sedadel, tak nemuzu presne rict, jaky je presny rozdil. Nejsem odbornik na kozene povrchy, nekdo urcite vi vic.laik píše:Hou hou, nenapsal jsem, že se dávala do E65![]()
To byl dotaz pod čarou, mám sporty v X5 a je to taková hrubá vepřovice, ale odolná kůže a nasca se mi zdá zase jiná....
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
			
						BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
