Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
postni to sem, kucí ti rovnou řeknou jestli to má cenu..
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
falcon děla logica tuším za 7k, pokud to není nějaka kravina nebo naopak nějakej uplně ko logic.
LPG bere jako by tam nebylo, není to vyhoda ani nevyhoda, obvykle pak zjistíš že je v tom malá nádrž, tankování s redukcí, starej reduktor, stary vstřiky a pak to cely předělaš za cenu nové montáže. prostě to není nevyhoda ani vyhoda do budoucna. je to aktualni vyhoda že mužeš jezdit na LPG než to upgraduješ.
Travison a ty mu ještě jak máme udělat aby nás poslechl
LPG bere jako by tam nebylo, není to vyhoda ani nevyhoda, obvykle pak zjistíš že je v tom malá nádrž, tankování s redukcí, starej reduktor, stary vstřiky a pak to cely předělaš za cenu nové montáže. prostě to není nevyhoda ani vyhoda do budoucna. je to aktualni vyhoda že mužeš jezdit na LPG než to upgraduješ.
Travison a ty mu ještě jak máme udělat aby nás poslechl

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
OK diky, mam dalsi dotaz
kompresor nivelace je ulozen v rezerve? Jak se to pak resi pri instalaci plynu?
Díky
kompresor nivelace je ulozen v rezerve? Jak se to pak resi pri instalaci plynu?
Díky
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
kompresor se umistí na jiné místo, možností je víc, dle výbavy auta.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Pánové omlouvám se předem za laické dotazy ale v sekci 7er jsem skoro za panice, tedy krom toho co se motoru N62 týče, snad to přežijete
1) nivo? dávalo se i na e65 když bylo vybaveno EDC? Na několika BMW jsem nivo již měl, na e53 4.8is mám, takže se snad jen zeptám na čem e65 funguje lépe, s nivem nebo klasika pružiny?
2) měla E65 ve výbavě aktivní řízení?


1) nivo? dávalo se i na e65 když bylo vybaveno EDC? Na několika BMW jsem nivo již měl, na e53 4.8is mám, takže se snad jen zeptám na čem e65 funguje lépe, s nivem nebo klasika pružiny?
2) měla E65 ve výbavě aktivní řízení?

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
1) nivo může mít E65 i E66, evropské E66 ho mají standartně každý. pokud chceš LPG tak to nivo chce. všechny výbavy podvozku jdou nezávisle kombinovat, jak DD, tak EDC tak nivo, můžeš mít cokoliv z toho i libovolnou kombinaci
2) naštěstí E65 nikdy aktivní řízení neměla.
2) naštěstí E65 nikdy aktivní řízení neměla.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nivo v e53 nejde s tím v e66 srovnávat, tam kde se v X5 projevuje tuhým podvozkem (ač proti pružinám méně náchylným na naklánění v zatáčkách) a slyšitelným kompresorem, u sedmy o něm vůbec nevím a chování podvozku je ve spojení s EDC a DD úplně jinde. Auto si prostě drží perfektní rovinu a nijak nenaznačuje jak to dělá.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Dynamic drivem, to je ten zazrak. Edc nivo vzduch ani pruziny za to nemuzou, s tema by se to houpalo na vsecky strany. To az ta hydraulika z toho dela ten spaceship co se ani nehne.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Jarax > jak mam chapat ze e65 nastesti active steering nikdy nemela? Z duvodu uzivatelskeho nebo z duvodu poruchovosti? Me to prijde na 6er jako super vec, v 7er bych to uvital
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Jarax vede svatou valku i proti aktivnimu rizeni. Me treba bavi ale zase s hlediska spolehlivosti a servisovatelnosti bych to do e65 taky nechtel. Je to dobra vec dokud se to nevysere.. a realne je to fakt vyuzitelny jen pri parkovani, jinak se sedmou tezko budu touzit po strmym rizeni pri krouhani zatacek.. to me nezajima
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
ano jak píše Snejk, aktivní řízení u sedmy by jsi využil akorát tak při parkování, ale je to prostě drahé kurvítko, čidla jsou na to drahy, řízení odchází a stojí nesmysl, jednotka odchází a stojí taky nesmysl, ted mě v 6er bude stát oprava AS přes 20k.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
asi se budu možná opakovat, asi už se někdo ptal. Takže 750i doma, první otázka je na elektronickou ruční brzdu, občas se mi zdá že se sama aktivuje asi při větším náklonu? Nebo čím se vlastně sama aktivuje, na čem je to závislé?
Díky díky, je to vesmírná fantastická loď plná různých věcí na které člověk snad ani sám přijít nemůže
Nechápu jak jsem mohl bez 7er doteď žít

Díky díky, je to vesmírná fantastická loď plná různých věcí na které člověk snad ani sám přijít nemůže

Nechápu jak jsem mohl bez 7er doteď žít



E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
tak gratulace k třetí N62
cos vybral, v inzerci je jich kopice....
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 3#p1132777 ?

http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 3#p1132777 ?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
díky Honzo, vzal jsem tu krátkou černou, jsem z toho auta doslova nadšený, ale bohužel nákup 7er bude mít i stinnou stránku, to jest prodej 6er no.
- Přílohy
-
- IMG_20181221_110219.jpg (164.12 KiB) Zobrazeno 2351 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
pěkný zátiší
měl jsem E65 nedávno půjčenou a má to hodně co do sebe, to bez diskuze, ale E64 prostě nedám


měl jsem E65 nedávno půjčenou a má to hodně co do sebe, to bez diskuze, ale E64 prostě nedám

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Však e63 není čím dost dobře nahradit, teda určitě ne v podobné ceně. Však to poznáš, až ji prodáš
E65 je sice super, ale pokud máš rád E63 pro to, co umí a jak se s tím jezdí, nemůže ji sedma nahradit.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
za co jsi ji vyměnil ty Tann3re? něco US?
díval jsem se na rozměry a E65 má 5039 mm, E66 dokonce 5179 mm, to je jak Escalade
tím bych manželku po městě jezdit nedonutil, nebo?
, teď jezdí s E53 - 4667 mm bez park. senzorů a zvykla si teda...
díval jsem se na rozměry a E65 má 5039 mm, E66 dokonce 5179 mm, to je jak Escalade


Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nn, e65 určitě neberu jako náhradu za e63, to je bez diskuze, to prostě nejde, ty auta jsou tak diametrálně odlišné že by to snad ani jako náhrada brát za žádných podmínek nešlo. E65 beru jako záchranu toho zůstat u značky BMW, bylo to poslední možnost jak zůstat i nadále věrný, tedy krom e53 4.8is která už v otcově garáži defakto jenom stojí bez pohnutí
Prostě není čas, priority se mění, nikdo se mnou v e63 jezdit nechce, a na to abych se občas projel sám jen tak pro radost trávím za volantem všeho možného až moc času.

Prostě není čas, priority se mění, nikdo se mnou v e63 jezdit nechce, a na to abych se občas projel sám jen tak pro radost trávím za volantem všeho možného až moc času.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
zddan01: Právě že sem to za nic nevyměnil. Prodal jsem ji, pak vybíral mezi vším možným a skončilo to fiaskem. Nevím, jestli jen já mám ten pocit, ale zrovna kolem US aut jsem narazil na takovej divnej druh lidí. V podstatě i když jsem chtěl něco opravdu koupit, tak to skončilo tím, že nebylo možné domluvit zkušební jízdu, protože "já přeci nebudu nikoho vozit pane, to si musíte koupit, pak se můžete vozit"
Takže na to seru a zatím to nějak neřeším. Akorát zas koukám po e63, protože nic jiného mě nějak nenapadá..

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
o jedno E navíc než E63 taky není špatný, ale tu jsi si u JaraXe určitě vyzkoušel... a nebo o 2 válce víc v motoru 
tak ony ty us auta jsou v první ceně daleko levnější než E63/4 a je o znát i na těch novejch, měli jsem půjčený Mustang cabrio v usa před 2 lety, a všechno (materiály, jízdní vlastnosti, projev motoru) mi přišlo prostě horší než v tu dobu mojí 12 let starý E64
nejvíc mě fascinovalo takový ucho/oko, který si musel otočit a zajistit tím střechu
takže ve finále asi není moc o co stát...

tak ony ty us auta jsou v první ceně daleko levnější než E63/4 a je o znát i na těch novejch, měli jsem půjčený Mustang cabrio v usa před 2 lety, a všechno (materiály, jízdní vlastnosti, projev motoru) mi přišlo prostě horší než v tu dobu mojí 12 let starý E64

