Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Možnosti kódování E92
Re: Možnosti kódování E92
Tak si nejdřív zjisti, jak má Follow me Home fungovat
Re: Možnosti kódování E92
a zapínal sis to páčkou dálkových světel jo?
Re: Možnosti kódování E92
Tak potom asi jak píše Inspi1981 nevím jak má fungovat 


Fully individualized BMW 3 Coupe (E92) 2008, 335xi ~ 280kW (380HP), ~ 530Nm, full equipment
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: Možnosti kódování E92
funkce follow me home funguje po vypnutí motoru a spuštění dálek (klepnutí do páčky s dálkama). Pak se rozsvítí na definovanou dobu hlavní světla.
Re: Možnosti kódování E92
Děkuji za upřesnění. Takže je to taková ta pitomá funkce alá VW Group, když není senzor světla.
Tedy i tak zpět k mému dotazu - lze to nastavit tak, abych nemusel tak blbě blikat a dělalo to automaticky vždy?
Tedy i tak zpět k mému dotazu - lze to nastavit tak, abych nemusel tak blbě blikat a dělalo to automaticky vždy?

Fully individualized BMW 3 Coupe (E92) 2008, 335xi ~ 280kW (380HP), ~ 530Nm, full equipment
Re: Možnosti kódování E92
proč by to proboha mělo dělat pokaždé? to bys jako chtěl aby ti pokaždé zustali svitit světla? jde to nakodovat tak že si to rožneš klíčkem.
Re: Možnosti kódování E92
Protože mi to dává smysl. Nechápu tuto ptákovinu, všechna auta všech značek svítí automaticky ve chvíli, kdy dojedu s rozsvícenými světly (senzor) a má tak smysl nechat světla po nastavenou dobu zapnutá, aby mi osvětlovala cestu - to se hodí ve tmě takřka vždy a těch pár případů, kdy zrovna stojím pod lampou, oželím, nevadí mi, když to svítí. Naopak mi přijde jako pitomost, že auto samo detekuje nedostatek světla, rozsvítí potkávačky a jakmile dojedu, zhasne to, když tedy, jak sami píšete, páčkou nebliknu dálkovkami, či jak že to má fungovat. Taková funkce u mě postrádá logiku.. 


Fully individualized BMW 3 Coupe (E92) 2008, 335xi ~ 280kW (380HP), ~ 530Nm, full equipment
Re: Možnosti kódování E92
@czNEWMANcz: Zkoušel jsi nějaké ty experimenty s klimou tak, aby při určitých situacích fungovala pro L i P stranu shodně jak jsme dříve psali?
Jinak mě napadly ještě 3 věci:
1) Lze nastavit osvětlení prostoru pro nohy taky při jízdě (jen při podmínkách kdy se sepnou hlavní světla) na 25% intenzitu?
2) Lze nějak nastavit budíky tak, aby zobrazovaly stav tachometru třeba jen po vynuceném zobrazení (třeba stiskem tlačítka) a jinak tento údaj schovat, nebo nahradit jiným?
3) Lze nastavit defaultně zapnutý senzor stěračů a jeho případné nucené vypnutí tlačítkem (s následným automatickým zapnutím při nové jízdě) namísto toho, aby to bylo naopak jako teď?
Díky

Jinak mě napadly ještě 3 věci:
1) Lze nastavit osvětlení prostoru pro nohy taky při jízdě (jen při podmínkách kdy se sepnou hlavní světla) na 25% intenzitu?
2) Lze nějak nastavit budíky tak, aby zobrazovaly stav tachometru třeba jen po vynuceném zobrazení (třeba stiskem tlačítka) a jinak tento údaj schovat, nebo nahradit jiným?
3) Lze nastavit defaultně zapnutý senzor stěračů a jeho případné nucené vypnutí tlačítkem (s následným automatickým zapnutím při nové jízdě) namísto toho, aby to bylo naopak jako teď?
Díky


Fully individualized BMW 3 Coupe (E92) 2008, 335xi ~ 280kW (380HP), ~ 530Nm, full equipment
Re: Možnosti kódování E92
pokud jsi totalni megamaster programator, umis dekompilovat firmwary a psat software pro automotive a mas adekvatni nastroje tak jiste tyhle tvoje zvraceny pozadavky asi lze udelat...
ja nevim co si pod pojmem kodovani predstavujes ale to neni jako, vymyslel sem si trilion podivnejch funkci a napiste mi je tam, dyt preci kodujete...
bohuzel ty moduly umi dost malo veci a navic toho neni o tolik vic nez co v tom aute proste je, semtam je nejaka modifikace dana treba zemi puvodu a nejaou vyhlaskou nebo obcas nejaka testovaci nebo vyvojarska funkce, ale seznam tech veci co lze nakodovat vetsinou najdes za 5 minut na googlu a ver ze v kazdy jednotce jich je jen par, a uz jsou pomerne dobre zadokumentovany a vic z toho fakt nedostanes.. musis proste pracovat s tim, co v tech modulech je...
bud rad ze tam jde vubec neco kodovat, ja si ted hraju treba s cadillacem a tam kodovani prakticky neexistuje, par veci jo ale jinak je to spis jen jiny objednaci cislo jednotky a to proste umi to co chces... sam si nezmenis nic.. a tak to ma vetsina automobilek.
ja nevim co si pod pojmem kodovani predstavujes ale to neni jako, vymyslel sem si trilion podivnejch funkci a napiste mi je tam, dyt preci kodujete...
bohuzel ty moduly umi dost malo veci a navic toho neni o tolik vic nez co v tom aute proste je, semtam je nejaka modifikace dana treba zemi puvodu a nejaou vyhlaskou nebo obcas nejaka testovaci nebo vyvojarska funkce, ale seznam tech veci co lze nakodovat vetsinou najdes za 5 minut na googlu a ver ze v kazdy jednotce jich je jen par, a uz jsou pomerne dobre zadokumentovany a vic z toho fakt nedostanes.. musis proste pracovat s tim, co v tech modulech je...
bud rad ze tam jde vubec neco kodovat, ja si ted hraju treba s cadillacem a tam kodovani prakticky neexistuje, par veci jo ale jinak je to spis jen jiny objednaci cislo jednotky a to proste umi to co chces... sam si nezmenis nic.. a tak to ma vetsina automobilek.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Možnosti kódování E92
Tím myslíš co, zobrazit rychlost digitálně? Tohle mám v E60 na tlačítku páčky na 4té pozici.Stickler píše:@czNEWMANcz: Zkoušel jsi nějaké ty experimenty s klimou tak, aby při určitých situacích fungovala pro L i P stranu shodně jak jsme dříve psali?![]()
Jinak mě napadly ještě 3 věci:
2) Lze nějak nastavit budíky tak, aby zobrazovaly stav tachometru třeba jen po vynuceném zobrazení (třeba stiskem tlačítka) a jinak tento údaj schovat, nebo nahradit jiným?Díky
Jinak to osvětlení pro nohy není možná špatnej nápad pokud by to nevadilo při delší jízdě, ale asi by se musela předělat přímo elektrika. Mě zase naopak sere že 5er kdykoliv při otevření jakejkoliv dvěří rozvěcuje světlo v interieru a nejde to vypnout, otravné zbytečné..
Re: Možnosti kódování E92
malo svoje auto znas... staci vypnout osvetleni prostrednim tlacitkem a tak 5s podrzet, pak uz se ti nikdy pri otevreni nerozsviti... to delaji vsechny bmwTotic píše: Jinak to osvětlení pro nohy není možná špatnej nápad pokud by to nevadilo při delší jízdě, ale asi by se musela předělat přímo elektrika. Mě zase naopak sere že 5er kdykoliv při otevření jakejkoliv dvěří rozvěcuje světlo v interieru a nejde to vypnout, otravné zbytečné..
Re: Možnosti kódování E92
Já upřímně s kódováním BMW nemám zkušenost, zato jsem po létech vlastnění aut VW group zvyklý, že jde nakódovat takřka vše, jen je potřeba mít nejvyšší verzi ŘJ, mít lepší kabel a know-how. Bohužel nevím co vše je možné a většina mých dotazů na Google není, proto se ptám tady znalých, jestli to třeba neumí.
Jinak ten footwell jsem tak měl na autě z VW Group a je to příjemné, naopak to docela eliminuje oslnění aut z protisměru
Jinak ten footwell jsem tak měl na autě z VW Group a je to příjemné, naopak to docela eliminuje oslnění aut z protisměru


Fully individualized BMW 3 Coupe (E92) 2008, 335xi ~ 280kW (380HP), ~ 530Nm, full equipment
Re: Možnosti kódování E92
co znam ostatní auta tak BMW nabízí mraky kodovani, ale jen logicke věci, vypnout si stav km, nebo si nechat svitit na nohy lampičky mi moc logicke nepřijde, stejně jako mít pořád zaplý dešták.
násvit na nohy ti udělá Falcon a dokonce origo oranžový.
násvit na nohy ti udělá Falcon a dokonce origo oranžový.
Re: Možnosti kódování E92
Tak toto je hodně subjektivní, pro mě jsou to třeba logicky opodstatnitelné věci, které bych rád, třeba ten senzor vždy manuálně zapínat mi přijde jako něco mezi automatikou a manuálem a to úplně zbytečně.. Je otázkou, zda to vše nejde, jen se většinou řeší pořád stejné požadavky a tyto funkce zná třeba jen nějaký fajnšmekr.
Tak samo by se mi hodilo, kdyby někdo dokázal rozchodit ty indikativní diody řazení nad otáčkoměrem M3 budíků, které pán, který mi adaptoval budíky, rozchodit nedokázal, ale ví, že to jde, jen přesně neví jakou z hodnot upravit. A o tom i to vše ostatní myslím je.
Tak samo by se mi hodilo, kdyby někdo dokázal rozchodit ty indikativní diody řazení nad otáčkoměrem M3 budíků, které pán, který mi adaptoval budíky, rozchodit nedokázal, ale ví, že to jde, jen přesně neví jakou z hodnot upravit. A o tom i to vše ostatní myslím je.

Fully individualized BMW 3 Coupe (E92) 2008, 335xi ~ 280kW (380HP), ~ 530Nm, full equipment
Re: Možnosti kódování E92
no nevím, já mám sedmičku, vozím si prdel jak pán, o dírách ani nevím, to auto umí mraky věci a že by mě to teda obtěžovalo jednou za měsíc když začne pršet zmáčknout tlačítko děštáku, tak to fakt ne.
Re: Možnosti kódování E92
Tak pokud u vás prší jednou za měsíc, tak to chápu
U těch z nás, kde poslední dobou prší denně a musím to stále při každém popojíždění zapínat, to je horší

U těch z nás, kde poslední dobou prší denně a musím to stále při každém popojíždění zapínat, to je horší


Fully individualized BMW 3 Coupe (E92) 2008, 335xi ~ 280kW (380HP), ~ 530Nm, full equipment
Re: Možnosti kódování E92
To bych taky ocenil aby ten destak byl aktivni hned po startu, stejne jako vyhrev sedacky i volantu (volitelne v zime jako to ma dost aut) a stejne tak i autopark. Proste at si dalkovym startem vsechno vyhreju, sednu a jedu... ted musim dycky sednout a zmacknout ctyri tlacitka a to me nebavi. Ale bohuzel. Uz mam v hlave plan na malou jednotecku co po startu za me ty veci zmackne 

Re: Možnosti kódování E92
Já jsem si tedy vždycky myslel, že ten dešťák funguje tak, že po jeho aktivaci si jednotka jednou setře a zapamatuje si hodnotu z dešťáku pro suchý okno za aktuálních podmínek. Třeba se pletu, ale jestli ne, tak bych nechtěl, aby mi auto po každým nastartování setřelo suchý okno...
Re: Možnosti kódování E92
jo to je dobry napad, něco co po startu zapne vyhřevy všeho, idealně i po standklima startu, ta jednotka bude CANova nebo direct?Snejk píše:To bych taky ocenil aby ten destak byl aktivni hned po startu, stejne jako vyhrev sedacky i volantu (volitelne v zime jako to ma dost aut) a stejne tak i autopark. Proste at si dalkovym startem vsechno vyhreju, sednu a jedu... ted musim dycky sednout a zmacknout ctyri tlacitka a to me nebavi. Ale bohuzel. Uz mam v hlave plan na malou jednotecku co po startu za me ty veci zmackne
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnosti kódování E92
Ta jednotka by mohla umět pracovat podle venkovního čidla teploty vzduchu - vysníš si teplotu od které to chceš spínat, změříš voltáž nebo odpor čidla na dané teplotě pokud nemá lineární průběh a pak tenhle procesor se dá koupit do 1000kč (něco podobnýho jsem používal u ecumastera na teplotu oleje kdy se při dané teplotě oleje rožínaly diody po různé voltáži) a následně je otázkou dopojení pro origo kabeláž , jestli ta tlačítka spínají nějaký 5V výstup někde, ale s tím se dá už poradit
ale dobrej nápad 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance