a to zrovna MattyX je na tom hodně špatně, kdybys viděl jaky nesmysly si kupuje do svyho auta a kolik ho stojí jeden kun, přitom kdyby měl 320d tak ho ten kun vyjde mnohem levněji.
To já nevím kolik ho stojí jeden kun, záleží jestli platí za kus nebo za kilo.
Mě by spíš zajímalo, proč v některých Bmw jsem měl pedál skoro zcela tvrdej, v některých měl “nášlap”, jinde už jsem registroval i “šlapání na kočku”... nepomohlo odvzdušnění... teď jsem jel s e92, kde prodejce tvrdil, že 2x odvzdušnili, posledně s diagnostikou, výsledek pořád “5cm howen, pak normální brždění”...
na jedné e36 jsem to zažil také, brzdová nová, odvzdušněno několikrát, feeling shit...
Tak byl to fail v podobě shit no-name desek, kde ten aretační plech/pero nazaskočilo do osazení v pístku, tzn. deska byla pružinou odtlačována od pístku, takže každé brždění probíhalo: nášlap pedálu vyvolal nejdříve pohyb pístku k desce, aby se vymezila mezera (3-5mm), pak až následovalo vlastní přitlačení desky ke kotouči...
Feeling zavzdušněných brzd, nášlap tak do půlky dráhy pedálu při každém pokusu o brždění...