Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Návod jak vyměnit brzdový hadičky / odvzdušnit brzdy [e46]

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Návod jak vyměnit brzdový hadičký / odvzdušnit brzdy [e4

#21 Příspěvek od TurboShnek »

JaraX píše::lol: :lol: :lol: :lol:


a to zrovna MattyX je na tom hodně špatně, kdybys viděl jaky nesmysly si kupuje do svyho auta a kolik ho stojí jeden kun, přitom kdyby měl 320d tak ho ten kun vyjde mnohem levněji. :twisted:
To já nevím kolik ho stojí jeden kun, záleží jestli platí za kus nebo za kilo. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

Re: Návod jak vyměnit brzdový hadičký / odvzdušnit brzdy [e4

#22 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Mě by spíš zajímalo, proč v některých Bmw jsem měl pedál skoro zcela tvrdej, v některých měl “nášlap”, jinde už jsem registroval i “šlapání na kočku”... nepomohlo odvzdušnění... teď jsem jel s e92, kde prodejce tvrdil, že 2x odvzdušnili, posledně s diagnostikou, výsledek pořád “5cm howen, pak normální brždění”...
na jedné e36 jsem to zažil také, brzdová nová, odvzdušněno několikrát, feeling shit...
Woyta
Registrovaný
Příspěvky: 239
Registrován: stř 16.03.2016 01:00

Re: Návod jak vyměnit brzdový hadičký / odvzdušnit brzdy [e4

#23 Příspěvek od Woyta »

Destičky od sebe roztahuje kotouč. Pokud je křivky či ložiska jsou mají vůli tak se destičky roztahuje více. To je pak ten mrtvý chod.

Něco taky dělá nastaveni tyčky brzdového válce.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

Re: Návod jak vyměnit brzdový hadičky / odvzdušnit brzdy [e4

#24 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Tak byl to fail v podobě shit no-name desek, kde ten aretační plech/pero nazaskočilo do osazení v pístku, tzn. deska byla pružinou odtlačována od pístku, takže každé brždění probíhalo: nášlap pedálu vyvolal nejdříve pohyb pístku k desce, aby se vymezila mezera (3-5mm), pak až následovalo vlastní přitlačení desky ke kotouči...
Feeling zavzdušněných brzd, nášlap tak do půlky dráhy pedálu při každém pokusu o brždění...
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět