Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Antikorozní ochrana BMW E90

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Henry_E90
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: ned 26.06.2016 00:00

Antikorozní ochrana BMW E90

#1 Příspěvek od Henry_E90 »

Přestože většinou slyším, jak je to zbytečné, rád bych svou E90 (LCI) ochránil před korozí (nástřik podvozku + dutiny). Má to smysl, respektive dá se něco takového vůbec u novějších aut udělat? Zvládne to každý, nebo je lepší řešit s nějakým specialistou, který zná konkrétní auto?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#2 Příspěvek od JaraX »

udělat se to dá, ale ted už bych to nedělal, zajed před zimou do myčky, a dej si i mytí a vosk podvozku, to zatím bude stačit. v létě až budou vedra to chce dukladně umýt podvozek wapkou,musíš odstranit veškerou špínu v které se drží voda, pak se to nastříká voskem, už jsme voskovali několik E90, docela jim ten podvozek hnije, ale musíš odstrojit celé auto zespodu, někdo to stříká jen tak a je to k ničemu a to samý do dutin, tak aby z toho ten vosk tekl ven.
Woyta
Registrovaný
Příspěvky: 239
Registrován: stř 16.03.2016 01:00

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#3 Příspěvek od Woyta »

Tovární ochrana chrání auto maximálně 7let. Jelikož se auta dělají že stále tencich plechu tak má ošetření auta stále větší význam.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#4 Příspěvek od JaraX »

nemyslím si, je to prostě o tom jak je to udělané.
E90 prostě měli horší ochranu, ale furt dobrou na poměr aut, nějaká auta shnijí za 4 roky, E60 jsou na tom líp,a E65 prakticky ani první ročníky nejsou zespodu vůbec orezlé, tam je ta antikorozní ochrana uplně někde jinde.
Henry_E90
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: ned 26.06.2016 00:00

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#5 Příspěvek od Henry_E90 »

Já se právě setkal jen s názory "to nerezaví", ale podle mě je správné říct "to JEŠTĚ nerezaví". Není asi žádné auto (s konvenčních materiálů), co by časem nezačalo bez údržby hnít. A i když to může být násobně rozdílné (třeba Mazda versus Volvo), tak se toho bojím.

JaraX: Ty děláš i E90? Pořád myslím na to, že bych se za tebou měl zastavit nějak zhodnotit 7er, tak bych to mohl spojit s nějakým drobným servisem? Jinak že se antikorozní ochrana řeší v co největším teple vím, teď to v plánu nemám, jenom jsem na to nechtěl zapomenout jako letos...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#6 Příspěvek od JaraX »

ano E90 normálně děláme, děláme většinu BMW, jen ne nafty a 5er
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#7 Příspěvek od TurboShnek »

JaraX píše:udělat se to dá, ale ted už bych to nedělal, zajed před zimou do myčky, a dej si i mytí a vosk podvozku, to zatím bude stačit. v létě až budou vedra to chce dukladně umýt podvozek wapkou,musíš odstranit veškerou špínu v které se drží voda, pak se to nastříká voskem, už jsme voskovali několik E90, docela jim ten podvozek hnije, ale musíš odstrojit celé auto zespodu, někdo to stříká jen tak a je to k ničemu a to samý do dutin, tak aby z toho ten vosk tekl ven.
To je dobrá rada, zítra taky zajedu do myčky a nechám navoskovat podvozek. Stačí to na celou zimu nebo je dobrý tam během zimy ještě zajet?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#8 Příspěvek od JaraX »

myčka autu neprospívá, ale zase mu prospívá ho zbavovat soli, pokud uvidí že je zasolené tak určitě umýt
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 4046
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#9 Příspěvek od pavproch »

Jestli teda mohu svou trošku do mlýna:

Po 6-ti letech celoročního provozu a asi 1/4 mio km sem (mimo jiné) do 3er musel koupit úplně novou přední nápravnici - ta původní byla ne rezivá, ale žežraná rzí durch.

Obrázek

Položka č. 1.

Tožtak no, k antikorozní ochraně e91.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#10 Příspěvek od JaraX »

to je mazec jak je to ošizeny
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#11 Příspěvek od paveld »

Naopak to podle mě má větší význam jak u starších modelů, protože u E90 bude ještě docela šance, že bude zdravá a prodloužíš ji tím život.... u většiny E36 a E46 to už je jen stříkání vosku přes ohnilý podvozek.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#12 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Henry_E90
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: ned 26.06.2016 00:00

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#13 Příspěvek od Henry_E90 »

Minimálně ve větších městech už bývají bezkontaktní automatické myčky a nebo alespoň modernější "wapky", kde je třeba i automatické umytí podvozku včetně nějakého antikorozního postřiku (vosku) a člověk nemusí podstoupit kartáčové zlo.
Woyta
Registrovaný
Příspěvky: 239
Registrován: stř 16.03.2016 01:00

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#14 Příspěvek od Woyta »

Akorát auta hnijou hlavně zevnitř ven. Uvnitř dutin je ne nabarvenym plech.Vosk na povrchu moc neřeší.

Plech je pozink (Pokud si nekoupíte Dacii). Zinek vydrží asi 2-3 roky. Dutiny jsou v továrně ještě zaplavovany voskem. Ten vydrží zhruba 3-4 roky.
Takže tovární ochrana funguje 5-7let.

Pak už si můžete tipnout jak rychle prorezne hlubokotazny plech tloušťky 0.7mm co se dnes používá.

Co se týká barevných části tak vodou ředitelné barvy nemají tak dobře vlastnosti a nejsou neobvyklé vady laku.
Tohle jsou věci které se většinou řeší během záruky.
Slusnej průser měl teď Hyundai se žlutou barvou. Musí teď pár měsíců stará auta rozebrat a kompletně prelakovat, jak byla barva kvalitní.

Pokud chcete aby auto vydrželo tak opravdu každý rok vystrikat všechny dutiny, čistit problémové místa od nanosu bordelu atd.

Fakt se ty auta teď dělají z papíru a ne plechu.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#15 Příspěvek od MattyX Moderátor »

stačí nechat jednu sezonu krvácet domeček olejovýho filtru co sere olej u každé benzínové E90, naimpregnuje to dostatek věcí :D

zrovna dneska se prcal s nápravou na svojí E91 a jako nemusí to být hrozný ... jenže ital no :D

Obrázek

Ale třeba kamarádova 325i co ke mě jezdí, ta je shnilá jak kurva :roll: :lol: bylo tam teda dost bláta na podvozku a v tom se drží hodně vlhkosti a pak to je :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#16 Příspěvek od JaraX »

mattyx, takže ten domeček co ted pánovi děláme máme radši nechat jo? :)

btw jaké děláš upravy? viz náš nedávný rozhovor od podvozcích E90
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana BMW E90

#17 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Když tak mu ho nechcej až na příští servis at to za jebe celou nápravnicu :D
Respektive já mám unik ještě někde na N54 , ale vana to není a víko taky ne, tak jedině distribuce k turbům a na to seru, to udělám až půjdou někdy ven :D

No, nápravnicový silentbloky jsou utržený, diferákový úplně KO... Udělám i ty do příčných ramen co jsou v nápravnici a uložení stabíku, abych od toho měl jakože pokoj :) Vše do strongflexu, nechci to už nikdy vidět, takže gumu dávat nebudu :) jsem na to zvědavej, ale dělat jen tu nápravnici je očistec :roll: brzdový trubky nad diferákem jsou KO - lehce nahnilé pod holendry a nedaly se povolit a ukrucovala se trubka - vítejme u e46 :D Po cestě taková ta klasika, olej diferák, hardyna - protože jsem tahal ven celej kardan, nemám 50mm stranový klíč, táhla řazení nový silentbloky taky PU a prostě z toho udělat zase na chvilku auto a jít řešit další problém třeba :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět