Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Antikorozní ochrana BMW E90
Antikorozní ochrana BMW E90
Přestože většinou slyším, jak je to zbytečné, rád bych svou E90 (LCI) ochránil před korozí (nástřik podvozku + dutiny). Má to smysl, respektive dá se něco takového vůbec u novějších aut udělat? Zvládne to každý, nebo je lepší řešit s nějakým specialistou, který zná konkrétní auto?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
udělat se to dá, ale ted už bych to nedělal, zajed před zimou do myčky, a dej si i mytí a vosk podvozku, to zatím bude stačit. v létě až budou vedra to chce dukladně umýt podvozek wapkou,musíš odstranit veškerou špínu v které se drží voda, pak se to nastříká voskem, už jsme voskovali několik E90, docela jim ten podvozek hnije, ale musíš odstrojit celé auto zespodu, někdo to stříká jen tak a je to k ničemu a to samý do dutin, tak aby z toho ten vosk tekl ven.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Tovární ochrana chrání auto maximálně 7let. Jelikož se auta dělají že stále tencich plechu tak má ošetření auta stále větší význam.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
nemyslím si, je to prostě o tom jak je to udělané.
E90 prostě měli horší ochranu, ale furt dobrou na poměr aut, nějaká auta shnijí za 4 roky, E60 jsou na tom líp,a E65 prakticky ani první ročníky nejsou zespodu vůbec orezlé, tam je ta antikorozní ochrana uplně někde jinde.
E90 prostě měli horší ochranu, ale furt dobrou na poměr aut, nějaká auta shnijí za 4 roky, E60 jsou na tom líp,a E65 prakticky ani první ročníky nejsou zespodu vůbec orezlé, tam je ta antikorozní ochrana uplně někde jinde.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Já se právě setkal jen s názory "to nerezaví", ale podle mě je správné říct "to JEŠTĚ nerezaví". Není asi žádné auto (s konvenčních materiálů), co by časem nezačalo bez údržby hnít. A i když to může být násobně rozdílné (třeba Mazda versus Volvo), tak se toho bojím.
JaraX: Ty děláš i E90? Pořád myslím na to, že bych se za tebou měl zastavit nějak zhodnotit 7er, tak bych to mohl spojit s nějakým drobným servisem? Jinak že se antikorozní ochrana řeší v co největším teple vím, teď to v plánu nemám, jenom jsem na to nechtěl zapomenout jako letos...
JaraX: Ty děláš i E90? Pořád myslím na to, že bych se za tebou měl zastavit nějak zhodnotit 7er, tak bych to mohl spojit s nějakým drobným servisem? Jinak že se antikorozní ochrana řeší v co největším teple vím, teď to v plánu nemám, jenom jsem na to nechtěl zapomenout jako letos...
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
ano E90 normálně děláme, děláme většinu BMW, jen ne nafty a 5er
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
To je dobrá rada, zítra taky zajedu do myčky a nechám navoskovat podvozek. Stačí to na celou zimu nebo je dobrý tam během zimy ještě zajet?JaraX píše:udělat se to dá, ale ted už bych to nedělal, zajed před zimou do myčky, a dej si i mytí a vosk podvozku, to zatím bude stačit. v létě až budou vedra to chce dukladně umýt podvozek wapkou,musíš odstranit veškerou špínu v které se drží voda, pak se to nastříká voskem, už jsme voskovali několik E90, docela jim ten podvozek hnije, ale musíš odstrojit celé auto zespodu, někdo to stříká jen tak a je to k ničemu a to samý do dutin, tak aby z toho ten vosk tekl ven.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
myčka autu neprospívá, ale zase mu prospívá ho zbavovat soli, pokud uvidí že je zasolené tak určitě umýt
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4046
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Jestli teda mohu svou trošku do mlýna:
Po 6-ti letech celoročního provozu a asi 1/4 mio km sem (mimo jiné) do 3er musel koupit úplně novou přední nápravnici - ta původní byla ne rezivá, ale žežraná rzí durch.

Položka č. 1.
Tožtak no, k antikorozní ochraně e91.
Po 6-ti letech celoročního provozu a asi 1/4 mio km sem (mimo jiné) do 3er musel koupit úplně novou přední nápravnici - ta původní byla ne rezivá, ale žežraná rzí durch.

Položka č. 1.
Tožtak no, k antikorozní ochraně e91.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
to je mazec jak je to ošizeny
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Naopak to podle mě má větší význam jak u starších modelů, protože u E90 bude ještě docela šance, že bude zdravá a prodloužíš ji tím život.... u většiny E36 a E46 to už je jen stříkání vosku přes ohnilý podvozek.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Duplikace, ale k tématu: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 3#p1128933
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Minimálně ve větších městech už bývají bezkontaktní automatické myčky a nebo alespoň modernější "wapky", kde je třeba i automatické umytí podvozku včetně nějakého antikorozního postřiku (vosku) a člověk nemusí podstoupit kartáčové zlo.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Akorát auta hnijou hlavně zevnitř ven. Uvnitř dutin je ne nabarvenym plech.Vosk na povrchu moc neřeší.
Plech je pozink (Pokud si nekoupíte Dacii). Zinek vydrží asi 2-3 roky. Dutiny jsou v továrně ještě zaplavovany voskem. Ten vydrží zhruba 3-4 roky.
Takže tovární ochrana funguje 5-7let.
Pak už si můžete tipnout jak rychle prorezne hlubokotazny plech tloušťky 0.7mm co se dnes používá.
Co se týká barevných části tak vodou ředitelné barvy nemají tak dobře vlastnosti a nejsou neobvyklé vady laku.
Tohle jsou věci které se většinou řeší během záruky.
Slusnej průser měl teď Hyundai se žlutou barvou. Musí teď pár měsíců stará auta rozebrat a kompletně prelakovat, jak byla barva kvalitní.
Pokud chcete aby auto vydrželo tak opravdu každý rok vystrikat všechny dutiny, čistit problémové místa od nanosu bordelu atd.
Fakt se ty auta teď dělají z papíru a ne plechu.
Plech je pozink (Pokud si nekoupíte Dacii). Zinek vydrží asi 2-3 roky. Dutiny jsou v továrně ještě zaplavovany voskem. Ten vydrží zhruba 3-4 roky.
Takže tovární ochrana funguje 5-7let.
Pak už si můžete tipnout jak rychle prorezne hlubokotazny plech tloušťky 0.7mm co se dnes používá.
Co se týká barevných části tak vodou ředitelné barvy nemají tak dobře vlastnosti a nejsou neobvyklé vady laku.
Tohle jsou věci které se většinou řeší během záruky.
Slusnej průser měl teď Hyundai se žlutou barvou. Musí teď pár měsíců stará auta rozebrat a kompletně prelakovat, jak byla barva kvalitní.
Pokud chcete aby auto vydrželo tak opravdu každý rok vystrikat všechny dutiny, čistit problémové místa od nanosu bordelu atd.
Fakt se ty auta teď dělají z papíru a ne plechu.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
stačí nechat jednu sezonu krvácet domeček olejovýho filtru co sere olej u každé benzínové E90, naimpregnuje to dostatek věcí
zrovna dneska se prcal s nápravou na svojí E91 a jako nemusí to být hrozný ... jenže ital no

Ale třeba kamarádova 325i co ke mě jezdí, ta je shnilá jak kurva
bylo tam teda dost bláta na podvozku a v tom se drží hodně vlhkosti a pak to je 
zrovna dneska se prcal s nápravou na svojí E91 a jako nemusí to být hrozný ... jenže ital no

Ale třeba kamarádova 325i co ke mě jezdí, ta je shnilá jak kurva
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
mattyx, takže ten domeček co ted pánovi děláme máme radši nechat jo? 
btw jaké děláš upravy? viz náš nedávný rozhovor od podvozcích E90
btw jaké děláš upravy? viz náš nedávný rozhovor od podvozcích E90
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Když tak mu ho nechcej až na příští servis at to za jebe celou nápravnicu
Respektive já mám unik ještě někde na N54 , ale vana to není a víko taky ne, tak jedině distribuce k turbům a na to seru, to udělám až půjdou někdy ven
No, nápravnicový silentbloky jsou utržený, diferákový úplně KO... Udělám i ty do příčných ramen co jsou v nápravnici a uložení stabíku, abych od toho měl jakože pokoj
Vše do strongflexu, nechci to už nikdy vidět, takže gumu dávat nebudu
jsem na to zvědavej, ale dělat jen tu nápravnici je očistec
brzdový trubky nad diferákem jsou KO - lehce nahnilé pod holendry a nedaly se povolit a ukrucovala se trubka - vítejme u e46
Po cestě taková ta klasika, olej diferák, hardyna - protože jsem tahal ven celej kardan, nemám 50mm stranový klíč, táhla řazení nový silentbloky taky PU a prostě z toho udělat zase na chvilku auto a jít řešit další problém třeba 
Respektive já mám unik ještě někde na N54 , ale vana to není a víko taky ne, tak jedině distribuce k turbům a na to seru, to udělám až půjdou někdy ven
No, nápravnicový silentbloky jsou utržený, diferákový úplně KO... Udělám i ty do příčných ramen co jsou v nápravnici a uložení stabíku, abych od toho měl jakože pokoj
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
