Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Jo, jo, to jsem četl. Že jsou to čím dál větší sráče, to je bez debat.
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Zdravím,
mám f15, 190kw, 2014 s nájezdem 99tis, ale pořízeno s 12tis.
Veškerý servis je:

Po poslední předplacené výměne oleje jsem se vybodl na autorizák kvůli podezření, že servis proběhl jen na papíře.
mám f15, 190kw, 2014 s nájezdem 99tis, ale pořízeno s 12tis.
Veškerý servis je:

Po poslední předplacené výměne oleje jsem se vybodl na autorizák kvůli podezření, že servis proběhl jen na papíře.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
ja ako majitel x6 a doteraz som mal len bmw....koncim s touto znackou....vysvetli si to ako chces
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Bottled docela cumim ze po 35 000 vymena kotoucu a po dalsich 20 000 zase. To jde tak srat ?
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
To teda, s deskama i kotouče? To se málo vidí. I ty desky nějak nevydržely. Buď špatný materiál, nebo styl jízdy, co? 

Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Co je to ten motul za olej ? To je nejaka nahrazka proc se ten olej meni tak pozde ? 22-25kkm
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Olej: do 74400 tam byl olej z autorizáku tzn. 5w30/0w30 a byl měněn jak si řekne auto (20-30tis) Začal jsem tam lejt Motul, protože jako jeden z mála splňuje normu LL-04 u oleje 5W-40 a motor na něj má i tižsí chod
Brzdy: s autem se nezávodí (dlouhodobá spotřeba cca 9l/100km) jen se tam ve 35Kkm daly brzdy Brembo, který začaly po svižnější jízdě na dálnici kopat, tak se tam daly ATE a ty i při lepším účinku vydřžely víc jak originály.
Přední brzdy tam jsou o průměru 332mm, což neni moc na auto vážící 2,2t
Brzdy: s autem se nezávodí (dlouhodobá spotřeba cca 9l/100km) jen se tam ve 35Kkm daly brzdy Brembo, který začaly po svižnější jízdě na dálnici kopat, tak se tam daly ATE a ty i při lepším účinku vydřžely víc jak originály.
Přední brzdy tam jsou o průměru 332mm, což neni moc na auto vážící 2,2t
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Jo, jo, ATEčka jsou super, také mám jen pozitivní zkušenosti. Motul je taky jeden z lepších olejů. Já dávám liqui moly.
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Sice trochu off, ale třeba to jako informace někomu pomůže. F16 (X6 40d):
1.2.2016, 0km
16.2.2017, 12667km, vzduchový filtr+mikrofiltr+olej, Service Inclusive
13.2.2018, 24665km, brzdová kapalina, Service Inclusive
aktuálně cca 34.000km, další servis 02/2019 (olej, atd.), přední destičky to ukazuje v 42.000km a zadní v 46.000km
Nenajedu sice moc (je to převážně "zimní" auto
), ale servisní náklady zatím 0,- a jezdí to v pohodě (když teda nepočítám, že jsem bral AdBlue u pumpy ze stojanu a auto se s tím nesrovnalo. Takže jsem to musel nechat vyčerpat, vyčistit a naplnit z kanystru
. Od té doby je zatím klid).
1.2.2016, 0km
16.2.2017, 12667km, vzduchový filtr+mikrofiltr+olej, Service Inclusive
13.2.2018, 24665km, brzdová kapalina, Service Inclusive
aktuálně cca 34.000km, další servis 02/2019 (olej, atd.), přední destičky to ukazuje v 42.000km a zadní v 46.000km
Nenajedu sice moc (je to převážně "zimní" auto


- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Si chtel usetrit a adblue sis doplnil sam ze sveho sacku ze?
To ze ti holky rikaji bejku, neznamena, ze si muzes doplnovat nadrzku sam



...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
Na bmw z mých zkušenosti ohledně brzd nefunguje nic než originál. Jezdím v bmw 10 let na začátku jsem kupoval ate brembo, kombinace desek a kotoucu. Všechno nahovno plus minus 10-15/5tkm a křivé. Začal jsem kupovat originály včetně desek a naprosto bez chyby.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: Reálné náklady na provoz X5 3.0d rv.2014-2015
este raz,,,,nekupuj bmw ,,,je to jedno ci 3 ci 4,0...su to proste sracky.....
ja mam 4,0 kamosi maju 3,0 d a vsetci to predavaju jak servitky......
vsetci po roku pochopili, ze iba budes nakladat na to furt
a ked ti to nestaci , na gumy som zabudol , ze za runflaty budes davat raz za 2 roky asi 1000eur...to je ceresnicka
ja mam 4,0 kamosi maju 3,0 d a vsetci to predavaju jak servitky......
vsetci po roku pochopili, ze iba budes nakladat na to furt
a ked ti to nestaci , na gumy som zabudol , ze za runflaty budes davat raz za 2 roky asi 1000eur...to je ceresnicka