prosím Vás o radu. Ne hal jsem ženě chipovat BMW E90; rok výroby 2011; 320 D. Ode dne montáže chápu mně to píše, že mám zajet do servisu, ohledně DPF filtru. Co s tím? Moc Vám děkuji za všechny Vaše názory.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Filtr DPF E90
Filtr DPF E90
Ahoj,
prosím Vás o radu. Ne hal jsem ženě chipovat BMW E90; rok výroby 2011; 320 D. Ode dne montáže chápu mně to píše, že mám zajet do servisu, ohledně DPF filtru. Co s tím? Moc Vám děkuji za všechny Vaše názory.
prosím Vás o radu. Ne hal jsem ženě chipovat BMW E90; rok výroby 2011; 320 D. Ode dne montáže chápu mně to píše, že mám zajet do servisu, ohledně DPF filtru. Co s tím? Moc Vám děkuji za všechny Vaše názory.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Filtr DPF E90
Není lepší prostě koupit 330D když chceš víc síly?Piano píše:Ahoj,
prosím Vás o radu. Ne hal jsem ženě chipovat BMW E90; rok výroby 2011; 320 D. Ode dne montáže chápu mně to píše, že mám zajet do servisu, ohledně DPF filtru. Co s tím? Moc Vám děkuji za všechny Vaše názory.
Já bych to šel reklamovat, a ten čip-tuning bych nechal odstranit.
Re: Filtr DPF E90
Moc děkuji, za odpověď. Reklamace je určitě možná. Ale filtr pevných částí, se muže ozvat i později.
Re: Filtr DPF E90
muze to byt souhra nahod,je mozny,ze mas v haji termostat nebo zhaveni a neprobiha regenerace.zajed k nekomu na origo diag.a uvidis hned.ja mel v haji termostat,dpf pricpanej-vymenil se,spustila se regenerace pres diag.a uz dva roky v pohodePiano píše:Moc děkuji, za odpověď. Reklamace je určitě možná. Ale filtr pevných částí, se muže ozvat i později.
Re: Filtr DPF E90
Originál diagnostika, proběhla před montáži chipu a i po něm. Před tím opravdu vše v pohodě a pak po montáži chipu, najednou DPF. Tak jsem to jel projet po dálnici, dle jejich instrukcí a na PC v autě zase chyba!!! A to ponekolikáté! Kolik Tě stala výměna filtru. Moc děkuji za odpověď a radu.
Re: Filtr DPF E90
ja ho nemenil,u mne to delal termostat,dal jsem nove-oba a po regeneraci dpf v pohode.Piano píše:Originál diagnostika, proběhla před montáži chipu a i po něm. Před tím opravdu vše v pohodě a pak po montáži chipu, najednou DPF. Tak jsem to jel projet po dálnici, dle jejich instrukcí a na PC v autě zase chyba!!! A to ponekolikáté! Kolik Tě stala výměna filtru. Moc děkuji za odpověď a radu.
tak at ti to napichnou kde ti delali ten chip a budes vedet hned.
Re: Filtr DPF E90
Právě nesmazatelná a znovu opakující se chyba na diagnostice právě ten filtr. Buď chip odstranit nebo prý dokážou odstranit DPF a obejít pomoci softwaru i později technickou. A nebo koupit nový DPF!!! Ale to je raketa.
Re: Filtr DPF E90
tak nech ten chip odstranit a uvidis,zda to bude dobry.odstranit bych to nenechal-zbytecny problemyPiano píše:Právě nesmazatelná a znovu opakující se chyba na diagnostice právě ten filtr. Buď chip odstranit nebo prý dokážou odstranit DPF a obejít pomoci softwaru i později technickou. A nebo koupit nový DPF!!! Ale to je raketa.
Naposledy upravil(a) hansm5 dne sob 24.11.2018 20:23, celkem upraveno 1 x.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Filtr DPF E90
Jen aby.Piano píše:Právě nesmazatelná a znovu opakující se chyba na diagnostice právě ten filtr. Buď chip odstranit nebo prý dokážou odstranit DPF a obejít pomoci softwaru i později technickou. A nebo koupit nový DPF!!! Ale to je raketa.
Naposledy upravil(a) TurboShnek dne sob 24.11.2018 20:17, celkem upraveno 1 x.
Re: Filtr DPF E90
Pravě. Nechám to vrátit na původní, tedy be chipu a uvidím, jestli bude chyba vyskytovat dále. Pak se rozhodnu jestli výměna a nebo repas. Přece jen trochu více drahé. Moc děkuji a také fajn večer a zbytek víkendu. Dělali mně to v Praze, Quantum tunning.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Filtr DPF E90
To je zajímavý, u nich na webu to nějak taky nedoporučujou
https://www.quantumchiptuning.cz/odstraneni-dpf-fap
https://www.quantumchiptuning.cz/odstraneni-dpf-fap
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr DPF E90
to ještě počkej až zjistí že si koupil nejporuchovější naftový motor od BMW
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr DPF E90
to zas delal nejakej odbornik... a chybi hlavne ta nejdulezitejsi informace... ta chyba je proto ze ten filtr je ucpanej a je realne ucpanej a nebo je jen v prdeli nejaky cidlo popr. ten software?
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr DPF E90
to je lež, konspirační weby, novinářská špína , to je kampaaaaaň 
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Filtr DPF E90
Já jsem si dřív myslel že ten řetěz za motorem mají jenom benzínový modely, když jsem zjistil že to mají i naftový, a navíc už ani není dvojitej jako v e46 tak s tím můžou jít zpátky do Bavorska. Peníze nerostou na stromu.JaraX píše:to ještě počkej až zjistí že si koupil nejporuchovější naftový motor od BMW
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr DPF E90
no a ještě těm N47 celkem dost praskají bloky, odchází čerpadla a taky EGRy můžeš měnit po lopatách, taky to nemá výkon (vzhledem k ceně auta) a ani to nemá kultivovanost.
kterej benzín má rozvody zezadu motoru? o takovým nevím, právě že todle maj jen nafty (od BMW se bavím)
kterej benzín má rozvody zezadu motoru? o takovým nevím, právě že todle maj jen nafty (od BMW se bavím)
Re: Filtr DPF E90
Ahoj, vetsina chiptuningovych uprav pro zvyseni vykonu zvysuje kourivost a tudiz i naroky na regeneraci DPF (filtr se rycheji zanasi). Chyba filtru pevnych castic by nemela byt nesmazatelna, pouze pokud je to chyba zpusobena vysokym protitlakem, tak se velice rychle zase zapise. Pres diagnostiku se da zjistit jak protitlak, tak najezd od posledni uspesne regenerace, to mnohe napovi.
V RJ jednotce motoru nesmi byt zapsana zadna chyba, jinak se regenerace nespusti (staci jedna nefunkcni zhavici svicka, lidove zhavicka), teplota motoru musi byt pres cca 85 stupnu (ruzne nastaveni u ruznych modelu, pokud je vadny termostat motoru, motor nedosahuje spravnych teplot a regenerace se bud nezpousti nebo nedobiha), teplota spalin pred katalizatorem musi byt dostatecne vysoka (pri regeneraci vyvolane pres ridici jednotku staci nizsi parametry, cca 300 stupnu, nefunkcni teplotni cidlo=regenerace se nespusti), protitlak pred cistym filtrem pevnych castic na volnobeh by mel byt 10-15 milibar, nevim, kde je hranicni hodnota zapisu chyby filtru (vadne cidlo nebo hadicka cidla=regenerace se nespusti, do RJ se zapisuje chyba).
Nedavno jsem taky laboroval s filtrem pevnych castic, mam nemeckou druhovyrobu Walker, vymenil jsem nejdriv vadne teplotni cidlo pred katem, ale nepomohlo to. Nasledne termostat motoru, stale nepomohlo, nakonec cidlo diferencniho tlaku i s hadickou + preventivne lambda sondu a regenerace probehla (nucena).
Pokud je motor starsi a uz jsou trochu zanesene vstriky, horsi prace turba atd, muze byt problem dosahovat dostatecne teploty spalin, kvalitni chiptuningova firma by mela umet snizit nektere parametry potrebne k regeneraci.
V RJ jednotce motoru nesmi byt zapsana zadna chyba, jinak se regenerace nespusti (staci jedna nefunkcni zhavici svicka, lidove zhavicka), teplota motoru musi byt pres cca 85 stupnu (ruzne nastaveni u ruznych modelu, pokud je vadny termostat motoru, motor nedosahuje spravnych teplot a regenerace se bud nezpousti nebo nedobiha), teplota spalin pred katalizatorem musi byt dostatecne vysoka (pri regeneraci vyvolane pres ridici jednotku staci nizsi parametry, cca 300 stupnu, nefunkcni teplotni cidlo=regenerace se nespusti), protitlak pred cistym filtrem pevnych castic na volnobeh by mel byt 10-15 milibar, nevim, kde je hranicni hodnota zapisu chyby filtru (vadne cidlo nebo hadicka cidla=regenerace se nespusti, do RJ se zapisuje chyba).
Nedavno jsem taky laboroval s filtrem pevnych castic, mam nemeckou druhovyrobu Walker, vymenil jsem nejdriv vadne teplotni cidlo pred katem, ale nepomohlo to. Nasledne termostat motoru, stale nepomohlo, nakonec cidlo diferencniho tlaku i s hadickou + preventivne lambda sondu a regenerace probehla (nucena).
Pokud je motor starsi a uz jsou trochu zanesene vstriky, horsi prace turba atd, muze byt problem dosahovat dostatecne teploty spalin, kvalitni chiptuningova firma by mela umet snizit nektere parametry potrebne k regeneraci.
